To wydarzenie już się skończyło. Zapraszamy na inne ciekawe wydarzenia.
W chwili obecnej zgłoszenia na to wydarzenie nie są przyjmowane.

Dlaczego warto wziąć udział w szkoleniu

  • Zdobędziesz solidną dawkę wiedzy na temat specyfiki poszczególnych typów mediów oraz aktualnych trendów
  • Poznasz kluczowe elementy procesu planowania działań reklamowych w mediach
  • Poznasz sposoby efektywnego docierania do grupy docelowej i dowiesz się, jakie zastosować rozwiązania, aby zrealizować zakładane cele
  • Poznasz głębiej pracę domu mediowego jako części agencji ONE House

Korzyści dla Firmy

  • Poznanie możliwości, jakie dają media w zakresie wsparcia biznesu
  • Zwiększenie efektywności w prowadzeniu i zarządzaniu kampaniami reklamowymi
  • Otrzymanie pełnego, profesjonalnego wsparcia kadry managerskiej, która pomoże Twojej firmie zrealizować skuteczną strategię marketingową i zbudować przewagę na rynku

Korzyści dla Uczestnika

  • Umiejętność doboru narzędzi mediowych do realizowania kampanii reklamowych - na podstawie praktycznych ćwiczeń i przykładów
  • Umiejętność wykorzystania wiedzy o aktywności konkurencji w strategii mediowej dla Twojej marki
  • Analiza efektywności kampanii reklamowych w odniesieniu do założonych celów
  • Interpretowanie wskaźników mediowych

Program szkolenia

Moduł I

Podstawy planowania kampanii mediowych

  • Najważniejsze elementy briefu mediowego
  • Sposoby definiowania grupy celowej
  • Analiza otoczenia konkurencyjnego marki
  • Definiowanie celów kampanii reklamowej
  • Najważniejsze narzędzia wspierające proces planowania kampanii reklamowych w mediach

Moduł II

Tworzenie strategii komunikacji w mediach

  • Rynek poszczególnych mediów w Polsce
  • Zalety i wady typów mediów w komunikacji marketingowej
  • Najważniejsze trendy w procesie planowania kampanii reklamowych w mediach
  • Rekomendowany media mix - skuteczna kampania w zależności od grupy celowej oraz oczekiwanych efektów

Moduł III

Planowanie taktyczne kampanii w mediach

  • Badania i analizy mediowe - najważniejsze narzędzia wspierające proces planowania kampanii
  • Najważniejsze wskaźniki i parametry mediowe
  • Modele zakupowe/rozliczeniowe w procesie planowania kampanii mediowych
  • Dobór stacji/tytułów nośników do kampanii w każdym z mediów
  • Najpopularniejsze formaty reklamowe

Moduł IV

Ewaluacja kampanii mediowych

  • Wskaźniki mediowe w praktyce (zasięg, częstotliwość, wskaźnik intensywności GRP, dopasowanie AFF) - jak je interpretować w media planie
  • Metody optymalizacji kampanii
  • Sposoby i narzędzia ewaluacji wyników kampanii


Zobacz również:

szkolenia wydarzenia Warszawa