To wydarzenie już się skończyło. Zapraszamy na inne ciekawe wydarzenia.
W chwili obecnej zgłoszenia na to wydarzenie nie są przyjmowane.

Dlaczego warto wziąć udział w szkoleniu

  • Zdobędziesz wiedzę na temat tego, co jest potrzebne, aby stworzyć komunikację marketingową, która sprzedaje
  • Poznasz zasady briefingu agencji, który stanowi kluczowy element na drodze skutecznej komunikacji marketingowej Twojej marki
  • Sprawdzisz swoją wiedzę w praktyce podczas rynkowych case studies, ćwiczeń, dyskusji, pracy indywidualnej i w grupach

Korzyści dla Firmy

  • Umiejętność klarownego i skutecznego komunikowania się z rynkiem, ze swoimi odbiorcami
  • Umiejętność przeprowadzenia analizy dotychczasowej i planowanej komunikacji pod kątem jej skuteczności i realizacji celów
  • Optymalizacja nakładów na komunikację reklamową - efektywność kosztowa/ czasowa/ zasobów
Korzyści dla Uczestnika
  • Poznanie zasad i czynników niezbędnych do przygotowania strategii komunikacji 
  • Rozwinięcie kompetencji z zakresu tworzenia skutecznej komunikacji marki
  • Poznanie praktycznych narzędzi do ewaluacji efektywności proponowanych rozwiązań kreatywnych kontra postawione cele, feedbackowanie pomysłów agencji

Program szkolenia

Moduł I

Jak, do kogo i o czym marka się komunikuje?

  • Zjawisko komunikacji, czyli od czego wszystko się zaczyna
  • Pozycjonowanie rynkowe marki - co to jest, jakie zawiera elementy i jak są one wykorzystywane w procesie tworzenia komunikacji marki
  • Cele biznesowe, marketingowe i komunikacyjne - jak je wyznaczyć, co je różni?
  • Część praktyczna, case studies

Moduł II

  • Brief komunikacyjny - dlaczego bez niego wszystko się sypie?
  • Co to jest brief i o co tyle hałasu?
  • Elementy briefu komunikacyjnego
  • Dobrze wypełniony brief i co dalej?
  • Część praktyczna, case studies

Moduł III

  • Od briefu do komunikacji marketingowej 360o
  • Ogólne zasady skutecznej komunikacji
  • Retoryka i perswazja w reklamie - jak jej używać
  • Insight kreatywny - co to jest i dlaczego jest taki ważny
  • Archetypy i storytelling
  • Część praktyczna, case studies

Moduł IV

Proces kreatywny - jak powstają skuteczne kampanie?

  • Etapy procesu kreatywnego
  • Skąd wziąć pomysł
  • Koncept kreatywny - jakie elementy powinien zawierać
  • Część praktyczna, case studies

Zobacz również:

szkolenia wydarzenia Warszawa