
MARCUS Brief Kreatywny
OPIS SZKOLENIA NA HEADER
Warsztat kreatywny, na którym dowiesz się, jak pisać briefy dla agencji kreatywnej lub działu kreacji tak, by wypracować jak najlepsze pomysły. Szkolenie skierowane jest specjalistów i managerów marketingu oraz osób zainteresowanych rozszerzeniem wiedzy na temat komunikacji marketingowej.
OPIS SZKOLENIA
Opis szkolenia
- Jak napisać dobry brief kreatywny, który da jasny kierunek zespołowi kreatywnemu i pozwoli na wyegzekwowanie wszystkich potrzeb klienta?
- Jakie informacje są niezbędne (a które możemy pominąć) przy briefowaniu działu kreacji na początku projektu kreatywnego?
- Jak dawać konstruktywny feedback do pomysłów kreatywnych - by nie zaszkodzić twórczemu procesowi, lecz by wesprzeć upgrade pomysłów i uzyskać rozwiązania "uszyte na miarę" potrzeb projektu?
Celem szkolenia jest wspólne wypracowanie odpowiedzi na te pytania i wykształcenie w formie warsztatowej dobrych praktyk tworzenia dobrego briefu kreatywnego.
ADRESACI SZKOLENIA (opis do części)
Czy to szkolenie jest dla Ciebie?
Szkolenie zostało stworzone z myślą o:
- §Specjalistach i managerach z działów Client Service, Social Mediów i domów mediowych, współpracujących z zespołami kreatywnymi
- §Specjalistach i managerach działających w obszarze szeroko pojętego marketingu, trade marketingu czy aktywacji marki
- §Osobach zainteresowanych rozszerzeniem swojej wiedzy na temat komunikacji marketingowej
AGENDA SZKOLENIA (program)
Program szkolenia
1. Co to jest dobry brief kreatywny?
- a.Perspektywa stratega
- b.Perspektywa kreacji
2. Brief kreatywny a brief implementacyjny - różnice i szablony przydatne w pracy.
3. Przepis na brief kreatywny.
- a.Jakie "składniki" i kwestie powinny się w nim znaleźć?
- b.Jak dział kreatywny rozumie poszczególne zadania z briefu?
4. Warsztaty - praca w zespołach.
- a.Tworzenie i odbiór briefu kreatywnego.
5. Odbiór pracy kreatywnej - jakie uwagi pomagają w pracy?
KORZYŚCI DLA UCZESTNIKA
Dzięki uczestnictwu w szkoleniu:
- Dowiesz się, czym jest dobry brief kreatywny z punktu widzenia stratega i z perspektywy zespołu kreatywnego;
- Nauczysz się pisać brief w taki sposób, który pozwoli zespołom kreatywnym jak najlepiej odpowiedzieć na oczekiwania klienta;
- Dowiesz się, jakie informacje musisz zebrać w briefie, gdy zaczynasz prowadzić projekt kreatywny;
- Poznasz sprawdzone metody udzielania konstruktywnego i inspirującego feedbacku.
Miejsce
BOBROWIECKA 8, Warszawa