To wydarzenie już się skończyło. Zapraszamy na inne ciekawe wydarzenia.
Dołącz do wydarzenia
  Rodzaj Bilety dostępne do Liczba
Prezentowane narzędzia i rozwiązania są oceniane przez uczestników. Ocena jest podstawą uzyskania certyfikacji Trenera w Standardzie HRD BP. Informacje o Standardzie - www.hrdbp.pl Udział bezpłatny limitowany

Prezentowane narzędzia i rozwiązania są oceniane przez uczestników. Ocena jest podstawą uzyskania certyfikacji Trenera w Standardzie HRD BP. Informacje o Standardzie - www.hrdbp.pl

dostępnych: 10

już niedostępne -

Spotkanie dotyczyć będzie prezentacji szeregu narzędzi i rozwiązań, dedykowanych wzmocnieniu Efektywności Biznesowej Projektów Rozwojowych. Wszystkie narzędzia są wypracowane przez doświadczonych trenerów/menedżerów w oparciu o założenia Standardu Partnerstwa Biznesowego w Rozwoju Ludzi (Standard HRD BP - www.hrdbp.pl), opracowanego przez Stowarzyszenie PSTD (Polish Society for Training and Development)


AGENDA

11.00 - 11.30  Wprowadzenie w założenia Standardu HRD BP i listę narzędzi dedykowanych wzmocnieniu Efektywności Biznesowej Szkoleń


11.30 - 12.00  Narzędzie do Analizy potrzeb szkoleniowych

Za pomocą opracowanego narzędzia pokażemy, jak we właściwy sposób zareagować na zapytanie ofertowe klienta. Niejednokrotnie jest tak, że trener przygotowuje ofertę i program w oparciu o fragmentaryczne lub powierzchowne dane podane przez klienta i dopiero na sali szkoleniowej okazuje się, że szkolenie jest nietrafione. Narzędzie, które zostanie zaprezentowane ma za zadanie pomóc wyeliminować "błędy systemowe" szkolenia i jednocześnie stworzyć okazję do rozbudowania projektu szkoleniowego. Doświadczony trener kompetencji grupowych i trener sprzedaży pokażą, jak dobrze sprzedać i zrealizować szkolenie na przykładzie szkolenia z "automotywacji pracowników".

Agnieszka Dzienisiewicz

Trener Biznesu, Coach, HR Biznes Partner. Konsultantka, autorka programów szkoleniowych, specjalistka w rozwijaniu kompetencji menedżerskich i wspieraniu procesów grupowych
w organizacjach. Z wykształcenia socjolog, absolwentka Wyższej Szkoły Zarządzania Personelem oraz Collegium Civitas w Warszawie. Posiada doświadczenie jako menedżer i specjalista w zarządzaniu zespołami handlowymi i odpowiedzialnymi za obsługę klienta. Doświadczenie zawodowe zdobywała między innymi w branży Retail oraz sieciach handlowych, a także w działach sprzedaży międzynarodowych wydawnictw. Rozpoczynała od stanowisk asystenckich, sukcesywnie awansując na stanowiska kierownicze. Jako Trener Wspierający w międzynarodowej firmie sektora telekomunikacyjnego prowadziła szkolenia, mentoringi i coachingi dla kadry menedżerskiej średniego i wyższego szczebla oraz wspierała i koordynowała wdrażanie procesów rozwojowych i biznesowych w organizacji. Kompetencje wykorzystywane w pracy trenerskiej i coachingowej rozwijała w Akademiach: Trener Sprzedaży i Trener Zmian oraz w programach rozwojowych organizowanych przez International Coach Federation i Collegium Civitas.
Główne obszary pracy trenerskiej i coachingowej: Rozwój kompetencji menedżerskich; Wspieranie obszarów związanych ze skutecznością działań sprzedażowych;
Realizowała szkolenia m.in. dla:
Media Saturn Holding Polska Sp. Z o.o., Grupa Techno - Service S.A., GUE Suez S.A., UPC Polska Sp. z o.o., Poczta Polska SA, Deloitte, Provident Polska Sp. z o.o., Instytut Wydawnictwa Raabe, BC Edukacja SP. z o.o., Egmont Polska Sp. z o.o., Mary Kay Cosmetics Poland Sp. z o.o., Grupa Orlen SA, ASmet Sp. z o.o., Gamma Sp. J., BMM Sp. z o.o., AP Edukacja Sp. z o.o., Klaster Mazurskie Okna, MORIZON SA, Libella Sp. z o.o., AZ-Color Sp. z o.o., P.P.M. Klimawentex Sp. z o.o., Wyższa Szkoła Zarządzania i Prawa im. H. Chodkowskiej w Warszawie, Akademia Medyczna we Wrocławiu, Kancelaria Prezesa Rady Ministrów, Ministerstwo Sprawiedliwości, Urząd Żeglugi Śródlądowej, Rządowe Centrum Legislacji, Ministerstwo Sprawiedliwości, Urząd Miejski w Sulejówku, Urząd Miejski w Legionowie, Urząd Miejski w Zambrowie, Urząd Miejski w Ostrołęce, Urząd Miejski w Nowym Dworze Gdańskim, Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa 

