To wydarzenie już się skończyło. Zapraszamy na inne ciekawe wydarzenia.
Dołącz do wydarzenia
  Rodzaj Bilety dostępne do Cena Liczba
  Szkolenie e-learningowe
już niedostępne 1 599,00 zł -

Szkolenie e-learningowe: Jak rozpoznać i zareagować na konflikt w sytuacji kryzysu? Menedżer jako trzecia strona.


W związku z dynamicznie rozwijającą się sytuacją w dobie pandemii mamy świadomość pojawiających się trudności i konfliktów wśród naszych pracowników. Z jednej strony wynikają one z poczucia zagrożenia i zachwiania poczucia bezpieczeństwa. Z drugiej strony wynikają też z kryzysu jaki przeżywają organizacje, potrzeby szybkiej reorganizacji zarówno struktur, jak i procesów. Często za poradzenie sobie z tymi konfliktami odpowiedzialni są menedżerowie.

Wychodząc naprzeciw tym potrzebom proponujemy Państwu projekt trzech szkoleń menedżerskich realizowanych w ramach cyklu: Rozmowy o dialogu.

Szkolenia są dostępne na naszej platformie e-learningowej i realizowane są w formie praktycznych modułów. Przedstawiamy w nich konkretne narzędzia, które mogą wykorzystać menedżerowie a także dobre praktyki realizowane w organizacjach. Równocześnie proponujemy pakiet materiałów edukacyjnych włącznie z materiałami do indywidualnej pracy. Przede wszystkim zapewniamy też możliwość kontaktu z ekspertami i kolejne działania coachingowe lub doradcze.


Jak rozpoznać i zareagować na konflikt w sytuacji kryzysu? Menedżer jako trzecia strona - szkolenie e-learningowe VandO


Kogo zapraszamy:

  • menedżerów, kierowników zespołów: projektowych, stałych, rozproszonych w każdej strukturze organizacyjnej,
  • właścicieli małych firm, firm rodzinnych i osoby prowadzące działalność gospodarczą, w ramach której współpracują np. z ekspertami zewnętrznymi.


Szkolenie dostępne na platformie e.vando

Czas trwania: 2 tygodnie: 28 godzin szkoleniowych (1-2 godziny dziennie).

W czasie trwania kursu Platforma e.vando jest dostępna poprzez sieć internetową 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę. Dwutygodniowy kurs zdalny składa się z modułu informacyjnego oraz 7 modułów tematycznych.


Każdy moduł tematyczny jest złożony z następujących elementów:

  • treści - materiały do nauki w formie audio-video, prezentacje ppt, artykuły,
  • sprawdź się sam! - indywidualne ćwiczenia oparte na samoewaluacji (np. zadania zamknięte, testy wyboru, zadania typu prawda - fałsz, zadania z luką, połącz elementy, przeciągnij i upuść),
  • zadań - zadania projektowe, indywidualne i grupowe,
  • forów dyskusyjnych, na których można prowadzić rozmowy z prowadzącymi e-szkolenie i innymi uczestnikami,
  • czat - w określonych godzinach bezpośrednie (online) konsultacje z prowadzącymi e-szkolenie.


Podczas szkolenia:

Dowiesz się:

  • jakie są przyczyny powstawania konfliktów,
  • czym jest kontekst sytuacji konfliktowej i dlaczego warto go uwzględniać,
  • jakie są sposoby zarządzania konfliktami i jaka jest w tym rola menedżera.
Zrozumiesz:
  • dlaczego o konflikt warto zadbać jeszcze przed jego powstaniem?

Korzyści dla uczestników:
  • działania przed, w trakcie i po szkoleniu,
  • elastyczna formuła nauki,
  • stały dostęp do materiałów,
  • bieżący kontakt z ekspertem VandO. 


Treści realizowane na szkoleniu:

  • typowe przyczyny i reakcje na konflikt, 
  • rozpoznanie: konflikt i sytuacja konfliktowa,
  • adekwatne metody rozwiązywania konfliktów i rola menedżera,
  • "dobre praktyki". 


Szczegółowe zagadnienia:

Moduł 1

  • diagnoza konfliktu - gdzie szukać przyczyn?
  • konflikty negocjowalne i nienegocjowalne.

Moduł 2

  • gdzie się rodzi konflikt? Konflikt, a sytuacja konfliktowa,
  • kontekst sytuacji konfliktowej, jako istotny czynnik rozwoju konfliktu i roli menedżera w zarządzaniu nim.

Moduł 3

  • obszary działań menedżerskich: zapobieganie, rozwiązywanie, podtrzymywanie,
  • narzędzia wspierające diagnozę każdego obszaru. Określanie roli menedżera.

Moduł 4

  • zapobieganie - możliwe działania,
  • dobre praktyki.

Moduł 5

  • rozwiązywanie - możliwe działania,
  • dobre praktyki.

Moduł 6

  • podtrzymywanie - możliwe działania,
  • dobre praktyki.

Moduł 7

  • tworzenie zaplecza menedżerskiego w sytuacji konfliktów i kryzysów,
  • budowanie siły trzeciej strony w organizacji.

Autorki i realizatorki projektu dla menedżerów w ramach cyklu: Rozmowy o dialogu:

dr Joanna Telus

Promotor i praktyk dialogu oraz konstruktywnego rozwiązywania konfliktów; mediator, trener i konsultant biznesowy. Doktor nauk społecznych, socjolog. Od 1996 roku rozwija swój warsztat pracy realizując warsztaty, szkolenia, doradztwo czy prowadząc mediacje. Przeprowadziła kilka tysięcy godzin szkoleniowych i doradczych dla firm, organizacji publicznych czy osób prywatnych. Współpracowała z kilkudziesięcioma firmami i urzędami, m.in.: BASF, Faurecia, ETI Polam, ABB, Clear, Ministerstwo Obrony Narodowej, Urząd Marszałkowski Województwa Mazowieckiego i wiele innych. Założyciel i prezes VandO.

Magdalena Robak

Psycholog organizacji i pracy. Od 1996 roku wzmacnia kompetencje ludzi, zespołów i firm jako konsultant, trener, facylitator. Projektuje i wdraża kompleksowe programy rozwoju kompetencji menedżerskich, budowania współpracy opartej o wspólne wartości oraz wzmacniania kompetencji bazowych (w firmach, zespołach, projektach). Zrealizowała ponad 18 tysięcy godzin szkoleniowych i ponad 70 projektów doradczo-rozwojowych. W latach 1998-2009 wykładowca w Warszawskiej Szkole Reklamy, w latach 2005-2016 kierownik modułów praktycznych i wykładowca na Uniwersytecie SWPS (Warszawa). Członek IPMA Polska (w tym członkiem Mazowieckiej Grupy Regionalnej) i aktywny asesor Polish Project Excellence Award wg Project Excellence Baseline IPMA. Trener przywództwa systemowego SPOCO®. Mediator. Działania rozwojowe realizowała między innymi dla: Costa Coffee Polska, IKEA Retail, Bosch Service, BMW Polska, PAŻP, Suez, Computaris, Lexus Polska, UMWM w Warszawie, Urząd Miasta Warszawa, Caterpillar Financial Service, Indykpol, BNP Paribas Security Services i wielu innych.

Zobacz również:

szkolenia