To wydarzenie już się skończyło. Zapraszamy na inne ciekawe wydarzenia.
Dołącz do wydarzenia
  Rodzaj Bilety dostępne do Liczba
  Bezpłatna konferencja Budowanie kultury organizacyjnej
już niedostępne -
  Konferencja ONLINE Budowanie kultury organizacji w czasie sytuacji kryzysowej
już niedostępne -

Budowanie kultury organizacji to kamień węgielny pod strategiczny sukces każdej firmy. W długofalowym myśleniu o rozwoju organizacji, kultura jest ważniejsza niż strategia. To właśnie kultura przyczynia się do kreowania produktywnych postaw pracowników w organizacji takich jak Netflix, Toyota, Amazon, ale i wielu innych, mniej znanych, o których opowiemy na naszej konferencji, aby zainspirować uczestników do budowania organizacji osiągających ponadprzeciętne wyniki w swoich branżach

W ZWIĄZKU Z PANDEMIĄ KORONA WIRUSA I POTENCJALNYMI GLOBALNYMI SKUTKAMI PANDEMII, WPROWADZAMY ZMIANĘ W FORMULE I TEMATYCE KONFERENCJI, ALE NIE UCIEKAMY DALEKO OD TEMATU KULTURY ORGANIZACYJNEJ.

Dane do logowania konferencji podamy zarejestrowanym uczestnikom w dzień wydarzenia.

Cel konferencji: zainspirowanie uczestników konferencji do lepszego radzenia sobie w sytuacji kryzysowej dla organizacji i jej pracowników.

Dla kogo?

Właściciele firm, dyrektorzy zarządzający, HR managerowie, z sektora MŚP zatrudniający 20 - 250 pracowników.

Agenda wydarzenia:

10:45 - 11.00 Wprowadzenie do konferencji - Maciej Sasin

11:00 - 11:30 Kultura komunikacji w czasie kryzysu - jak ograniczyć wpływ negatywnych informacji na pracowników? - Maciej Sasin

W czasie sytuacji kryzysowej ważne jest, aby ograniczyć wpływ niepełnych i niesprawdzonych informacji, które wpływają na morale pracowników i funkcjonowanie całej organizacji. Maciej Sasin opowie o dobrych praktykach stosowanych w różnych organizacjach w kontekście kultury komunikowania informacji w sytuacji kryzysowej.

11:30 - 12.00  Zarządzanie kryzysowe: ograniczanie kosztów nie wystarczy - strategie postępowania dla firm -  Tomasz Sierszchuła

Sytuacje kryzysowe są próbą dla całej organizacji, tak właścicieli, zarządzających, jak i dla jej pracowników. Jak radzić sobie w sytuacji kryzysowej, aby nie podejmować działań i decyzji, których będzie się później żałować.

12:00-12:15: PRZERWA

12:15 - 12.45 Budowanie kultury pracy zdalnej w organizacji - Maciej Sasin.

Praca zdalna nadal budzi wiele zastrzeżeń pracodawców z jednej strony, a z drugiej, oczekiwanie umożliwienia tej formy pracownikom. Szczególnie jest to oczekiwane przez pracowników najmłodszego pokolenia. Jak mądrze wprowadzać kulturę pracy zdalnej, aby dać poczucie komfortu tak pracownikom jak i zarządzającym.

12:45 - 13.15 Jak zaangażować zespół i konsultanta zewnętrznego do radzenia sobie z sytuacją kryzysową? - Tomasz Sierszchuła

Kiedy pojawia się sytuacja kryzysowa, wiele kwestii pozostaje na głowach managerów i zarządzających. Są jednak inne sposoby, aby wyjść trudnej z sytuacji wraz z zespołem lub ze wsparciem zewnętrznego konsultanta. O tym opowie Tomasz Sierszchuła.

13.15 - 14.00  Odpowiedzi na pytania zadawane przez uczestników - Tomek i Maciej - forma dialogu - podcast na żywo

Analiza wybranych case study, zebranych przez uczestników warsztatu, których poprosimy o krótkie opisanie swoich sytuacji w organizacji. Wybierzemy najciekawsze z nich i pomożemy znaleźć rozwiązanie z sytuacji na forum, bez używania nazwy firmy.

14:00 - 14:15: Zakończenie konferencji

O prelegentach:

Maciej Sasin - pomaga firmom budować zaangażowanie pracowników w cele organizacji. Od 14 lat prowadzi firmę doradczo - szkoleniową Akademia Rozwoju Kompetencji, która w 2017 roku została nagrodzona tytułem Poznańskiego Lidera Przedsiębiorczości. Przez 6 lat zarządzał działem HR w firmie z branży motoryzacyjnej (dealerzy Audi, Bentley, Porsche, Skoda,VW) , gdzie odpowiadał za rekrutację, coaching, wdrażał i szkolił pracowników z zakresu technik sprzedaży, kompetencji managerskich i osobistych oraz odpowiadał za komunikację wewnętrzną. Autor książek Budowanie zaangażowania pracowników, Efektywny system pracy oraz Skuteczna sprzedaż.

Tomasz Sierszchuła - specjalizuje się w przeprowadzaniu zmian w organizacjach pracując jako interim manager. Ma na swoim końce kilka projektów przeprowadzonych zarówno w firmach produkcyjnych jak i usługowych z różnych branż (reklama, IT, automatyka). Poza tym prowadzi coachingi biznesowe dla właścicieli firm i menadżerów oraz szkolenia zarówno z kompetencji miękkich jak i zarządzania strategicznego, zarządzania operacyjnego a także kompetencji zarządczych.

Zobacz również:

konferencje Doradztwo Biznesowe Motywacja MŚP Zarządzanie Zarządzanie zmianą wydarzenia Evenea