MARCUS Brand Power Silna marka - tworzenie, pozycjonowanie, strategia
21 Października 2021, 09:00-17:00 (Czwartek)
To wydarzenie już się skończyło. Zapraszamy na inne ciekawe wydarzenia.
Dlaczego warto wziąć udział w szkoleniu
- Poznasz, jak w efektywny sposób zbudować silną markę oraz jak monitorować jej poziom siły
- Dowiesz się, co powoduje, że konsumenci wybierają te, a nie inne marki
- Poznasz, w jaki sposób i dlaczego marka powinna być wyróżnialna oraz jak wpłynąć na rozpoznawalność marki
- Dowiesz się, dlaczego w każdym biznesie potrzebna jest strategia marki
Korzyści dla Firmy
- Wyróżnienie się na tle konkurencji
- Zaoferowanie swoim odbiorcom wartości dodanych i zwiększenie wartości postrzeganych
- Zwiększenie efektywności prowadzonych działań marketingowych pod kątem kosztów, czasu i zasobów
- Prowadzenie profitowego biznesu w sposób długofalowy, z jasną wizją i misją swoich marek
Korzyści dla Uczestnika
- Poznasz, jakie są składowe marki i jakie elementy wpływają na wyróżnienie i wizerunek marki
- Dowiesz się jak budować pozycjonowanie i tożsamość marki, jak korzystać z różnych narzędzi analitycznych oraz badań marketingowych
- Nauczysz się jak przygotowywać strategię marki i strategię komunikacyjną marki
Program szkolenia
Moduł I
Marka - co to jest?
- Jakie są różnice pomiędzy produktem a marką oraz jakie są składowe marki?
- Wizja i misja marki - różnice i części wspólne
- Kluczowe etapy budowania marki - elementy sprzyjające i hamujące
Moduł II
Pozycjonowanie i wizerunek marki
- Czym jest pozycjonowanie marki i dlaczego jest ono potrzebne?
- Co wpływa na pozycjonowanie marki i jakie są jego kluczowe elementy?
- Dlaczego analiza jest tak ważna na etapie tworzenia pozycjonowania marki - z jakich narzędzi korzystać, kiedy sięgać po badania marketingowe?
- Co to jest wizerunek marki i jak powstaje, jak go mierzyć?
Moduł III
Strategia marki
- Co charakteryzuje dobrą strategię marki?
- Do czego potrzebna jest strategia marki - jak definiować jej cele, jakie są jej składowe elementy, jak badać jej efekty działania na biznes?
- Czym strategia marki różni się od strategii komunikacji marki?
Miejsce
ONE House
Bobrowiecka, 8, Warszawa
Zobacz na mapie
Zobacz na mapie
Bobrowiecka, 8, Warszawa