To wydarzenie już się skończyło. Zapraszamy na inne ciekawe wydarzenia.
Dołącz do wydarzenia
  Rodzaj Bilety dostępne do Cena Liczba
  Normalny
już niedostępne 1 200,00 zł -

Dlaczego warto wziąć udział w szkoleniu

  • Poznasz, jak w efektywny sposób zbudować silną markę oraz jak monitorować jej poziom siły
  • Dowiesz się, co powoduje, że konsumenci wybierają te, a nie inne marki
  • Poznasz, w jaki sposób i dlaczego marka powinna być wyróżnialna oraz jak wpłynąć na rozpoznawalność marki
  • Dowiesz się, dlaczego w każdym biznesie potrzebna jest strategia marki

Korzyści dla Firmy

  • Wyróżnienie się na tle konkurencji
  • Zaoferowanie swoim odbiorcom wartości dodanych i zwiększenie wartości postrzeganych
  • Zwiększenie efektywności prowadzonych działań marketingowych pod kątem kosztów, czasu i zasobów
  • Prowadzenie profitowego biznesu w sposób długofalowy, z jasną wizją i misją swoich marek

Korzyści dla Uczestnika

  • Poznasz, jakie są składowe marki i jakie elementy wpływają na wyróżnienie i wizerunek marki
  • Dowiesz się jak budować pozycjonowanie i tożsamość marki, jak korzystać z różnych narzędzi analitycznych oraz badań marketingowych
  • Nauczysz się jak przygotowywać strategię marki i strategię komunikacyjną marki

Program szkolenia

Moduł I

Marka - co to jest?

  • Jakie są różnice pomiędzy produktem a marką oraz jakie są składowe marki?
  • Wizja i misja marki - różnice i części wspólne
  • Kluczowe etapy budowania marki - elementy sprzyjające i hamujące

Moduł II

Pozycjonowanie i wizerunek marki

  • Czym jest pozycjonowanie marki i dlaczego jest ono potrzebne?
  • Co wpływa na pozycjonowanie marki i jakie są jego kluczowe elementy?
  • Dlaczego analiza jest tak ważna na etapie tworzenia pozycjonowania marki - z jakich narzędzi korzystać, kiedy sięgać po badania marketingowe?
  • Co to jest wizerunek marki i jak powstaje, jak go mierzyć?

Moduł III

Strategia marki

  • Co charakteryzuje dobrą strategię marki?
  • Do czego potrzebna jest strategia marki - jak definiować jej cele, jakie są jej składowe elementy, jak badać jej efekty działania na biznes?
  • Czym strategia marki różni się od strategii komunikacji marki?

Zobacz również:

szkolenia wydarzenia Warszawa