Warsztaty - Jak sprzedać swój projekt | Renata Paczkowska-Kostrzewska
7 Lipca 2015, 10:00 (Wtorek) - 8 Lipca 2015, 18:00 (środa)

Warsztat trwa w dniach 07-08 lipca w godzinach 10:00-18:00. UWAGA: Obowiązuje jeden bilet na oba dni warsztatów.
Warsztaty "Jak sprzedać swój projekt" mają na celu podniesienie umiejętności projektantów wzornictwa w zakresie prezentacji, negocjacji, podstaw sprzedaży, marketingu oraz etykiety w biznesie. Zaproponowany zakres tematyczny jest ważnym obszarem kompetencji projektantów, a ich rozwijanie może w dużym stopniu wpłynąć na efektywność funkcjonowania w warunkach rynkowych.
Osoby, które wezmą udział w szkoleniu będą mogły zdobytą wiedzę i umiejętności od razu wprowadzić w życie. Praktyczne przykłady wraz z dogłębną analizą potrzeb pozwolą na zastosowanie nowych umiejętności bezpośrednio w pracy. Szkolenia będzie prowadzone metodą interaktywną, przy założeniu, iż 70% czasu poświęcone jest na ćwiczenia praktyczne a nie więcej niż 30% stanowi teoria.
Renata Paczkowska-Kostrzewska jest absolwentką Uniwersytetu Adama Mickiewicza w Poznaniu (kierunek Socjologia), Wyższej Szkoły Bankowej w Poznaniu (kierunek Public Relations) oraz Szkoły Trenerek i Trenerów Heuresis w Krakowie.
Posiada wieloletnie doświadczenie menedżerskie w marketingu, public relations, sprzedaży oraz w zarządzaniu projektami. Przy współpracy z Instytutem Wzornictwa Przemysłowego w Warszawie i Microsoft prowadziła projekt ImagineCup - największy konkurs technologiczny na świecie, Young Design realizowany przy ścisłej współpracy z Uczelniami Wyższymi z całej Polski. Posiada doświadczenie w zarządzaniu zespołami zarówno w organizacjach komercyjnych, jak i w jednostkach Badawczo-Rynkowych. Brała udział w tworzeniu projektu Gdynia Design Days dla miasta Gdyni w ramach strategii rozwoju miasta, koordynowała również projekty dla Ministerstwa Spraw Zagranicznych, Ministerstwa Gospodarki oraz Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego. Jako trener biznesu, prowadzi szkolenia z zakresu: etykieta - wizerunek i relacje w biznesie, n-etykieta, inteligencja emocjonalna w biznesie, skuteczna komunikacja w sprzedaży, komunikacja interpersonalna, kompetencje menedżerskie. Cechuje ją wiedza połączona w rozległym i różnorodnym doświadczeniem.
Miejsce
Al. Zwycięstwa 96/98, Gdynia