Warsztaty online: Mediacje, czyli jak budować dialog w organizacji.

19 Czerwca 2020, 10:00-13:00 (Piątek)

Online,

To wydarzenie już się skończyło. Zapraszamy na inne ciekawe wydarzenia.
Dołącz do wydarzenia
  Rodzaj Bilety dostępne do Cena Liczba
  Bilet normalny

dostępnych: 15

już niedostępne 369,00 zł -

Warsztaty online: Mediacje, czyli jak budować dialog w organizacji.


Dobrze rozwiązany konflikt jest kreatorem zmiany i rozwoju Twojej organizacji. Jednym ze sposobów konstruktywnego rozwiązywania trudnych sytuacji i sporów są mediacje. Znajomość procedury mediacji daje możliwość przyjęcia na siebie roli trzeciej strony w konflikcie. Dodatkowo, umożliwia promowanie w organizacji kultury organizacyjnej opartej na dialogu.

Warsztaty online - Mediacje, czyli jak budować dialog w organizacji - VandO



Kogo zapraszamy: 

Warsztaty są dedykowane dla HR Biznes Partnerów, HR Menedżerów, właścicieli małych i średnich firm, którzy chcą stosować mediacje w konfliktach między pracownikami, w relacji hierarchicznej lub pomiędzy działami oraz wdrażać system mediacji jako przyjęty w firmie sposób rozwiązywania konfliktów i sporów.

Podczas warsztatów zostanie zaprezentowana metodyka wdrażania procesu mediacji systemowo, przy uwzględnieniu istotnych procesów organizacyjnych.


Korzyści z uczestnictwa w warsztatach:

  • poznasz na czym polega rola mediatora, jakie jest jego miejsce w organizacji,
  • poznasz procedurę prowadzenia mediacji w organizacji,
  • przećwiczysz dwa etapy mediacji: ustalanie areny konfliktu i prezentacja stanowisk stron,
  • otrzymasz rekomendacje wspierające wprowadzenie mediacji do organizacji,
  • otrzymasz wiedzę, w jakim kierunku i w jakich obszarach warto rozwijać kompetencje pracowników, którzy mogliby pełnić funkcję mediatorów organizacyjnych.


Korzyści dla organizacji: 

Dzięki temu, że pracownik Twojej firmy będzie uczestniczył w warsztatach, uzyskasz wiedzę na temat budowania kultury organizacyjnej opartej na dialogu.


Program warsztatów:

  • Czym są mediacje i kim jest mediator. Zasady mediacji.
  • Miejsce mediacji i mediatora w organizacji - ograniczenia, możliwości, korzyści.
  • Etapy procedury mediacyjnej.
  • Kompetencje mediatora.
  • Wprowadzenie do symulacji: arena konfliktu i prezentacja stanowisk.
  • Symulacja procesu - 2 etapów mediacji.
  • Refleksja i wnioski dla uczestników i organizacji.


Program warsztatów uwzględnia dwa obszary: praktyczny - otrzymasz konkretne narzędzie prowadzenia mediacji oraz symulacyjny - będziesz miał możliwość doświadczenia dwóch etapów mediacji: bądź w roli mediatora bądź w roli strony konfliktu.


Warsztaty online są płatne (300 PLN+VAT) i uwzględniają działania przed, w trakcie i po warsztatach. Liczba miejsc jest ograniczona.


Działania przed:

Uczestnicy otrzymają:

  • procedurę mediacji,
  • nagranie wideo obejmujące zasady mediacji i rolę mediatora,     
  • opis sytuacji konfliktowej - case study,
  • szczegółowe instrukcje dla mediatora odnośnie dwóch etapów mediacji.

Działania po:

Uczestnicy otrzymają:

  • karty mediacyjne,
  • rekomendacje wspierające wprowadzenie mediacji do organizacji, przy uwzględnieniu istotnych procesów organizacyjnych,
  • standardy pracy mediatora.


>>> Dodatkowo każdy z uczestników otrzyma bezpłatny dostęp do godzinnego szkolenia online: Komunikacja w sytuacjach trudnych - główne zasady.


Warsztaty online poprowadzą:

dr Joanna Telus

Promotor i praktyk dialogu oraz konstruktywnego rozwiązywania konfliktów; mediator, trener i konsultant biznesowy. Doktor nauk społecznych, socjolog. Od 1996 roku rozwija swój warsztat pracy realizując warsztaty, szkolenia, doradztwo czy prowadząc mediacje. Przeprowadziła kilka tysięcy godzin szkoleniowych i doradczych dla firm, organizacji publicznych czy osób prywatnych. Współpracowała z kilkudziesięcioma firmami i urzędami, m.in.: BASF, Faurecia, ETI Polam, ABB, Clear, Ministerstwo Obrony Narodowej, Urząd Marszałkowski Województwa Mazowieckiego i wiele innych. Założyciel i prezes VandO.

Magdalena Robak

Psycholog organizacji i pracy. Od 1996 roku wzmacnia kompetencje ludzi, zespołów i firm jako konsultant, trener, facylitator. Projektuje i wdraża kompleksowe programy rozwoju kompetencji menedżerskich, budowania współpracy opartej o wspólne wartości oraz wzmacniania kompetencji bazowych (w firmach, zespołach, projektach). Zrealizowała ponad 18 tysięcy godzin szkoleniowych i ponad 70 projektów doradczo-rozwojowych. W latach 1998-2009 wykładowca w Warszawskiej Szkole Reklamy, w latach 2005-2016 kierownik modułów praktycznych i wykładowca na Uniwersytecie SWPS (Warszawa). Członek IPMA Polska (w tym członkiem Mazowieckiej Grupy Regionalnej) i aktywny asesor Polish Project Excellence Award wg Project Excellence Baseline IPMA. Trener przywództwa systemowego SPOCO®. Mediator. Działania rozwojowe realizowała między innymi dla: Costa Coffee Polska, IKEA Retail, Bosch Service, BMW Polska, PAŻP, Suez, Computaris, Lexus Polska, UMWM w Warszawie, Urząd Miasta Warszawa, Caterpillar Financial Service, Indykpol, BNP Paribas Security Services i wielu innych.

Zobacz również:

szkolenia HR Mediacje