MARCUS Video Ad Kampanie Video multiscreen, TV, VOD
2 Grudnia 2021, 09:00-17:00 (Czwartek)
To wydarzenie już się skończyło. Zapraszamy na inne ciekawe wydarzenia.
Dlaczego warto wziąć udział w szkoleniu
- Zobaczysz, jak przebiega ewolucja treści Video w Polsce - zarówno w kontekście nadawców jak i reklamodawców
- TV i Video Online: poznasz każdy z kanałów komunikacji - jego słabe i mocne strony
- Dowiesz się, jacy użytkownicy najchętniej wybierają poszczególne kanały i jak wykorzystać tą wiedzę w kontekście planowania dotarcia do Twojej grupy celowej
- Dowiesz się, jak konstruować komunikat reklamowy, aby zwiększyć jego efektywność
- Poznasz różnice w planowaniu komunikacji w poszczególnych kanałach i dowiesz się, jak wykorzystać ich synergię
Korzyści dla Firmy
- Maksymalizacja zysku z prowadzonych działań Video dzięki optymalnemu planowaniu kampanii wraz z wykorzystaniem efektu synergii
- Bardziej spójne strategie mediowe i marketingowe dzięki lepszemu zrozumieniu rynku Video
- Lepsze zrozumienie ofert od Agencji dzięki pełnemu zrozumieniu wskaźników dla każdego z kanałów Video
- Lepszy briefing Agencji Kreatywnych dzięki zrozumieniu różnic w konstrukcji komunikatów reklamowych w poszczególnych kanałach
- Zwiększenie efektywności działań marketingowych, a tym samym zwiększenie swojej pozycji wśród konkurencji
Korzyści dla Uczestnika
- Zdobycie wiedzy na temat rynku Video (TV & Digital)
- Zdobycie wiedzy o tym, jakie treści tworzyć, aby zdobyć uwagę i zainteresowanie konkretnego odbiorcy
- Poznanie wskaźników którymi operujemy w kontekście kampanii Video i praktyczna umiejętność posługiwania się nimi
- Umiejętność ewaluacji ofert Video od Agencji i Domów Mediowych
Program szkolenia
Moduł I
Ewolucja Video w Polsce
- Jak zmieniał się rynek telewizyjny i Video Online na przestrzeni lat?
- COVID-19 - zmiany, zmiany, zmiany. Pytanie, na ile trwałe?
- Rynek Video Online - jak wykorzystać video do realizacji celów kampanijnych?
Moduł II
Video w kontekście widza i użytkownika
- Tło kulturowe w Polsce - czyli jak to, ile mamy lat wpływa na nasz odbiór treści Video
- Niejednorodność grup: seniorzy to nie tylko TVP a młodzi - nie tylko TikTok
- Konstrukcja komunikatu - czy każda platforma wymaga oddzielnej kreacji? Czy i jak dostosowywać komunikat pod poszczególne grupy?
- Czy zawsze innowacja jest najlepszą ścieżką?
Moduł III
Planowanie i realizacja kampanii Video
- Wskaźniki TV & Video wraz z interpretacją - na co zwracać uwagę?
- Jak ewaluować oferty od Agencji?
- Planowanie TV & Video kiedyś i dziś: masowy zasięg czy precyzyjne dotarcie?
- Idealny udział Video Online i Telewizji w działaniach mediowych - czy coś takiego istnieje?
Moduł IV
Przyszłość
- Ewolucja kilku sekund - co można powiedzieć w 15"?
- Viral i challenge vs treści eksperckie - w którą stronę idziemy?
- Algorytmy platform dystrybucji treści - powiedz, co oglądasz, a dowiesz się, kim jesteś?
- Memy, gify i plagiaty - komentarze do rzeczywistości, czyli jak Video przenika się z Social Media
Miejsce
ONE House
Bobrowiecka, 8, Warszawa
Zobacz na mapie
Zobacz na mapie
Bobrowiecka, 8, Warszawa