Szkolenie dla menedżerów: JAK WYKRYWAĆ KŁAMSTWO I OSZUKIWANIE? Rozpoznaj to, co inni chcą przed Tobą ukryć.
20 Listopada 2019, 09:30-17:00 (środa)
Warszawa,

To wydarzenie już się skończyło. Zapraszamy na inne ciekawe wydarzenia.
Dla kogo jest ten warsztat?
- Dla menedżerów wszystkich szczebli zarządzania.
- Dla osób pracujących w sprzedaży i prowadzących rozmowy z klientami.
- Dla osób przeprowadzających rozmowy rekrutacyjne.
- Dla lekarzy, prawników, pracowników służb zapewnienia porządku publicznego i wszystkich tych zawodów, w których ocena tego, czy druga strona jest wiarygodna i mówi prawdę ma kluczowe znaczenie - dla firmy, bezpieczeństwa, bezpieczeństwa porządku publicznego.
- Dla wszystkich osób, chcących nauczyć się technik wykrywania kłamstwa.
Czego nauczysz się w trakcie warsztatu?
- Jak powstaje prawda i kłamstwo - modele psychologiczne prawdy i kłamstwa.
- Najczęstsze błędy w ocenie prawdomówności i wiarygodności.
- Odczucia, myślenie, uważność, pamięć i emocje oraz ich rola w odkrywaniu oszukiwania.
- Twarz - otwarta karta ukrytych emocji - trening odczytywania mikroekspresji.
- Sygnały niewerbalne i werbalne - jak ich skutecznie używać w wykrywaniu kłamstwa?
- Ćwiczenie rozmów prowadzących do wykrycia kłamstwa.
Szczegóły techniczne
- Warsztat praktyczny - 80% to ćwiczenia, 20% to praktyczna wiedza oparta wyłącznie na faktach naukowych.
- Cena - 550 zł (brutto).
- Miejsce: Warszawa
- W cenie szkolenia otwartego są uwzględnione przerwy kawowe, oraz materiały drukowane dla uczestników, a także (tam gdzie mają zastosowanie) testy diagnostyczne.
- Uczestnicy będą mieć okazję ćwiczyć rozpoznawanie mikroekspresji za pomocą narzędzia online do rozpoznawania mikroekspresji.
- Po każdym szkoleniu uczestnicy otrzymują certyfikat ukończenia szkolenia.
- Czas trwania szkolenia: 1 dzień (godz. 9:30 - 17:00).
Prowadząca:
JADWIGA FORD
Menedżer z ponad 20-letnim doświadczeniem w marketingu i zarządzaniu w międzynarodowych korporacjach. Psycholog. Certyfikowany Executive Coach. Trener i wykładowca akademicki. Ekspert w zakresie umiejętności biznesowych twardych i miękkich. Realizuje autorskie szkolenia w ramach prowadzonej przez siebie firmy. Na co dzień pracuje z menedżerami, którzy chcą budować przyjazną człowiekowi kulturę organizacyjną oraz empatyczny, ale skierowany na cel, styl przywództwa.