
Zapraszamy na 62. spotkanie z cyklu 3camp. Tym razem opowiemy o trendach i nowościach w marketingu online.
Agenda spotkania:
18:00 -18:30 Tomasz Domżalski, Enovatis - Czy zastąpią nas algorytmy?
Opowieść o tym jak wygląda dziś praca Marketera, co zmieniło się przez ostatnie kilka lat i... czy to zawód na wymarciu?:)
18:30 - 19:00 Lech Cezary Król - "Raport mniejszości" do kwadratu.
Nadchodzi czas kampanii tropiących konkretnego konsumenta w każdym możliwym kanale komunikacji i na każdym urządzeniu - nawet, na przysłowiowej, "domowej pralce". Kampanii, wybierających odbiorców, po jednej sztuce, dostosowujących treść reklam w zależności od okoliczności i kontekstu. Prowadzących interaktywny, rozumny dialog, przekazując każdej osobie odpowiednią wiadomość w odpowiednim czasie i miejscu.Tylko, że tym wszystkim będzie rządził Wielki Algorytm.
19:00 - 19:30 Marcin Luks, ExpertSender - Jak zaangażować wyrafinowanego klienta w komunikacji email?
Wysyłka generycznych newsletterów już nie wystarcza. Jak optymalnie przechowywać i przetwarzać dane klientów, by we właściwym czasie dostarczać wiadomości o odpowiedniej treści.
19:30 - 20:00 Jan Biłyk, Laurens Coster - Personalizacja w stopklatce - wykorzystanie technologii w indywidualnym podejściu do klienta.
Co zrobić, gdy ludzie nie chcą czytać? Wyświetlić im film. Najlepiej film o nich. Dlatego wspólnie przejdziemy przez zawiłą drogę pozyskiwania online'owych informacji o konsumentach oraz pokażemy jak można spakować je wszystkie w 60 sekundowy spot. A to wszystko na przykładzie kampanii zrealizowanej dla dwóch najpopularniejszych postaci polskiego internetu - Serca i Rozumu.
O PRELEGENTACH
Tomasz Domżalski od 12 lat związany z marketingiem w Internecie. Jeden z założycieli portalu turystycznego www.easygo.pl i jeden z autorów jego fuzji z liderem rynku www.wakacje.pl. Obecnie stoi na czele działu ecommerce obu portali. Prywatnie dumny tata, pasjonat crossfitu i starych pocztówek z Gdańska.
Lech Cezary Król - choć nie obce są mu SQL-owe bazy dany to tak na prawdę swoje życie zawodowe związał z opracowywaniem strategii reklamowych i konceptów kreatywnych.Autor licznych publikacji na temat komunikacji reklamowej, blogger Harvard Business Review.W czasie swojej pracy zawodowej pracował dla wielu znanych marek, w wśród niech dla: Fiat Poland, Citroen, P&G, Gillette, Henkel czy Vichy.
Marcin Luks - Dyrektor Email Marketingu w ExpertSender.com. Kieruje międzynarodowym zespołem ekspertów od email marketingu zapewniającym efektywność i dostarczalność 10 miliardów maili wysyłanych przez platformę ExpertSender rocznie.
Jan Biłyk - szef agencji Laurens Coster z zawodu, technologiczny geek z zamiłowania, statystyk z konieczności. Rozpoczyna dzień od biegu przez nowości technologiczne. Sztukę zarządzania wielokanałowymi i wielofalowymi kampaniami ćwiczy od wielu lat. Na co dzień, wdraża oprogramowania systemów IBM ExperienceOne oraz Selligent na polskim rynku. W wolnym czasie przeciera szlaki personalizując i automatyzując kampanie marketingowe. Kierowana przez niego agencja została dwukrotnie wyróżniona w konkursie Golden Arrow.
Miejsce
ul. Trzy Lipy 3, Gdańsk