EKONOMIKA CUSTOMER EXPERIENCE

30 Września 2016, 09:00-17:00 (Piątek)

Smolna 4 Centrum Przedsiębiorczości, Warszawa Zobacz na mapie

To wydarzenie już się skończyło. Zapraszamy na inne ciekawe wydarzenia.
Dołącz do wydarzenia
  Rodzaj Bilety dostępne do Cena Liczba
  REGULARNY
już niedostępne 1 832,70 zł -

1 dniowy warsztat wprowadzający: Ekonomika Customer Experience

Customer Experience (CX) to dziś jeden z "najgorętszych" terminów w obszarze sprzedaży i obsługi klienta. Budowa dobrych, długotrwałych relacji klientów z firmą czy marką, konieczność całościowego podejścia do doświadczenia klienta, analizowanie jego wpływu na skłonność do zakupu i lojalność, to dziś biznesowa oczywistość. Co więcej, wielu znawców twierdzi, że to wręcz konieczność. Dlatego znacząca rolę w strategii i działaniach operacyjnych firm odgrywa pytanie: w jaki sposób powiązać Customer Experience i zarządzanie doświadczeniem klienta z bieżącą praktyką zarządczą?

Zależy Ci na zrozumieniu wartości Twojego biznesu?

Chcesz, aby Twoi Klienci generowali wyższą wartość?

Szukasz wiedzy, inspiracji, nowych sposobów na osiągnięcie trwałej przewagi konkurencyjnej?

A może już wdrażasz lub planujesz zarządzać doświadczeniami Klientów w sposób spójny i systemowy, w ramach całej organizacji?

Ekonomika Customer Experience to intensywny warsztat, dający uczestnikom konkretne wskazówki jak - w oparciu o twarde dane i systematyczną ich analitykę - usprawnić obszar doświadczenia klienta i powiązać go z codzienną praktyką zarządczą.

Warsztat Ekonomika Customer Experience to:

  • 1 dzień intensywnej pracy
  • Kameralna grupa uczestników sprzyjająca interaktywności
  • Wiedza i narzędzia oparte na konkretnych case studies
  • Praca z modelem wyceny wartości portfela klientów
  • Omówienie podstawowych mierników i narzędzi analitycznych CX, oraz sposobu ich wykorzystania

a wszystko to poparte w 100% praktycznym doświadczeniem prowadzącego, ilustrowane przykładami zaczerpniętymi z firmowej codzienności.

W trakcie zajęć znajdziesz odpowiedź na nurtujące Cię pytania, m.in.:

  • Jak wyliczyć wartość portfela Klientów i jak nią zarządzać?
  • Które parametry ekonomiki lojalności należy monitorować i dlaczego?
  • Jak analizować wartość klienta i przewidywać jej wahania?
  • Jak zbudować system spinający różne obszary organizacji w ramach działań nakierowanych na maksymalizację wartości klienta? (Net Promoter System)
  • Dlaczego warto inwestować w obsługę Klienta?

Dodatkowe korzyści:

  • 2 godziny indywidualnych konsultacji z ekspertem po zakończeniu warsztatu
  • autorskie materiały szkoleniowe - ćwiczenia, inspiracje, ciekawe linki, polecana literatura
  • wymiana doświadczeń i nieograniczone konsultacje w grupie CX Manager na Facebook (dostępnej tylko dla uczestników warsztatów)

ORGANIZACJA:

Zajęcia odbywają się w grupie do 12 osób. Uczestnicy mają zapewnione 8 godzin warsztatów, materiały szkoleniowe, indywidualne konsultacje po warsztacie, lunch oraz przerwy kawowe w trakcie szkolenia.

Ramowy plan zajęć

1. Wprowadzenie w tematykę ekonomiki Customer Experience:

  • Wartość klienta a wartość biznesu
  • Co to jest i jak się oblicza CLV (Customer Lifetime Value)
  • Elementy mające wpływ na CLV i ich charakterystyka
  • Podsumowanie: jak zarządzać wartością klienta

2. System zarządzania wartością klienta w organizacji:

  • Trochę teorii i mierników: NPS, CX, VoC, root cause analysis
  • Co to jest "system NPS": elementy składowe, powiązania i zależności
  • Jak skutecznie zaplanować i wdrożyć system NPS (i/lub Program VoC) w organizacji - podstawowe zasady, główne etapy, krytyczne czynniki sukcesu

