Event Manager - Planowanie, organizacja i zarządzanie projektem eventowym
25 Listopada 2014, 09:00 (Wtorek) - 26 Listopada 2014, 17:00 (środa)
Event Manager Training Group, Warszawa Zobacz na mapie
To wydarzenie już się skończyło. Zapraszamy na inne ciekawe wydarzenia.
Co zyskasz?
- Poznasz charakter pracy event managera oraz krajowe organizacje i zaplecze eventowe
- Dowiesz się jakie znaczenie ma event marketing w strategii firm i jak budować koncepcję dopasowaną do określonych celów biznesowych
- Poznasz nowe rozwiązania, technologie i przykłady inspirujących realizacji zarówno polskich, jak i zagranicznych
- Poznasz metody zarządzania projektem i zespołem w kontekście branży eventowej oraz dokumenty i procedury eventowe
- Zyskasz uporządkowaną wiedzę z zakresu organizacji eventów, aspektów prawnych i współpracy z podwykonawcami
- Wykonasz wiele warsztatów sprawdzających twoją wiedzę w praktyce i dowiesz się jak ogarnąć chaos…
Dla kogo?
- Przeznaczone dla osób chcących zdobyć umiejętność funkcjonowania na rynku eventowym
- Dla pracowników agencji eventowych lub pracowników korporacji odpowiedzialnych za organizację wydarzeń firmowych, freelancerów
- Dla osób chcących usystematyzować swoją wiedzę, studentów oraz osób chcących założyć własną działalność gospodarczą w zakresie organizacji wydarzeń
- Dla osób chcących poszerzyć swój warsztat w zakresie planowania projektów eventowych i zarządzania zespołem
- Dla wszystkich, którzy marzą o wyzwaniach i zawodzie, który będzie ich pasją!
Dzień I (09:00 - 18:00)
Event marketing - skuteczny instrument promocji
1.1. Warsztat: Co już wiesz?
1.2. Definicja słowa event
1.3. Historia eventów i branży MICE
1.4. Event marketing - definicja, miejsce w strukturze marketingowej, sposób oddziaływania, potencjał rozwoju
1.5. Rola i znaczenie event marketingu w strategii firmy
1.6. Grupy docelowe eventów i ich charakterystyka
1.7. Słownik: branżowe słówka, które musisz znać
Rodzaje eventów i ich charakterystyka
2.1. Wydarzenia biznesowe
2.2. Wydarzenia specjalne
2.3. Wydarzenia kadrowe
2.4. Wydarzenia prywatne
2.5. Case Study: Najciekawsze realizacje ostatnich lat
Analiza rynku eventowego
3.1. Perspektywy rozwoju branży
3.2. Edukacja w branży
3.3. Gdzie szukać informacji - publikacje, portale, blogi, targi, spotkania (polskie i zagraniczne)
3.4. Organizacje i stowarzyszenia branżowe
Budowanie koncepcji eventu
4.1. Formułowanie celów wydarzeń zgodnie z zasadą SMART
4.2. Warsztat: Brief - sondowanie potrzeb klienta
4.3. Tworzenie idei kreatywnej
4.4. Warsztat: Burza mózgów i tworzenie koncepcji eventu
Scenariusz i termin wydarzenia
5.1. Elementy składowe scenariusza
5.2. Dobry scenariusz eventu - dynamika i budowanie emocji
5.3. Wybór najlepszego terminu pod wydarzenie
5.4. Warsztat: Tworzenie scenariuszy w zależności od rodzaju wydarzenia
Lokalizacja (venue)
