MARCUS Multiscreen Ad

27 Czerwca 2024, 09:00-17:00 (Czwartek)

Zobacz na mapie

Dołącz do wydarzenia
  Rodzaj Bilety dostępne do Cena Liczba
  BILET NA SZKOLENIE MARCUS Multiscreen Ad
już niedostępne 1 200,00 zł -

MARCUS Multiscreen Ad

OPIS SZKOLENIA NA HEADER

Dowiedz się, jak efektywnie planować kampanie mediowe z zastosowaniem kanałów komunikacji - TV i Video Online.

OPIS SZKOLENIA

Celem szkolenia jest poszerzenie wiedzy uczestników szkolenia na temat planowania i realizacji kampanii mediowych z zastosowaniem kanałów komunikacji - TV i Video Online.

Jakie są zadania szkolenia?

  • Przedstawienie ewolucji treści Video w Polsce - zarówno w kontekście planowania dotarcia do wybranej grupy docelowej
  • Omówienie poszczególnych kanałów komunikacji i grup docelowych, które je wybierają z uwzględnieniem informacji, jak wykorzystać tę wiedzę w kontekście planowania dotarcia do wybranej grupy docelowej
  • Omówienie różnic w planowaniu komunikacji w poszczególnych kanałach i sposób połączenia ich tak, by przyniosły efekt synergii
  • Prezentacja słabych i mocnych stron kanałów komunikacji - TV i Video Online
  • Pokazanie, jak konstruować komunikat reklamowy, aby zwiększyć jego efektywność

ADRESACI SZKOLENIA

Szkolenie kierowane jest do:

  • §Specjalistów i managerów działów marketingu, którzy chcą efektywnie planować kampanie mediowe
  • §Właścicieli firm budujących własne marki
  • §Osób współpracujących z domami mediowymi
  • §Zainteresowanych komunikacją marketingową i rynkiem mediów

AGENDA SZKOLENIA (program)

Moduł 1. Ewolucja Video w Polsce

  • 1.Jak zmieniał się rynek telewizyjny i Video Online na przestrzeni lat?
  • 2.COVID-19 - zmiany, zmiany, zmiany. Pytanie, na ile trwałe?
  • 3.Rynek Video Online - jak wykorzystać video do realizacji celów kampanijnych?

Moduł 2. Video w kontekście widza i użytkownika

  • 1.Tło kulturowe w Polsce - czyli jak to, ile mamy lat wpływa na nasz odbiór treści Video
  • 2.Niejednorodność grup: seniorzy to nie tylko TVP a młodzi - nie tylko TikTok
  • 3.Konstrukcja komunikatu - czy każda platforma wymaga oddzielnej kreacji? Czy i jak dostosowywać komunikat pod poszczególne grupy? Czy zawsze innowacja jest najlepszą ścieżką?

Moduł 3.Planowanie i realizacja kampanii Video

  • 1.Wskaźniki TV & Video wraz z interpretacją - na co zwracać uwagę? Jak ewaluować oferty od Agencji?
  • 2.Planowanie TV & Video kiedyś i dziś: masowy zasięg czy precyzyjne dotarcie?
  • 3.Idealny udział Video Online i Telewizji w działaniach mediowych - czy coś takiego istnieje?

Moduł 4.Przyszłość

  • 1.Ewolucja kilku sekund - co można powiedzieć w 15"?
  • 2.Viral i challenge vs treści eksperckie - w którą stronę idziemy?
  • 3.Algorytmy platform dystrybucji treści - powiedz, co oglądasz, a dowiesz się, kim jesteś?
  • 4.Memy, gify i plagiaty - komentarze do rzeczywistości, czyli jak Video przenika się z Social Media

Zobacz również:

szkolenia wydarzenia Warszawa