MARCUS SOCIAL MEDIA - trendy, techniki i narzędzia

7 Października 2021, 09:00-17:00 (Czwartek)

Zobacz na mapie

Dołącz do wydarzenia
  Rodzaj Bilety dostępne do Cena Liczba
  Normalny
6 Października 2021, 12:00 1 200,00 zł

Dlaczego warto wziąć udział w szkoleniu

  • Dowiesz się, na jakich profilach w mediach społecznościowych powinna
  • być obecna Twoja marka
  • Nauczysz się, jak tworzyć treści w social media, które wyróżnią Twoją markę na tle konkurencji
  • W praktyce poznasz, jakich narzędzi social media używać, by skutecznie docierać do odbiorców
  • Odkryjesz aktualne trendy oraz inspirujące działania marek w social media i influencer marketingu

Korzyści dla Firmy

  • Wyróżnienie się wśród konkurencji, dzięki poznaniu aktualnych trendów social media
  • Zdobycie wiedzy na temat technik i narzędzi, które przyczynią się do zwiększenia sprzedaży
  • Zwiększenie efektywności działań wizerunkowych przez aktywne działania social mediowe
  • Zdobycie wiedzy na temat roli w social media i jego roli w strategii marketingowej

Korzyści dla Uczestnika

  • Poznanie aktualnych trendów social media oraz umiejętność zastosowania ich w praktyce
  • Poznanie technik, narzędzi i sposób na skuteczne działania w social media
  • Zdobycie wiedzy w sposób praktyczny (warsztat) związanej z tworzeniem treści w social media
  • Pozyskanie inspiracji do dalszych działań komunikacyjnych w postaci case studies marek wraz z ich omówieniem

Program szkolenia

Moduł I

Content w social media

  • Idea i rozwój social media - era forever online
  • Trendy w social media, czyli stay tuned 2021
  • Warsztat samodzielny

Moduł II

Mapa social media - formaty i formy contentu

  • Przejście przez portale - otwarcie świata społeczności
  • Social media jako kanał dystrybucji contentu
  • Warsztat w grupach

Moduł III

Jak pisać w social media, aby nas czytali?

  • Czy copy zawsze musi być krótkie? Cechy dobrego tekstu
  • Klątwa wiedzy - jak pokonać wroga komunikacji i mówić językiem korzyści?
  • Narzędzia przydatne przy tworzeniu treści
  • Warsztat w grupach

Moduł IV

Influencerzy, RTM'y i inne bajery w social media

  • Influencer marketing - jak robić to dobrze
  • Oddaj głos swoim fanom - User Genereted Content
  • Złoty strzał komunikacji, czyli Real Time Marketing
  • Warsztat samodzielny

*W celu sprawniejszego uczestnictwa w zadaniach praktycznych, prosimy o zabranie własnych laptopów.


Zobacz również:

szkolenia wydarzenia Warszawa