Agnieszka Śmiejka

Trener sprzedaży, który z pasją i zaangażowaniem uczy jak sprzedawać z pasją i zaangażowaniem.

Główne obszary pracy trenerskiej: szkolenia z zakresu prospectingu (poszukiwanie klienta), marketingu B2B, technik sprzedaży, negocjacji i standardów obsługi klienta po zakupie.

Realizowała szkolenia między innymi dla: w ostatnich 12 latach współpracowała z ponad 500 firmami o różnym profilu działalności, ale największą grupę spośród klientów stanowią te z segmentu B2B. 3M, Aegon Services, Allianz, Alphabet Polska Fleet Management, Auchan, Aurum Chemicals, BBRAUN AVITUM POLAND, Beewatec, Biuroland, BMZ Poland, Darmann Europe, dr. Belter, Ferro SA, Giełda Papierów Wartościowych, Hardware Storm, Hermetic Pumps, HR NAVIGATOR, IFM Global Asset Management, Iglotex, ING Bank Śląski, Ista Shared Services, KLEEN-TEX Polska, Maximum Nutrition, Medical Finance Group, Minova Ekochem, MOSTOSTAL ZABRZE, Neonet, Onex Group, ORNO-POLSKA, POLAK MEBLE, POLCAB, Pottker-Polska, PROHACCP, Raiffeisen Insurance Agency, Rectus Polska, Rileta, Saint-Gobain Innovative Materials, Sandiko, Schomburg, SCHWUNG HOME, Spokey, STP & DIN CHEMICALS, SuperKrak, Termoproces, Torre GSM, UPC Polska, WC Services, Wesela z klasą


12.00 - 12.30   Czego chcemy, a czego potrzebujemy - o rzetelnej analizie potrzeb szkoleniowych.

Trenerzy, Menadżerowie, Właściciele firm - od tych osób zależy trafna analiza potrzeb szkoleniowych i biznesowych. Osoby te często znajdują się między młotem a kowadłem. Z jednej strony uczestnicy szkoleń lub podwładni, którzy są przekonani o swoich umiejętnościach i oczekują od firmy lepszych narzędzi do wykonywania swojej pracy, większych nakładów na reklamę lub usprawnienia procesów wewnętrznych. Z drugiej strony kadra menadżerska widząca pole do poprawy w zakresie kompetencji lub motywacji. Jak odnaleźć się w tym potrzasku i już na początku zbudować solidny fundament pod proces rozwojowy przynoszący efekty biznesowe? Metodologia zapewniająca trafną analizę zostanie pokazana w ramach narzędzia badania potrzeb szkoleniowych

Boguś Michalak

Absolwent Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania (Uniwersytet Szczeciński), Podyplomowego Studium Menedżera Personalnego (ZPSB). Jest podwójną certyfikację Coacha - w ICF oraz w Noble Manhattan Coaching. Jest absolwentem Akademii Trenerów Biznesu "KONTRAKT Ośrodek Szkolenia Handlowców" w Warszawie. Jest praktykiem zarządzania zasobami ludzkimi z kilkunastoletnim doświadczeniem w polskich i międzynarodowych korporacjach a także w rozwijaniu własnej działalności. Pozyskuje i realizuje projekty szkoleniowe na Pomorzu Zachodnim. W jednym z wewnętrznych, rocznych programów szkoleniowych wzięło udział 130 menedżerów liniowych. Projekty rozwoju menedżerów prowadzi w firmach produkcyjnych, centrach usług wspólnych oraz sieciach sprzedaży. Prowadzi cykl comiesięcznych warsztatów "Coaching Szczecin", na które bilety rozchodzą się w kilka dni.


12.45 - 13.30   Pakiet komunikacji motywującej uczestników do zmiany szkoleniowej.

