MARCUS DIGITAL PRODUCTION

25 Listopada 2021, 09:00-17:00 (Czwartek)

Zobacz na mapie

To wydarzenie już się skończyło. Zapraszamy na inne ciekawe wydarzenia.
Dołącz do wydarzenia
  Rodzaj Bilety dostępne do Cena Liczba
  Normalny
już niedostępne 1 200,00 zł -

Dlaczego warto wziąć udział w szkoleniu

  • Dowiesz się, jak skutecznie poprowadzić projekt digitalowy z wykorzystaniem najlepszych standardów i praktyk rynkowych
  • Poznasz trendy w świecie digital marketingu, z akcentem na best practices w produkcji serwisów WWW
  • Pozyskasz wiedzę na temat procesu produkcji strony internetowej
  • Poznasz kluczowe czynniki pozwalające zwiększyć konwersję na WWW

Korzyści dla Firmy

  • Efektywne zarządzanie realizacjami digitalowymi, zgodne z rynkowymi standardami zarządzania projektem
  • Zdobycie przewagi konkurencyjnej dzięki poznaniu trendów w produkcji serwisów WWW
  • Przełożenie zdobytej wiedzy na efektywne zbieranie leadów i zwiększenie działań sprzedażowych firmy
  • Zwiększenie skuteczności budowania wizerunku marki w Internecie

Korzyści dla Uczestnika

  • Poznanie metodyk zarządzania projektami w kontekście produkcji digitalowych
  • Zdobycie kompleksowej wiedzy na temat procesu budowy stron WWW w podziale na etapy
  • Poznanie best practices oraz najnowszych trendów w web designie
  • Pozyskanie i usystematyzowanie wiedzy na temat skutecznego generowania leadów

Program szkolenia

Moduł I

O produkcji projektów digitalowych na przykładzie WWW - wprowadzenie

  • Omówienie podstawowych terminów związanych z tworzeniem stron internetowych
  • Proces produkcji www krok po kroku - od wyboru hostingu, domeny, CMS-u, po stronę zoptymalizowaną pod SEO

Moduł II

Trendy w web designie - stwórz stronę atrakcyjną dla użytkownika

  • Omówienie czynników zwiększających konwersję na www - standardy, dobre praktyki i trendy w projektowaniu WWW
  • Czym jest dobry UX, atrakcyjny UI i jak przyciągnąć użytkownika szytym na miarę contentem

Moduł III

Skuteczne zarządzanie projektem digitalowym - bądź SMART

  • Metodyki zarządzania projektami w kontekście produkcji digitalowych - wprowadzenie
  • Wybór metodyki w realizacjach digitalowych - czy istnieje recepta na sukces?
  • Empirycyzm i transparentność. Jak usprawnić współpracę na linii agencja-klient?

Zobacz również:

szkolenia wydarzenia Warszawa