Szkolenie dla menedżerów: KONSTRUKTYWNA INFORMACJA ZWROTNA W BIZNESIE
4 Grudnia 2019, 09:30-17:00 (środa)
Warszawa,

To wydarzenie już się skończyło. Zapraszamy na inne ciekawe wydarzenia.
Dla kogo jest ten warsztat?
- Dla menedżerów wszystkich szczebli zarządzania, którzy pełnią role liderów i zarządzają osobami i zespołami.
- Dla osób, które chcą doskonalić swoje umiejętności z zakresu współpracy w zespole i w organizacji.
- Dla osób, które przeprowadzają zespół przez proces zmiany organizacyjnej.
- Dla wszystkich, którzy chcą poprawić kondycję swojego zespołu, efektywniej się komunikować, szczególnie w sytuacjach kryzysowych wewnątrz firmy i z klientami, oraz zwiększać motywację wewnętrzną współpracowników.
Czego nauczysz się w trakcie warsztatu?
- Kluczowe techniki efektywnej komunikacji - 5 kanałów komunikacji, o których często zapominamy.
- Słuchanie - diagnoza Twojego stylu słuchania.
- Informacja zwrotna - czym jest, dlaczego jest ważna, w jaki sposób może pomóc oraz de/motywować?
- Rodzaje informacji zwrotnej i kluczowe zasady, których należy przestrzegać.
- Jak używać różnych kanałów komunikacji w sposób efektywny w trakcie udzielania i otrzymywania informacji zwrotnej - odgrywanie ról w technikach słuchania i konwersacji.
- Konflikt - rodzaje, symptomy, skuteczne sposoby unikania i radzenia sobie z nim.
- Informacja zwrotna w konflikcie.
Szczegóły techniczne
- Warsztat praktyczny - 80% to ćwiczenia, 20% to praktyczna wiedza oparta wyłącznie na faktach naukowych.
- Cena - 550 zł (brutto).
- Miejsce: Warszawa.
- Czas trwania: 1 dzień (godz. 9:30 - 17:00).
- W cenie szkolenia otwartego są uwzględnione przerwy kawowe, oraz materiały drukowane dla uczestników, a także (tam gdzie mają zastosowanie) testy diagnostyczne.
- Po każdym szkoleniu uczestnicy otrzymują certyfikat ukończenia szkolenia.
Prowadząca
JADWIGA FORD
Menedżer z ponad 20-letnim doświadczeniem w marketingu i zarządzaniu w międzynarodowych korporacjach. Psycholog. Certyfikowany Executive Coach. Trener i wykładowca akademicki. Ekspert w zakresie umiejętności biznesowych twardych i miękkich. Realizuje autorskie szkolenia w ramach prowadzonej przez siebie firmy. Na co dzień pracuje z menedżerami, którzy chcą budować przyjazną człowiekowi kulturę organizacyjną oraz empatyczny, ale skierowany na cel, styl przywództwa.