Jednym z największych wyzwań w projektach rozwojowych jest nastawienie, jakie uczestnicy przynoszą ze sobą na szkolenie. Ludzie dorośli pochodzą do nauki pragmatycznie - żeby zaangażować się w szkolenie pracownicy muszą być przekonani o tym, że ich wysiłek jest firmie potrzebny, ale również muszą dostrzec, że ich obecne sposoby działania są niewystarczające i podjąć decyzję o własnym rozwoju. Wydaje się to oczywiste, a mimo to menedżerowie zbyt często wychodzą z założenia, że skoro firma zdecydowała się zainwestować w szkolenie pracowników, to pracownicy powinni po prostu w nim uczestniczyć. Rezultaty takiego podejścia są znane każdemu, kto kiedykolwiek brał udział w firmowym szkoleniu. Zamiast być aktywnym uczestnikiem szkolenia wielu pracowników zachowuje się na nim jakby byli skazańcami ("Jestem tutaj ponieważ muszę tu być"), jakby byli na wakacjach ("Nie mam nic przeciwko byciu tutaj - to miła przerwa w wykonywaniu prawdziwej pracy") lub jak filozofowie ("wszyscy inni są tutaj aby czegoś się nauczyć - ja mogę podzielić się swoimi poglądami"). Aby temu zapobiec menedżerowie powinni pomóc pracownikom zrozumieć istotę i powód zmian, oraz wzbudzić w nich potrzebę rozwoju kompetencji, które pomogą im osiągnąć cele - zarówno firmowe jak i osobiste. Krótka odprawa z pracownikami przed szkoleniem to dobry początek działań wspierających, jakie może podjąć kadra menedżerska. Zaprezentujemy Państwu Pakiet Komunikacji Motywacyjnej do odprawy przedszkoleniowej - zestaw prostych, łatwych do zastosowania narzędzi, które pomogą zakomunikować uczestnikom szkolenia wszystko to, co niezbędne, aby mogli przygotować się do szkolenia i zaangażować się w zmianę.

Magda Pawlak

Ekspert z zakresu rozwoju działań prospectingowych, członek międzynarodowego zespołu trenerów i konsultantów metodyki CustomerCentric Selling®, akredytowany coach ICF. Od ponad 14 lat czynnie związana jest ze sprzedażą i marketingiem w sektorze B2B, głównie w branży zaawansowanych technologii. Zaczynała od roli doradcy biznesowego, a następnie zdobywała doświadczenie w zarządzaniu sprzedażą. Pracowała zarówno z zespołami odpowiedzialnymi za generowanie leadów, inicjowanie sprzedaży, jak i odpowiedzialnymi za prowadzenie zaawansowanych procesów sprzedaży oraz opiekę posprzedażową. Aktualnie pomaga zespołom sprzedaży w osiąganiu konkretnych rezultatów biznesowych poprzez szkolenia, konsultacje, doradztwo, coaching. W ciągu ostatnich lat współpracowała zarówno z dużymi międzynarodowymi korporacjami m.in.: Autodesk, Microsoft, Schneider Electric, Asseco, Sii, Comarch, Emerson, IFM Electronic, Transporeon jak i małymi i średnimi przedsiębiorstwami m.in: Sternet, Helikon, TQM Soft, BMM, Vigo, Arra Group, Novacura, Eltek.Od kilku lat prowadzi także zajęcia na Uniwersytecie Śląskim z business coachingu z superwizją.

Dorota Bienicewicz

Przedsiębiorca, współzałożycielka i Wiceprezes Zarządu i Customer Centric Selling Poland, współtwórca sukcesu marki CustomerCentric® na polskim rynku. Licencjonowany trener metodyki CustomerCentric Selling®, członek międzynarodowego Advisory Board CustomerCentric USA, konsultantka, autorka programów szkoleniowych, ekspert w dziedzinie sprzedaży B2B. Doświadczenie zawodowe w obszarze sprzedaży i zarządzania zdobywała w międzynarodowych korporacjach z branży IT (IFS, SAP).Od 15 lat jako trener i konsultant CustomerCentric Selling® wspiera przedsiębiorców i menedżerów w rozwijaniu sił sprzedaży i skutecznym zarzadzaniu sprzedażą. Pomaga projektować w organizacjach procesy sprzedaży, wdraża najlepsze praktyki sprzedaży, rozwija kompetencje menedżerów i handlowców B2B. Zrealizowała ponad 5000 godzin szkoleń w oparciu o metodykę CustomerCentric Selling®. Z wykształcenia jest psychologiem. Ukończyła również studia podyplomowe Zarządzanie zasobami ludzkimi według standardów europejskich (SGH) oraz Negocjacje i mediacje (Uniwersytet SWPS w Warszawie).