6.1. Rodzaje lokalizacji eventowych
6.2. Gdzie i jak szukać lokalizacji pod wydarzenia?
6.3. Na co zwracać uwagę wybierając lokalizację - jakie warunki musi spełniać miejsce imprezy?
6.4. Przykłady znanych, ciekawych oraz nietypowych lokalizacji
Scenografia eventowa
7.1. Rodzaje scenografii i jej zastosowanie
7.2. Aranżacje przestrzeni - projektowanie 3D, rzuty przestrzeni
7.3. Przykłady ciekawych rozwiązań scenograficznych na każdy budżet
Technika eventowa
8.1. Scena - rodzaje konstrukcji scenicznych, przykłady realizacji
8.2. Multimedia - podstawowe zagadnienia, ciekawe rozwiązania i nowinki
8.3. Oświetlenie - podstawowe zagadnienia, przekrój możliwości
Efekt WOW - atrakcje na evencie
9.1. Planowanie rozrywki na wydarzeniu w zależności od specyfiki grupy docelowej
9.2. Czym można jeszcze zaskoczyć uczestników eventu - przykłady najciekawszych atrakcji i efektów specjalnych
9.3. Inspiratornia - gdzie szukać nowych pomysłów na atrakcje?
9.4. Jak współpracować z artystami polskimi i zagranicznymi?
9.5. Konferansjer
9.6. Hostessy i animatorki
9.7. Gift bagi - szukanie inspiracji i ciekawych rozwiązań
Dzień II (09:00 - 17:00)
Catering
10.1. Formy serwowania cateringu w zależności od rodzaju wydarzenia
10.2. Przykłady ciekawych aranżacji bufetów
10.3. Jak wybrać dobrą firmę cateringową?
10.4. Nowe trendy w gastronomii
Elementy towarzyszące
11.1. Dokumentacja foto&video - rodzaje dokumentacji, briefing ekipy oraz możliwości prawne eksploatacji materiałów audiowizualnych
11.2. Zaproszenia - ciekawe formy, wyjaśnienia skrótów, monitorowanie liczby uczestników
11.3. Zabezpieczenie eventu plenerowego - niezbędne pozwolenia, ochrona, ekipy porządkowe
Podstawy prawa
12.1. Ustawa o usługach turystycznych - kto może organizować wydarzenia?
12.2. Zasady organizacji i bezpieczeństwo imprez masowych
12.3. Reklama i sponsoring produktów sensytywnych
12.4. Hazard i gry losowe
12.5. Wykorzystanie wizerunku i prawa autorskie
12.6. Współpraca z ZAiKS
12.7. Ubezpieczenia firmy i klientów
12.8. Warsztat: Sytuacje kryzysowe - unikanie i reagowanie, analiza ryzyka FMEA
Polityka budżetowa
13.1. Jak kosztorysować event - pułapki niedoszacowania, stawki VAT, rodzaje kosztorysów
13.2. Polityka fee - formy wynagrodzeń za eventy
Zarządzanie projektem eventowym
14.1. Co to jest zarządzanie projektem - podstawowe pojęcia
14.2. Obszary działań osób zarządzających projektami
14.3. Cykle i fazy życia projektu eventowego
14.4. Metodologia zarządzania projektem - diagramy PERT, CPM, wykres Gantta
14.5. Komunikacja w projekcie z zespołem, klientem i podwykonawcami - zasady komunikacji projektowej
Procedury eventowe - dokumentacja projektu
15.1. Działania przed, w trakcie i po evencie
15.2. Dokumentacja eventu - plan operacyjny, harmonogramy działań, arkusze kalkulacyjne i techniczne
Podsumowanie i zamknięcie projektu eventowego
16.1. Raport po wydarzeniu - jak przygotować dobre podsumowanie dla klienta?
16.2. Sposoby mierzenia efektywności eventu
Warsztat: Kreowanie i zarządzanie projektem eventowym
Zapewniamy
- Małe grupy od 4 do 10 osób
- Przerwy kawowe i lunch w restauracji
- Materiały szkoleniowe i piśmiennicze
- Certyfikat ukończenia kursu - Zobacz certyfikat, który otrzymasz po szkoleniu - na życzenie przygotujemy dla Ciebie wersję angielską
- Kameralną atmosferę w sali z mini-biblioteką eventową!
Koszt
1000 PLN netto +23% VAT (1230,00 PLN brutto) - sprawdź nasze promocje!
www.emtg.pl
Miejsce
Event Manager Training Group
Krakowskie Przedmieście 79, Warszawa
Zobacz na mapie
Zobacz na mapie
Krakowskie Przedmieście 79, Warszawa