MARCUS Brand Communication Skuteczna komunikacja marketingowa
18 Listopada 2021, 09:00-17:00 (Czwartek)
To wydarzenie już się skończyło. Zapraszamy na inne ciekawe wydarzenia.
Dlaczego warto wziąć udział w szkoleniu
- Zdobędziesz wiedzę na temat tego, co jest potrzebne, aby stworzyć komunikację marketingową, która sprzedaje
- Poznasz zasady briefingu agencji, który stanowi kluczowy element na drodze skutecznej komunikacji marketingowej Twojej marki
- Sprawdzisz swoją wiedzę w praktyce podczas rynkowych case studies, ćwiczeń, dyskusji, pracy indywidualnej i w grupach
Korzyści dla Firmy
- Umiejętność klarownego i skutecznego komunikowania się z rynkiem, ze swoimi odbiorcami
- Umiejętność przeprowadzenia analizy dotychczasowej i planowanej komunikacji pod kątem jej skuteczności i realizacji celów
- Optymalizacja nakładów na komunikację reklamową - efektywność kosztowa/ czasowa/ zasobów
- Poznanie zasad i czynników niezbędnych do przygotowania strategii komunikacji
- Rozwinięcie kompetencji z zakresu tworzenia skutecznej komunikacji marki
- Poznanie praktycznych narzędzi do ewaluacji efektywności proponowanych rozwiązań kreatywnych kontra postawione cele, feedbackowanie pomysłów agencji
Program szkolenia
Moduł I
Jak, do kogo i o czym marka się komunikuje?
- Zjawisko komunikacji, czyli od czego wszystko się zaczyna
- Pozycjonowanie rynkowe marki - co to jest, jakie zawiera elementy i jak są one wykorzystywane w procesie tworzenia komunikacji marki
- Cele biznesowe, marketingowe i komunikacyjne - jak je wyznaczyć, co je różni?
- Część praktyczna, case studies
Moduł II
- Brief komunikacyjny - dlaczego bez niego wszystko się sypie?
- Co to jest brief i o co tyle hałasu?
- Elementy briefu komunikacyjnego
- Dobrze wypełniony brief i co dalej?
- Część praktyczna, case studies
Moduł III
- Od briefu do komunikacji marketingowej 360o
- Ogólne zasady skutecznej komunikacji
- Retoryka i perswazja w reklamie - jak jej używać
- Insight kreatywny - co to jest i dlaczego jest taki ważny
- Archetypy i storytelling
- Część praktyczna, case studies
Moduł IV
Proces kreatywny - jak powstają skuteczne kampanie?
- Etapy procesu kreatywnego
- Skąd wziąć pomysł
- Koncept kreatywny - jakie elementy powinien zawierać
- Część praktyczna, case studies
Miejsce
ONE House
Bobrowiecka, 8, Warszawa
Zobacz na mapie
Zobacz na mapie
Bobrowiecka, 8, Warszawa