MARCUS E-commerce

27 Października 2022, 09:00-17:00 (Czwartek)

Zobacz na mapie

To wydarzenie już się skończyło. Zapraszamy na inne ciekawe wydarzenia.
Dołącz do wydarzenia
  Rodzaj Bilety dostępne do Cena Liczba
  Normalny
już niedostępne 1 476,00 zł -

MARCUS E-commerce

E-commerce - kanały, narzędzia, strategia

Poziom: Średniozaawansowany

Dla kogo?

  • Osoby rozpoczynające swoją karierę w mediach i digital marketingu.
  • Specjaliści z obszaru marketingu internetowego.
  • Przedsiębiorcy, którzy chcą promować swój biznes w Internecie.
  • Osoby, które chcą zgłębić swoją wiedzę z obszaru reklamy internetowej.

Czego się dowiesz?

  • Utrwalisz swoją wiedzę i zdobędziesz nowe umiejętności z zakresu budowy e-commerce i jego skutecznej promocji.
  • Dowiesz się, jak patrzeć na dane i wyciągać z nich poprawne wnioski.
  • Poznasz możliwości związane z analizą konkurencji, aby zawsze być na bieżąco z prowadzonymi działaniami.
  • Poznasz najnowsze technologie e-commerce oraz dowiesz się, jak weryfikować ich optymalizację.

Agenda

Moduł I E-commerce - aktualna sytuacja, trendy i możliwości

  • Trendy na rynku e-commerce.
  • Własny sklep czy marketplace?
  • Obsługa klienta - o czym trzeba pamiętać.

Moduł II Własny sklep - na co zwrócić uwagę?

  • Jaką technologię wybrać?
  • Ważne kwestie techniczne - domena, ssl, serwer.
  • UX - o czym pamiętać, by strona była przyjazna dla użytkownika.
  • Ścieżka zakupowa - od pierwszych odwiedzin strony do zakupu.
  • Zarządzanie asortymentem w sklepie.
  • Optymalizacja sklepu. Jak optymalizować sklep i weryfikować optymalizację przez specjalistów?
  • Integracje z marketplace.

Moduł III Strategia e-commerce

  • Analiza konkurencji.
  • Kto kupuje w Twoim sklepie - analiza person zakupowych.
  • Planowanie działań mediowych pod kątem zwiększania sprzedaży.
  • Dywersyfikacja źródeł ruchu - wybór odpowiednich kanałów.
  • Testy A/B, badania conversion lift.
  • Jak przywiązać klienta na dłużej?
  • Jak istotny jest CX w strategii e-commerce?

Moduł IV Analiza danych

  • Najważniejsze KPI - krótko i długookresowe.
  • Budowa lejka zakupowego.
  • Analiza zachowań zakupowych na stronie.

MARCUS Academy

Sprawdź Nas na: https://marcusacademy.pl/

Zobacz również:

szkolenia wydarzenia Warszawa