Manager artystyczny

4 Listopada 2014, 09:00-17:00 (Wtorek)

Event Manager Training Group, Warszawa Zobacz na mapie

To wydarzenie już się skończyło. Zapraszamy na inne ciekawe wydarzenia.
Co zyskasz? - Dowiesz się jak wygląda praca managera artystycznego - Poznasz podstawy wiedzy o prawie autorskim i prawach pokrewnych - Zdobędziesz praktyczną wiedzę o budowaniu i zarządzaniu wizerunkiem. - Zyskasz umiejętność pracy z artystami oraz planowania promocji, tras koncertowych i wydawnictw - Poznasz zasady współpracy z różnymi kontrahentami w tym agencjami eventowym Dla kogo? - Dla osób chcących rozpocząć pracę w impresariatach, managementach i firmach fonograficznych - Dla marzących o własnej firmie - agencji artystycznej. - Dla osób współpracujących z artystami lub impresariatami podczas eventów, chcących tworzyć udane kontakty biznesowe PROGRAM (8h) 1. Manager artystów 1.1. Warsztat: Czym się zajmuje manager artystów? 1.2. Rodzaje artystów i charakterystyka ich pracy - muzyk, aktor, konferansjer 1.3. Praca managera artystycznego - blaski i cienie 1.4. Rodzaje managementu artystycznego 1.5. Zakres obowiązków managerów artystycznych 1.6. Cechy osobowości idealnego managera 2. Aspekty prawne 2.1. Jak powinna wyglądać dobra umowa koncertowa i wydawnicza? 2.2. Na co zwrócić uwagę podpisując umowę z agencją eventową? 2.3. Negocjacje umów - trudna sztuka kompromisu 2.4. Prawo w pracy managera - prawa autorskie, prawa pokrewne, prawa do wizerunku 2.5. Warsztat: Praca nad draftem umowy od klienta - szukanie niebezpiecznych zapisów 3. Budowanie wizerunku artysty 3.1. Wizerunek artysty - czym jest i jak go budować? 3.2. Kręta droga - zmiana wizerunku artysty 3.3. Media a wizerunek - co robić, by media nam służyły, a nie szkodziły? 3.4. Jaki jest wpływ wizerunku na współpracę z agencjami eventowymi? 3.5. Warsztat: Praca nad budową lub zmianą wizerunku artysty 4. Reklama i akcje społeczne a wizerunek artysty 4.1. Jakie są sposoby komercyjnego wykorzystania wizerunku artysty? 4.2. Jakie są sposoby niekomercyjnego wykorzystania wizerunku artysty? 4.3. Plusy i minusy uczestniczenia w komercyjnych i niekomercyjnych kampaniach 4.4. Dylematy managera i artysty - finanse vs wizerunek 5. Media - miejsce promocji, miejsce sprzedaży, miejsce porażek 5.1. Kto jest odbiorcą naszego artysty - grupy docelowe i ich specyfika 5.2. Brukowce - walczyć czy ignorować? 5.3. Internet - wylęgarnia piratów czy nadzieja sprzedaży? 5.4. Jak znaleźć w mediach miejsce do promocji artysty? 6. Współpraca z kontrahentami 6.1. Jak rozmawiać z wytwórnią fonograficzną? 6.2. Praca z agencjami eventowymi, urzędami miast, klientami korporacyjnymi - umowy, ZAIKS, stawki wynagrodzeń 6.3. Agencje reklamowe - tworzenie kampanii reklamowych z wykorzystaniem wizerunku artysty 6.4. Agencje koncertowe - jak sprawić, aby pamiętano o naszym artyście w planowaniu festiwali z udziałem międzynarodowych gwiazd? 7. Realizacja koncertu 7.1. Zadania managera podczas realizacji koncertu 7.2. Artysta i zespół - podzielność uwagi 7.3. Efekt WOW na koncercie - dźwięk, światło i multimedia 7.4. Trasa koncertowa - road manager - ojciec, niania i żandarm 7.5. Artysta na evencie - gwiazda wieczoru czy dodatek do imprezy? 7.6. Bezpieczeństwo artysty podczas koncertu 8. Na backstage’u eventowym 8.1. Specyfika riderów technicznych 8.2. Ridery hotelowe i garderobiane 8.3. Czego wymagać, a na co przymknąć oko? 8.4. Granica pomiędzy wymaganiami a fanaberiami - czego możemy oczekiwać od organizatorów wydarzeń? 8.5. Analiza sytuacji kryzysowych na eventach 9. Płyta - od kompozycji do masteringu 9.1. Rodzaje twórczości muzycznej - Pop, komercja, nisza, off, alternatywa 9.2. ZAIKS i Publishing - prawa autorów muzyki i tekstów 9.3. Praca w studio - aranżacje, produkcja muzyczna, sesje nagraniowe 9.4. Fanaberia czy działanie pro sprzedażowe - featuring 9.5. Postprodukcja - mix, mastering 9.6. Warsztat: Tworzenie harmonogramu powstawania płyty 10. Partnerzy - po co logo na płytach i plakatach? 10.1. Sponsoring muzyki - specyfika i założenia 10.2. Patronaty medialne - współpraca z mediami 10.3. Rozliczenia barterowe 10.4. Warsztat: Określanie świadczeń dla sponsorów i partnerów medialnych 11. Płyta - od masteringu do sklepowych półek 11.1. Elementy składowe planu promocji 11.2. Artwork podczas pracy nad płytą - współpraca z fotografem i grafikiem 11.3. Strategie sprzedaży i dystrybucji płyt muzycznych 11.4. Warsztat: Tworzenie planu promocyjnego płyty

Zobacz również:

szkolenia wydarzenia Warszawa