To wydarzenie już się skończyło. Zapraszamy na inne ciekawe wydarzenia.
Dołącz do wydarzenia
  Rodzaj Bilety dostępne do Cena Liczba
  Normalny
już niedostępne 1 200,00 zł -

 Dlaczego warto wziąć udział w szkoleniu

  • Zobaczysz, jak przebiega ewolucja treści Video w Polsce - zarówno w kontekście nadawców jak i reklamodawców
  • TV i Video Online: poznasz każdy z kanałów komunikacji - jego słabe i mocne strony
  • Dowiesz się, jacy użytkownicy najchętniej wybierają poszczególne kanały i jak wykorzystać tą wiedzę w kontekście planowania dotarcia do Twojej grupy celowej
  • Dowiesz się, jak konstruować komunikat reklamowy, aby zwiększyć jego efektywność
  • Poznasz różnice w planowaniu komunikacji w poszczególnych kanałach i dowiesz się, jak wykorzystać ich synergię

Korzyści dla Firmy

  • Maksymalizacja zysku z prowadzonych działań Video dzięki optymalnemu planowaniu kampanii wraz z wykorzystaniem efektu synergii
  • Bardziej spójne strategie mediowe i marketingowe dzięki lepszemu zrozumieniu rynku Video
  • Lepsze zrozumienie ofert od Agencji dzięki pełnemu zrozumieniu wskaźników dla każdego z kanałów Video
  • Lepszy briefing Agencji Kreatywnych dzięki zrozumieniu różnic w konstrukcji komunikatów reklamowych w poszczególnych kanałach
  • Zwiększenie efektywności działań marketingowych, a tym samym zwiększenie swojej pozycji wśród konkurencji

Korzyści dla Uczestnika

  • Zdobycie wiedzy na temat rynku Video (TV & Digital)
  • Zdobycie wiedzy o tym, jakie treści tworzyć, aby zdobyć uwagę i zainteresowanie konkretnego odbiorcy
  • Poznanie wskaźników którymi operujemy w kontekście kampanii Video i praktyczna umiejętność posługiwania się nimi
  • Umiejętność ewaluacji ofert Video od Agencji i Domów Mediowych

Program szkolenia

Moduł I

Ewolucja Video w Polsce

  • Jak zmieniał się rynek telewizyjny i Video Online na przestrzeni lat?
  • COVID-19 - zmiany, zmiany, zmiany. Pytanie, na ile trwałe?
  • Rynek Video Online - jak wykorzystać video do realizacji celów kampanijnych?

Moduł II

Video w kontekście widza i użytkownika

  • Tło kulturowe w Polsce - czyli jak to, ile mamy lat wpływa na nasz odbiór treści Video
  • Niejednorodność grup: seniorzy to nie tylko TVP a młodzi - nie tylko TikTok
  • Konstrukcja komunikatu - czy każda platforma wymaga oddzielnej kreacji? Czy i jak dostosowywać komunikat pod poszczególne grupy?
  • Czy zawsze innowacja jest najlepszą ścieżką?

Moduł III

Planowanie i realizacja kampanii Video

  • Wskaźniki TV & Video wraz z interpretacją - na co zwracać uwagę?
  • Jak ewaluować oferty od Agencji?
  • Planowanie TV & Video kiedyś i dziś: masowy zasięg czy precyzyjne dotarcie?
  • Idealny udział Video Online i Telewizji w działaniach mediowych - czy coś takiego istnieje?

Moduł IV

Przyszłość

  • Ewolucja kilku sekund - co można powiedzieć w 15"?
  • Viral i challenge vs treści eksperckie - w którą stronę idziemy?
  • Algorytmy platform dystrybucji treści - powiedz, co oglądasz, a dowiesz się, kim jesteś?
  • Memy, gify i plagiaty - komentarze do rzeczywistości, czyli jak Video przenika się z Social Media

Zobacz również:

szkolenia wydarzenia Warszawa