Dołącz do wydarzenia
  Rodzaj Bilety dostępne do Cena Liczba
  Normalny
8 Grudnia 2021, 12:00 1 200,00 zł

Dlaczego warto wziąć udział w szkoleniu

  • Pożegnasz się ze stereotypami na temat konsumentów 50+ i zobaczysz ich prawdziwe oblicze
  • Skonfrontujesz swoje myślenie o konsumentach 50+ z rzeczywistością
  • Dowiesz się jak zaplanować efektywną komunikację od etapu strategii po końcową egzekucję
  • Zobaczysz jak duży potencjał tkwi w grupie konsumentów na co dzień pomijanej w briefach reklamowych

Korzyści dla Firmy

  • Dzięki zdobytej wiedzy możliwość zajęcia pozycji lidera w swoich kategoriach
  • Zwiększenie sprzedaży poprzez włączenie do grupy odbiorców konsumentów 50+
  • Zwiększenie efektywności prowadzenia komunikacji marketingowej w kontekście nadchodzących zmian demograficznych

Korzyści dla Uczestnika

  • Będziesz jedną z niewielu osób, które dysponują wiedzą na temat całego potencjału rynku w Polsce.
  • Dowiesz się jak skutecznie komunikować się z grupą docelową o ogromnym potencjale zakupowym
  • Poznasz i lepiej zrozumiesz swoich potencjalnych konsumentów
  • Spędzisz efektywnie czas

Program szkolenia

Moduł I

Kim są i co robią dojrzali konsumenci?

  • Fakty i mity na temat seniorów, czyli jak postrzegamy konsumenta 50+ w społeczeństwie i reklamie
  • Jaki jest naprawdę współczesny konsument 50+
  • Konsument 50+ w liczbach, sprawdzamy potencjał biznesowy
  • Segmentacja konsumentów 50/60/70/80
  • Co motywuje i ogranicza dojrzałych konsumentów w dotarciu do Twojej oferty?

Moduł II

Nowoczesne media i mniej nowoczesny konsument, czyli jak to połączyć

  • Gdzie znajdziemy dzisiejszego konsumenta 50+? Optymalne kanały dotarcia w mediach online i offline
  • Telewizja i radio włączone "na okrągło" w domu konsumenta 50+
  • Rola social media w komunikacji 50+
  • Konsument 50+ na zakupach w internecie - czyli jak odpowiednio wykorzystać kanał e-commerce
  • Outdoor, który zwraca uwagę konsumentów 50+

Moduł III

Komunikacja marketingowa w dojrzałej grupie konsumenckiej

  • Trendy 50+, czyli na czym oprzeć warto komunikat do dojrzałego konsumenta, aby był czytelny i atrakcyjny
  • Różnice w komunikacji marketingowej pomiędzy kobietami i mężczyznami z pokolenia 50+, czy możemy zrobić uniwersalny przekaz
  • Jak przekonać konsumenta 50+ do naszej oferty usług lub produktów
  • Case studies z rynku

Moduł IV

Wspólnie stwórzmy komunikację do konsumenta 50+

  • Badania focusowe w grupie 50+, czyli dlaczego warto sprawdzić nasz pomysł u źródła
  • Strategia komunikacji - jak podejść do tworzenia zrozumiałego komunikatu dla dojrzałego odbiorcy
  • Projektowanie graficzne - na co zwrócić uwagę tworząc stronę internetową przyjazną osobom starszym

Zobacz również:

szkolenia wydarzenia Warszawa