Główne obszary pracy trenerskiej:
Proces i metodyka CustomerCentric Selling®, proaktywne zarzadzanie sprzedażą (rozwój kompetencji menedżerów sprzedaży, zarządzanie lejkiem sprzedaży, miary efektywności procesu sprzedaży), prezentacje biznesowe.

Główne obszary doradztwa i mentoringu:
Wdrażanie procesów i standardów sprzedaży, wsparcie dla przedsiębiorców i menedżerów w zarzadzaniu sprzedażą i budowaniu strategii rozwoju sprzedaży, wsparcie we wdrażaniu i efektywnym wykorzystaniu systemów CRM.

Realizowała projekty rozwojowe i doradcze min. dla:
SAP, Microsoft, IBM, Siemens,ERICSON, Comarch, Autodesk, AON Polska, Rockwell Automation, Astor, FCA, Predictive Solutions, Premium Technology, Grupa Exorigo-Upos, Macrologic (obecenie Asseco Business Solutions), SARE, TIETO, Procom Systems, Netology, Billennium, Exence SA, ProAlpha Polska, Konsorcjum doradczo-szkoleniowe S.A. (House of Skills)


13.30 - 14.00   Plan Działań Wdrożeniowych - narzędzie wzmocnienia zmiany poszkoleniowej

Dobry plan działań poszkoleniowych jest niczym fundament dla realizacji celów biznesowych, jakie stawia się na starcie przedsięwzięcia rozwojowego. Prezentowane narzędzie daje trenerowi i klientowi usługi szkoleniowej, mocne podstawy do zarządzania zmianą szkoleniową. Szanse na realne wykorzystanie zdobywanych kompetencji w codziennej pracy znacząco idą do góry. Dla trenera to ważny wyróżnik jego efektywności i źródło dostarczania klientom biznesowej wartości dodanej. Dla klienta to fundamentalne narzędzie angażowania przełożonego i ukierunkowania szkolenia na rezultaty firmy.


Klaudia Skonieczna

Trener Biznesu, Coach. Właścicielka firmy szkoleniowej. Doświadczenia zawodowe zdobyła w branży informatycznej, z którą związana była ponad 20 lat, gdzie pełniła role handlowe i koordynacyjne, pracując dla korporacji. Zrealizowała projekty dla sektora usług, przemysłu i instytucji publicznych oraz uczelni.Absolwentka Uniwersytetu Śląskiego i Kolegium Zarządzania Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach. Warsztat trenerski i coachingowy rozwinęła w szkole Trenera Biznesu oraz Coacha Akademii SET. Prowadzi zajęcia ze studentami kierunku zarządzania w obszarze systemy IT dla HR.


14.00 - 14.45  Przerwa na lunch


14.45 - 15.15  Raport postępów - jak podsumować efekty szkolenia, które mają wpływ na rezultaty biznesowe

Narzędzie, które przedstawię jest czytelnym i przejrzystym raportem. W modelu SEB®, używamy go w końcowej fazie oceny. Ukazuje on, że szkolenie i plan działań wdrożeniowych wpływają na konkretne korzyści biznesowe, m. in. na zyski firmy. Istotną cechą tego raportu jest jego rozwinięta funkcjonalność, która jest zależna od tego, komu się go przedstawia. Raport ma rozszerzoną wersję ze źródłem danych. Formę "one page view" można zaprezentować członkom zarządu, prezesom, właścicielom przedsiębiorstw. Jego rozszerzoną wersję będą można przedstawić pracownikom HR, kierownikom, menedżerom poszczególnych działów. Zapraszam na spotkanie, na którym pokażę, że raport w klarowny sposób obrazuje zmiany w organizacji.

Robert Męcik

Jestem absolwentem Akademii Profesjonalnego Coachingu na Wyższej Szkole Biznesu w Dąbrowie Górniczej, trenerem zarządzania Stowarzyszenia Konsultantów i Trenerów Zarządzania MATRIK. Mam doświadczenie, jako przedstawiciel handlowy, manager ds. rozwoju firmy oraz dyrektor sprzedaży. Byłem odpowiedzialny za tworzenie polityki handlowej firmy, realizację celów sprzedażowych oraz zarządzanie zespołem handlowców. Obecnie prowadzę własną działalność RM Business Group. Wspólnie ze współpracownikami RMBG zajmujemy się szkoleniami, coachingiem, doradztwem personalnym i outsourcingiem handlowym (m.in. w branży telekomunikacyjnej, energetycznej, bankowej, medycznej, budowlanej). Na szkoleniach dzielę się swoimi doświadczeniami i zachęcam uczestników, żeby przyjmowali proaktywną postawę w życiu zawodowym i prywatnym.


