
MARCUS Gen Z
OPIS SZKOLENIA NA HEADER
Poznaj fakty i mity dotyczące generacji Z w kontekście komunikacji marketingowej. Dowiedz się, jak przeprowadzić efektywną komunikację skierowaną do przedstawicieli tego pokolenia.
OPIS SZKOLENIA
Podczas szkolenia weźmiemy Zetki pod socjologiczno - marketingowo - mediową lupę. Przyjrzymy się ich nawykom zakupowym, nastawieniu do marek, konsumpcji mediów i treści. Pokażemy, na co zwracać uwagę, aby planowana komunikacja przyniosła spodziewane efekty.
W czasie szkolenia odpowiemy na następujące pytania:
- Co wyróżnia Zetki na tle pozostałych pokoleń?
- Zetka jako konsument: o czym powinniśmy pamiętać?
- Na co zwracać uwagę, planując komunikację skierowaną do tej grupy?
- Jak zoptymalizować koszt dotarcia?
- Które platformy wykorzystać? Gdzie budować zasięg, a gdzie częstotliwość?
- Jak mówić, aby zostać wysłuchanym?
ADRESACI SZKOLENIA (sekcja Czy to szkolenie jest dla ciebie)
Szkolenie jest kierowane do:
- Specjalistów i managerów działów marketingu, którzy chcą efektywnie planować kampanie mediowe do pokolenia Zet;
- Właścicieli firm budujących własne marki;
- Osób współpracujących z domami mediowymi;
Osób zainteresowanych komunikacją marketingową i rynkiem mediów w kontekście nowych rozwiązań i dotarcia do grup dopiero wchodzących na rynek.
AGENDA SZKOLENIA (program)
- 1.Zetki Nie takie straszne, jak je malują. Kim są?
- 2.Zetka przy półce - jak kupuje, na co zwraca uwagę, co pokocha?
- 3.Zetka w mediach - co czyta, co ogląda?
- 4.Zetka w mediaplanie - jak do niej dotrzeć żeby nie "przepalić" budżetu?
- 5.Zetka jako odbiorca treści - jak do niej (nie) mówić?
KORZYŚCI DLA UCZESTNIKA
Efektem szkolenia będzie:
- Zrozumienie międzypokoleniowych różnic istotnych w przypadku planowania kampanii do szerokich grup celowych;
- Poznanie wyróżników Zetek - na co zwracać uwagę planując kampanie do tego pokolenia?
- Poznanie platform, z których najczęściej korzystają Zetki;
- Świadomość rozwiązań, które pozwolą Ci mądrze inwestować w komunikację.
Miejsce
Bobrowiecka 8, Warszawa