MARCUS MEDIA PLANNING Kampania reklamowa w mediach
16 Listopada 2021, 09:00-17:00 (Wtorek)
To wydarzenie już się skończyło. Zapraszamy na inne ciekawe wydarzenia.
Dlaczego warto wziąć udział w szkoleniu
- Zdobędziesz solidną dawkę wiedzy na temat specyfiki poszczególnych typów mediów oraz aktualnych trendów
- Poznasz kluczowe elementy procesu planowania działań reklamowych w mediach
- Poznasz sposoby efektywnego docierania do grupy docelowej i dowiesz się, jakie zastosować rozwiązania, aby zrealizować zakładane cele
- Poznasz głębiej pracę domu mediowego jako części agencji ONE House
Korzyści dla Firmy
- Poznanie możliwości, jakie dają media w zakresie wsparcia biznesu
- Zwiększenie efektywności w prowadzeniu i zarządzaniu kampaniami reklamowymi
- Otrzymanie pełnego, profesjonalnego wsparcia kadry managerskiej, która pomoże Twojej firmie zrealizować skuteczną strategię marketingową i zbudować przewagę na rynku
Korzyści dla Uczestnika
- Umiejętność doboru narzędzi mediowych do realizowania kampanii reklamowych - na podstawie praktycznych ćwiczeń i przykładów
- Umiejętność wykorzystania wiedzy o aktywności konkurencji w strategii mediowej dla Twojej marki
- Analiza efektywności kampanii reklamowych w odniesieniu do założonych celów
- Interpretowanie wskaźników mediowych
Program szkolenia
Moduł I
Podstawy planowania kampanii mediowych
- Najważniejsze elementy briefu mediowego
- Sposoby definiowania grupy celowej
- Analiza otoczenia konkurencyjnego marki
- Definiowanie celów kampanii reklamowej
- Najważniejsze narzędzia wspierające proces planowania kampanii reklamowych w mediach
Moduł II
Tworzenie strategii komunikacji w mediach
- Rynek poszczególnych mediów w Polsce
- Zalety i wady typów mediów w komunikacji marketingowej
- Najważniejsze trendy w procesie planowania kampanii reklamowych w mediach
- Rekomendowany media mix - skuteczna kampania w zależności od grupy celowej oraz oczekiwanych efektów
Moduł III
Planowanie taktyczne kampanii w mediach
- Badania i analizy mediowe - najważniejsze narzędzia wspierające proces planowania kampanii
- Najważniejsze wskaźniki i parametry mediowe
- Modele zakupowe/rozliczeniowe w procesie planowania kampanii mediowych
- Dobór stacji/tytułów nośników do kampanii w każdym z mediów
- Najpopularniejsze formaty reklamowe
Moduł IV
Ewaluacja kampanii mediowych
- Wskaźniki mediowe w praktyce (zasięg, częstotliwość, wskaźnik intensywności GRP, dopasowanie AFF) - jak je interpretować w media planie
- Metody optymalizacji kampanii
- Sposoby i narzędzia ewaluacji wyników kampanii
Miejsce
ONE House
Bobrowiecka, 8, Warszawa
Zobacz na mapie
Zobacz na mapie
Bobrowiecka, 8, Warszawa