15.15 - 16.00  Pakiet narzędzi IT wzmacniających efektywność biznesową działań rozwojowych mających na celu wdrożenia Agile w firmie.

Szybki rozwój technologii informacyjnych i Internetu powoduje dynamiczne zmiany na rynkach i w otoczeniu biznesowym firm. Liderzy w swoich branżach przenoszą biznes do sieci i wykorzystują urządzenia mobilne, koncentrują się na klientach w wieku od 18 do 40 lat, starają się wyprzedzać ich oczekiwania i zaskakiwać rozwiązaniami. Nieustanie badają reakcje grupy docelowej i podejmują działania mające na celu lepsze zaspokojenie jej potrzeb. Zmieniają metody pracy, struktury organizacyjne i narzędzia wspomagające rozwój pracowników. Dbają o efektywność biznesową swoich działań i … stają się Agilowe. Pakiet, który zaprezentujemy, umożliwia kompleksowe podejście do działań rozwojowych, pozwala na gromadzenie danych dotyczących procesów rozwojowych, ich dokumentowanie w jednym miejscu oraz eksportowanie tych danych do innych systemów, np. do systemu premiowego. Pomaga w precyzyjnym pomiarze efektów i wizualizacji rezultatów.


Anna Soin

Jest ekspertem w dziedzinie e-learningu oraz rozwiązań IT wspomagających rozwój pracowników i zmianę metod działania. Ma 17 lat doświadczenie w projektowaniu i realizacji e-szkoleń, systemów kompetencyjnych i programów rozwojowych, między innymi wspierających transformację Agile i budowanie zaangażowania pracowników. Prowadzi konsultacje dla Scrum Masterów i facylitacje spotkań zespołów Agilowych. Realizowała projekty dla takich firm jak: mBank, ING Bank Śląski, BPH, PKO BP, Warta S.A, TUW, Commercial Union, Energomontaż, Ministerstwo Finansów, Ministerstwo Rozwoju Regionalnego.

Rafał Soin

Jest praktykiem i ekspertem w dziedzinie rozwiązań IT wspomagających procesy biznesowe. Zrealizował wiele projektów informatycznych, doradczych i wdrożeniowych dotyczących dedykowanego oprogramowania, rozwiązań e-learningowych i zapewnienia ciągłości działania. Obecnie specjalizuje się w systemach IT wspomagających budowanie zaangażowania i motywowanie pracowników. Pracował dla: mBank, ING Bank Śląski, BPH, TP S.A. Polkomtel, Play, Commercial Union, Energomontaż Północ, Ministerstwo Finansów, Ministerstwo Rozwoju Regionalnego.


16.00 - 16.30 Analiza potrzeb szkoleniowych



 

Małgorzata Paluch

Praktyk, Konsultant i Trener z zakresu HR mający wieloletnie doświadczenie w różnych obszarach Zarządzania Zasobami Ludzkimi w firmach produkcyjnych polskich i zagranicznych (branża motoryzacyjna) na stanowisku Dyrektor Personalny/HR Manager. Absolwentka wydziału filologii angielskiej Uniwersytetu Śląskiego, studiów podyplomowych Master of Business Administration (MBA) in International Business realizowanych przez Akademię Ekonomiczną w Katowicach oraz Studium Podyplomowego Zarządzania Zasobami Ludzkimi realizowanego przez Szkołę Główną Handlową w Warszawie. Posiada stopień World Class Manufacturing (WCM) Green Belt w zakresie rozwoju pracowników oraz HR Biznes Partnera. Obecnie prowadzi zajęcia w Wyższej Szkole Biznesu, doradza firmom oraz realizuje szkolenia z różnych obszarów HR w j. polskim i j. angielskim.

Tematyka szkoleń i konsultingu obejmuje m.in.:

- podstawy z zakresu HR dla przełożonych (szczególnie na produkcji)
- uproszczenie i uaktualnienie wewnętrznych procedur, regulaminów, instrukcji
- j. angielski dla HR
- kto to jest millenials?
- zarządzanie informacją w firmie


Zobacz również:

konferencje wydarzenia Katowice