MARCUS E-COMMERCE E-commerce - kanały, narzędzia, strategia
4 Listopada 2021, 09:00-17:00 (Czwartek)
To wydarzenie już się skończyło. Zapraszamy na inne ciekawe wydarzenia.
Dlaczego warto wziąć udział w szkoleniu
- Dowiesz się, co jest obecnie najistotniejsze na rynku e-commerce
- Poznasz opcje rozwoju własnego sklepu i na co zwrócić szczególną uwagę
- Zdobędziesz wiedzę na temat czynników, które wpływają na skuteczne prowadzenie e-commerce
Korzyści dla Firmy
- Wzrost rentowności, dzięki poznaniu możliwości optymalizacji bieżących działań i planowaniu nowych aktywności
- Poprawa aktualnej kondycji sklepu dzięki wykorzystaniu dobrych praktyk
- Wykorzystanie zdobytej wiedzy w codziennej pracy w celu osiągnięcia coraz lepszych wyników
Korzyści dla Uczestnika
- Utrwalisz swoją wiedzę i zdobędziesz nowe umiejętności z zakresu budowy e-commerce i jego skutecznej promocji
- Dowiesz się, jak patrzeć na dane i wyciągać z nich poprawne wnioski
- Poznasz możliwości związane z analizą konkurencji, aby zawsze być na bieżąco z prowadzonymi działaniami
- Poznasz najnowsze technologie e-commerce oraz dowiesz się, jak weryfikować ich optymalizację
Program szkolenia
Moduł I
E-commerce - aktualna sytuacja, trendy i możliwości
- Trendy na rynku e-commerce
- Własny sklep czy marketplace
- Obsługa klienta - o czym trzeba pamiętać
Moduł II
Własny sklep - na co zwrócić uwagę?
- Jaką technologię wybrać?
- Ważne kwestie techniczne - domena, ssl, serwer
- UX - o czym pamiętać, by strona była przyjazna dla użytkownika
- Ścieżka zakupowa - od pierwszych odwiedzin strony do zakupu
- Zarządzanie asortymentem w sklepie
- Optymalizacja sklepu? Jak optymalizować sklep i weryfikować optymalizację przez specjalistów?
- Integracje z marketplace
Moduł III
Strategia e-commerce
- Analiza konkurencji
- Kto kupuje w Twoim sklepie - analiza person zakupowych
- Planowanie działań mediowych pod kątem zwiększania sprzedaży
- Dywersyfikacja źródeł ruchu - wybór odpowiednich kanałów
- Testy A/B, badania conversion lift
- Jak przywiązać klienta na dłużej?
- Jak istotny jest CX w strategii e-commere
Moduł IV
Analiza danych
- Najważniejsze KPI - krótko i długookresowe
- Budowa lejka zakupowego
- Analiza zachowań zakupowych na stronie
Miejsce
ONE House
Bobrowiecka, 8, Warszawa
Zobacz na mapie
Zobacz na mapie
Bobrowiecka, 8, Warszawa