To wydarzenie już się skończyło. Zapraszamy na inne ciekawe wydarzenia.
Dołącz do wydarzenia
  Rodzaj Bilety dostępne do Cena Liczba
  Normalny
Wyprzedane 1 200,00 zł Wyprzedane

Dlaczego warto wziąć udział w szkoleniu

  • Dowiesz się, jak tworzyć content, który odpowiada na potrzeby potencjalnych klientów
  • Pozyskasz wiedzę na temat tworzenia treści dopasowanych do platform i ich algorytmów
  • Dowiesz się, w jaki sposób szukać pomysłów na nowy content
  • Poznasz narzędzia i techniki content marketingu, które pomogą spełnić określone cele biznesowe

Korzyści dla Firmy

  • Wzrost sprzedaży, dzięki umiejętnemu targetowaniu treści do grupy docelowej
  • Zdobycie wiedzy na temat wartości content marketingu i jego roli w strategii marketingowej
  • Budowanie autorytetu i zaufania wobec klientów, dzięki przekazywaniu wartościowych treści
  • Zwiększenie efektywności działań marketingowych, a tym samym swojej pozycji wśród konkurencji

Korzyści dla Uczestnika

  • Zdobycie wiedzy na temat roli content marketingu i celów jakie może spełniać
  • Zdobycie wiedzy o tym jakie treści tworzyć, aby przykuć uwagę i wzbudzić zainteresowanie konkretnego odbiorcy
  • Poznanie narzędzi i sposobów mierzenia efektywności działań content marketingowych

Program szkolenia

Moduł I

Czym jest content marketing?

  • Content marketing w strategii digital
  • Jakie zadania realizuje content marketing?
  • Formy contentu i kanały dystrybucji
  • Trendy w content marketingu

Moduł II

Strategia content marketingowa

  • Do kogo chcemy trafić? Odkrywamy potrzeby grupy docelowej
  • Cele działań content marketingowych
  • Jak mierzyć efektywność content marketingu? - przydatne narzędzia

Moduł III

Treść jako element contentu

  • Jak tworzyć treści digitalowe?
  • Kanały dystrybucji treści - blogi, reklamy, newslettery, social media
  • Kluczowe elementy dobrego tekstu
  • Optymalizacja tekstu pod kątem algorytmów
  • Przydatne narzędzia

Moduł IV

Zdjęcia i video w strategii content marketingowej

  • Czy content to tylko słowo? Komunikacja wizualna jako element contentu
  • Treści wizualne i ich kanały dystrybucji - zdjęcia, gify, infografika, memy, live, youtube
  • User Generated Content i współpraca z influencerami - jak dbać o treści pozyskane?
  • Harmonogram publikacji a Real Time Marketing

Zobacz również:

szkolenia wydarzenia Warszawa