To wydarzenie już się skończyło. Zapraszamy na inne ciekawe wydarzenia.
Dołącz do wydarzenia
  Rodzaj Bilety dostępne do Liczba
  Uczestnik
już niedostępne -


Zapraszamy na 74. spotkanie z cyklu 3camp.  

Tematem spotkania będzie marketing online i promocja w mediach tradycyjnych. 

AGENDA:

18:00 - 18:30 Izabela Skonieczna, Dlaczego budowanie marki to coś więcej niż kampania reklamowa 

Praca nad jakością obsługi, obsługa klienta i marketing, czyli opowieść o tym, jak mytaxi w czasie 1 roku osiągnęło kilkusetprocentowy wzrost.

18:30 - 19:00 Martyna Kłosińska, Mózg w służbie brandingu 

Swojego mózgu nie oszukasz, ale Twój mózg może oszukać Ciebie. Kilka autentycznych historii o tym, jak funkcjonowanie naszego mózgu wpływa na odbiór marki.

19:00 - 19:30 Tomasz Biernat, Moc emocji - pozycjonowanie i komunikacja marek 

"Emotions are King" ta parafraza słów Billa Gatesa staje się obecnie punktem wyjścia dla komunikacji wielu marek. To też powód, dla którego TV pozostaje od lat niezmiennie w "sercu" komunikacji marketingowej. Historia o "mocy emocji" przeprowadzi Cię przez świat budowania komunikacji m.in. Apple i odpowie, dlaczego Danio Light to zły sposób na pozycjonowanie marki.


PRELEGENCI:


Izabela Skonieczna, mytaxi: 

Od blisko 3 lat pracuje jako marketing manager w mytaxi - największej aplikacji taxi w Europie. Odpowiada za całokształt działań marketingowych marki na polskim rynku. W swojej pracy koncentruje się głównie na tym, aby każde działanie przyniosło maksymalny efekt.








Martyna Kłosińska, zjednoczenie.com: 

Od 8 lat pracuje w zespole agencji zjednoczenie.com, gdzie odpowiada za pozyskiwanie klientów, planowanie i realizację strategii oraz koordynację kluczowych projektów. Z wykształcenia i zamiłowania digitalowy strateg i marketingowy geek.







 


Tomasz Biernat, TVN:

Od 7 lat związany z działem sprzedaży TVN, certyfikowany trener FRIS® i coach. Pracę zawodową rozpoczynał w wydawnictwach lokalnych i rozgłośniach radiowych. Z mediami i reklamą związany ponad 10 lat. Pasjonat skutecznej komunikacji - doradza, jak budować strategie medialne. Przewodnik po świecie nomenklatury mediowej. Uczy, jak połączyć świat psychologii, komunikacji oraz wskaźników mediowych w celu maksymalizacji osiągnięć marketingowych.







Partnerem cyklu 3camp jest Miasto Gdańsk

Zobacz również:

inne Branding Budowa marki w biznesie Budowanie wizerunku Komunikacja Marketing internetowy Marketing tradcycyjny Media Pozycjonowanie strony Social Media wydarzenia Gdańsk