Kolejne genialne spotkanie Merytorycznie o Marketingu przed nami! Tym razem organizujemy je już jako... STOWARZYSZENIE :)
Już 24.09.2024 r. spotkamy się już po raz 32.!
OBOWIĄZKOWE ZAPISY OD 16.09!
Nie wiesz czym są konferencje Merytorycznie o Marketingu?
Nic nie szkodzi! Sprawdź poniższy opis i przekonaj się, że i Ciebie nie może zabraknąć na nich zabraknąć!
Merytorycznie o Marketinguto spotkania przeznaczone dla przedsiębiorców, którzy na co dzień samodzielnie zajmują się marketingiem w swoim biznesie, lub potrzebują wsparcia w tym temacie i chcieliby rozwinąć swoją wiedzę w zakresie marketingu. Zapraszamy także praktyków i entuzjastów marketingu! Integrujemy ludzi zawodowo związanych z branżą oraz z biznesem. Celem spotkań jest wymiana doświadczeń i kontaktów, a także przekazanie merytorycznej wiedzy i zainspirowanie do efektywnego budowania biznesu poprzez wdrażanie nowych trendów i usprawnianie aktualnych działań marketingowych.
Kiedy? Wtorek, 24.09 w godzinach 18:00-21:00
Gdzie? Focus Hotel Premium Lublin, ul. Podzamcze 1 (przyjedziesz autem? W okolicy jest kilka parkingów, a najbardziej polecamy Cię ten pod VIVO)
NASZE SPOTKANIA SĄ BEZPŁATNE.
Prelegenci i wystąpienia na #32MoMLublin:
Marta Szymańska - Jarosz
Jestem konsultantką LinkedIn, projektantką kariery i specjalistką ds. komunikacji i promocji. Pomagam profesjonalistom wykorzystać LinkedIn do budowania silnej marki osobistej, zdobywania klientów oraz poszukiwania pracy. Od ponad 10 lat realizuję projekty edukacyjne i rozwojowe, które wspierają planowanie kariery i rozwój zawodowy. W mediach społecznościowych buduję markę osobistą jako @DziewczynaOdLinkedIn'a.
Temat wystąpienia:
Kiedy Google pyta, LinkedIn odpowiada, czyli Twoja marka osobista 2.0
Wszyscy nas googlują - szefowie, rekruterzy, klienci, potencjalni partnerzy biznesowi. Zanim podejmą decyzję, przeszukują internet, by dowiedzieć się, kim jesteś. Chcesz mieć kontrolę nad tym, co o Tobie znajdą? Twórz swoją markę osobistą na LinkedIn - platformie społecznościowej cieszącej się największym zaufaniem. Twój profil będzie darmową stroną internetową, która wskoczy na szczyt wyników wyszukiwania. Dopiero zaczynasz na Linkedin? A może jesteś już ekspertem? Nieważne. Pokażę Ci, jak skutecznie zoptymalizować profil. Dowiesz się, jak każdy jego element wpływa na Twoją widoczność. Omówię strategie korzystania z LinkedIn - pasywną, aktywną i proaktywną. Przekonasz się, że LinkedIn może być skutecznym narzędziem w procesie budowaniu marki osobistej, nawiązywania kontaktów i zdobywaniu klientów. Przygotuj się na konkretne dane, historie i solidną dawkę pozytywnej energii!
Paweł Majewski
W 2020 roku zauważyłem, że TikTok był najczęściej ściąganą aplikacją na Świecie. Wszedłem w to! I opracowałem swoją strategię opartą o algorytmie "bez tańczenia i bez kopiowania trendów". To co się stało później zaskoczyło mnie samego. Instagram, Facebook i YouTube zrobili mi niespodziankę! Wszystkie platformy przekopiowały algorytm TikToka a moja ekspertyza rozlała się na cały Internet. Dzisiaj w portfolio mam ponad 5.000 viralowych filmów i kilkadziesiąt TOPowych profili w swoich branżach.Temat wystąpienia:
Jak zdobyć 500 milionów wyświetleń organicznych w mediach społecznościowych i zbudować karierę w Internecie?
Zaledwie jednym filmem możesz dotrzeć do milionów odbiorców. Czy wiesz już z czego chcesz być popularny? Jak tworzyć filmy, żeby być zapamiętanym? Jak budować karierę pod plan zarabiania?
Na tej prezentacji poznasz podstawy viralowości, które zbudują Twój wizerunek i biznes.
Marcin Gąsior
Jestem naukowcem, pracownikiem Wydziału Zarządzania Politechniki Lubelskiej oraz wieloletnim praktykiem badań marketingowych. W swojej pracy badawczej zajmuję się konsumentem, w tym jego procesami informacyjnymi i decyzyjnymi, postrzeganym ryzykiem zakupowym, satysfakcją i lojalnością, ale przede wszystkim wymyślaniem mniej lub bardziej (zwykle bardziej) szalonych metod analizy zjawisk tworzących aktywność zakupową.
Temat wystąpienia:
Jak się zmienia zadowolenie klienta - skomplikowane relacje z prostymi przyczynami.
O zadowoleniu klienta powiedziano już zapewne wszystko. Nie trzeba wiele czasu z wyszukiwarką (albo z GPT), żeby znaleźć czynniki, mechanizmy, teorie i mnóstwo przemyśleń odnośnie tego co należy, a czego absolutnie nie. Niestety, rzeczywistość szybko burzy ten obraz. Niska cena wcale nie jest aż tak zachęcająca, zbyt miły personel często drażni, a coraz lepszy i nowszy produkt niespodziewanie często nie przekłada się na coraz bardziej zadowolonego klienta.
Podczas tego wystąpienia dowiecie się o tym, jak badano i modelowano mechanizmy powstawania zadowolenia, jakie przy tym (niestety!) miały miejsce skróty i uproszczenia, jakie są tego konsekwencje oraz jak brak wiedzy maskowany jest banałami i ogólnikami. Nasz ekspert pokaże także jakie są możliwości zbudowania bardziej zaawansowanych modeli satysfakcji oraz co modele te nam ukazują. No i oczywiście nie mogłoby w tym wszystkim zabraknąć sztucznej inteligencji, ale nie takiej, jakiej się spodziewacie.
Partnerzy wydarzenia:
Partner Strategiczny: Wydział Zarządzania Politechniki Lubelskiej
Partner Logistyczny: Focus Hotel Premium Lublin
Partner merytoryczny:
Partnerzy medialni:
Marketer +
TVP Lublin
Giełda Eventów
Nie trać szansy na zdobycie kontaktów i wiedzy!
ZAPISZ SIĘ i do zobaczenia!
Miejsce
ul. Podzamcze 1, Lublin