To wydarzenie już się skończyło. Zapraszamy na inne ciekawe wydarzenia.
=== TIMING KONCERTU ===
Otwarcie bram: 17:30
Koncert: 19:00
=======================
"VIOLETTA LIVE" W POLSCE W 2015 ROKU
MARTINA STOESSEL WYSTĄPI NA ŻYWO DLA WSZYSTKICH FANÓW SERIALU "VIOLETTA" W RAMACH EUROPEJSKIEGO TOURNÉE "VIOLETTA LIVE" PRZYJEDZIE DO ŁODZI
Z uwagi na niebywałą popularność serialu Disney Channel "Violetta" oraz wyjątkowy sukces europejskiej trasy koncertowej "Violetta In Concert" (2013/2014 r.), The Walt Disney Company ogłasza, że europejska trasa koncertowa "Violetta Live" 2015, zawita 29 marca 2015 r. do Łodzi.
Bilety oficjalnie trafią do sprzedaży 28 listopada 2014 r., o godz. 10:00 na www.livenation.pl
29 marca 2015 r. Łódź Atlas Arena 19:00
Najtańsze dostępne bilety będą w cenie 129 złotych. Więcej informacji na stronie: www.disney.pl/violettalive
Podczas koncertu "Violetta Live" wystąpią członkowie obsady serialu z Martiną Stoessel, grającą tytułową Violettę, na czele. Na scenie dołączą do niej Jorge Blanco (Leon), Diego Dominguez (Diego), Facundo Gambande (Maxi), Mercedes Lambre (Ludmiła), Candelaria Molfese (Camila), Samuel Nascimiento (Broduey), Alba Rico Navarro (Naty) i Ruggero Pascquarelli (Federico). Na scenie do aktorów dołączy ekipa energicznych tancerzy i fantastyczny zespół muzyczny. Na koncercie pojawią się najlepsze piosenki z 1., 2. i 3. sezonu przebojowego serialu. Niesamowita scenografia, gra świateł, wymagająca choreografia i olśniewające kostiumy - to wszystko będzie czekać na fanów "Violetty" podczas niezapomnianego koncertu "Violetta Live". Ponadto widzowie zobaczą spektakularne efekty wizualne, w tym śnieg, 4500 kg confetti i 20,000 kg pirotechniki podczas całej europejskiej trasy koncertowej oraz będą mogli podziwiać artystów latających nad sceną i wśród publiczności. A wszystko to będą mogli obejrzeć na 240 m² ekranów HD LED. Nad trasą czuwa produkcja składająca się ze 130 osób, a całą scenografię, kostiumy, itp. przewozi na terenie Europy aż 8 tirów.
Pierwszą trasę koncertową z przełomu 2013 i 2014 roku, "Violetta In Concert", rozpoczął we wrześniu 2013 r. występ w Asunción (Paragwaj). Następnie grupa przeniosła się do Europy i zagrała tam 62 koncerty w 15 miastach Hiszpanii, Włoch i Francji. Na 200 koncertów w 12 krajach sprzedano niemal milion biletów. Dopełnieniem tournée było wydanie filmu koncertowego, na którym, oprócz pełnego występu, znalazły się sceny zza kulis.
Trwają zdjęcia do trzeciego sezonu serialu, a "Violetta" święci tryumfy na każdym rynku, na którym się pojawia. Nazywana pierwszą "operą mydlaną" dla dzieci, produkcja skupia widzów wokół emocjonujących zwrotów akcji w życiu utalentowanej Violetty, która śpiewem i tańcem toruje sobie drogę przez trudności jej nastoletniego życia, kiedy to po wielu latach spędzonych w Europie wraca do rodzimego Buenos Aires. "Violettę", dubbingowaną w 15 językach, między kwietniem a czerwcem 2014 r. obejrzało ponad 40 milionów widzów. Violetta jest również ulubioną postacią wśród dziewczynek w wieku 6-14 lat w Polsce, Francji, Hiszpanii, Włoszech oraz Belgii Południowej.
"Violetta" okazała się wielkim sukcesem w wielu kategoriach produktowych, obejmujących modę, akcesoria do domu, artykuły papiernicze, kosmetyki, zabawki, elektronikę, książki i czasopisma. Ścieżka dźwiękowa serialu wielokrotnie pokryła się platyną, sprzedając się na całym świecie w nakładzie ponad dwóch milionów kopii. "Violetta" ma ponad 350 milionów odsłon na portalu YouTube, a we Włoszech, Hiszpanii i Francji przebija Justina Biebera w ilości wyszukiwanych fraz.
Charlie Coleman, wiceprezes działu marketingu dla Violetta EMEA z The Walt Disney Company EMEA, mówi: "Choć "Violetta" była w zamyśle serialem telewizyjnym, od początku było wiadomo, że ma potencjał, by zostać wieloplatformową produkcją. Z muzyką i tańcem w sercu każdej opowieści, występy na żywo oryginalnej obsady podczas pierwszego tournée pozwoliły Disneyowi zacieśnić więzi między "Violettą" a jej widownią. Jesteśmy poruszeni niezwykłym przyjęciem koncertów przez publikę z Hiszpanii, Włoch i Francji. "Violetta Live" to zupełnie nowy koncert, który umożliwi europejskim fanom zobaczenie, jak gwiazdy "Violetty" na żywo wykonują ich ulubione piosenki".
The Walt Disney Company Polska (TWDC)
TWDC to wiodąca międzynarodowa firma z dziedziny rozrywki rodzinnej i mediów, działająca w pięciu segmentach biznesowych: sieci medialne, parki rozrywki i ośrodki wypoczynkowe, produkcja filmowa, produkty konsumenckie oraz interaktywna grupa medialna.
TWDC istnieje na rynku polskim od ponad 20 lat. Polskie przedstawicielstwo firmy powstało w 1993 roku, a otwarcie The Walt Disney Company Polska nastąpiło w roku 2003. Od 2009 polskie biuro odpowiedzialne jest za cały region Europy Środkowej i Wschodniej, obejmujący 16 krajów, z lokalnymi biurami w Budapeszcie, Pradze i Bukareszcie. Od września 2012 r. TWDC Polska jest dystrybutorem filmów opatrzonych marką Disney, Disney/Pixar i Marvel, a od 2013 roku również produkcji wytwórni LucasFilm, i pochwalić się może takimi sukcesami jak "Iron Man 3" (612 tys. widzów), "Kraina Lodu" (1,3 milion widzów), "Czarownica" (618 tys. widzów).
Disney blisko współpracuje z telewizjami otwartymi oraz kanałami tematycznymi, dystrybuując kontent zarówno opatrzony marką Disney jak również bez niej, jak seriale "Skandal" czy "Grey’s Anatomy - Chirurdzy". W roku 2006 na polskim rynku zadebiutował kanał Disney Channel, który niezmiennie jest jednym z najchętniej oglądanych kanałów w grupie 4 - 15, jak również wśród widzów 4+. Multipleks kanałów Disneya w Polsce obejmuje również Disney XD oraz Disney Junior.
Produkty licencyjne Disneya występujące w kategoriach: zabawki, odzież, wyposażenie wnętrz, artykuły żywnościowe, książki i magazyny, artykuły papiernicze, DVD, Blu-Ray oraz gry, dostępne są u wszystkich największych sprzedawców detalicznych w Polsce.
#ViolettaLive #Łódź #LiveNation
Miejsce
Atlas Arena
Bandurskiego 7, Łódź
Zobacz na mapie
Zobacz na mapie
Bandurskiego 7, Łódź
Termin
29 Marca 2015, 19:00 (Niedziela)
Google Calendar
Outlook
iCal