3. Metody i narzędzia pomiaru siły doświadczeń:

  • Pomiar Net Promoter Score - cele pomiaru, metody i sposoby, zastosowania i ograniczenia
  • Poznaj potrzeby klienta - dlaczego i jak przygotować badania rynkowe
  • Wykorzystaj feedback kliencki w organizacji - jak i dlaczego należy "domknąć pętlę"

4.Obsługa Klienta jako sposób budowy wartości biznesu:

  • Obsługa posprzedażowa i jej wpływ na wartość klienta
  • Jak zbudować efektywny model obsługi klienta oparty na CX
  • Obsługa klienta w dobie aplikacji mobilnych
PROWADZĄCY:


Patrycja Hackiewicz, Piotr Merkel - Customized Group

Patrycja Hackiewicz Założycielka Customized Group. Dyplomowany trener biznesu, konsultant i praktyk koncepcji Customer Experience Management (CEM). Manager z 15 letnim doświadczeniem w bankowości. 

Odpowiadała m in. za projektowanie i zarządzanie procesem reklamacyjnym, wsparciem sprzedaży, modelowanie standardów obsługi Ka we wszystkich punktach styku Klienta
z firmą. Wielokrotnie wdrażała innowacyjne rozwiązania organizacyjne i procesowe w celu budowania klientocentrycznej organizacji
i strategii opartej na doświadczeniach Klientów.
Była odpowiedzialna za zapewnienie najwyższej jakości usług poprzez wdrożenie modelu CEM i narzędzi wspierających, takich jak metoda badawcza Net Promoter Score zarówno dla B2B i B2C.

Absolwentka podyplomowych studiów Executive MBA w Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie;

Autorka unikatowych, jednych z pierwszych na polskim rynku, interaktywnych warsztatów z zakresu CEM, w których wzięło już udział kilkaset osób, pracowników instytucji finansowych, właścicieli firm jak
i uczestników licznych konferencji i kongresów poświęconych lojalności
i budowaniu długotrwałych relacji z Klientem. Ekspert wielu spotkań branżowych, udziela konsultacji firmom typu startup oraz organizacjom wspierających przedsiębiorczość.

Członek Customer Experience Professionals
Association (CXPA).

Piotr Merkel - Konsultant i trener Customized Group. Pasjonat i praktyk zmian w organizacji - 25 lat doświadczenia jako Konsultant, Interim Manager, Kierownik Projektu, w różnych branżach i obszarach zarządzania (m.in.: sprzedaż i obsługa klienta, business development, strategia, procesy biznesowe, restrukturyzacja, zarządzanie kosztami, poprawa efektywności).

Od stycznia 2014 do marca 2015 jako Kierownik Projektu NPS w ENERGA Obrót był odpowiedzialny za opracowanie i wdrożenie Zintegrowanego Systemu Zarządzania Wartością Klienta. Brał udział w opracowaniu założeń i przygotowaniu realizacji badań satysfakcji i lojalności klientów wg metody tzw. zdekomponowanego NPS.

Od 2008 do 2013, jako doradca, pełnomocnik zarządu i kierownik projektu w spółkach Energa Obsługa i Sprzedaż oraz Energa Obrót był czynnie zaangażowany w tworzenie modelu obsługi klienta
i sprzedaży w Grupie Energa, oraz liczne projekty
i działania operacyjne związane z opracowaniem strategii biznesowej, wdrożeniem nowej struktury organizacyjnej, restrukturyzacją, optymalizacją kosztów, doskonaleniem standardów obsługi klienta.

W 2001-2003 przygotował i wdrażał Program "Praca za Pracowników" - unikalny projekt outsourcingowo - outplacementowy, obejmujący ponad 5 tys. pracowników Pionu Sieci Telekomunikacji Polskiej S.A.

Organizował i prowadził programy i sesje szkoleniowe oraz występował jako prelegent na konferencjach z zakresu strategii biznesowej, organizacji sprzedaży i obsługi klienta, CX, outsourcingu, zarządzania procesowego. Przygotowywał i realizował liczne projekty doradcze z zakresu strategii biznesowej, organizacji, badań rynku i badań klienta w firmach polskich i zagranicznych. 

Zobacz również:

szkolenia wydarzenia Warszawa