MARCUS Międzypokoleniowo

21 Marca 2024, 09:00-17:00 (Czwartek)

Zobacz na mapie

Dołącz do wydarzenia
  Rodzaj Bilety dostępne do Cena Liczba
  BILET NA SZKOLENIE MARCUS Międzypokoleniowo
19 Marca 2024, 17:00 1 200,00 zł
  • MARCUS Międzypokoleniowo

  • OPIS SZKOLENIA NA HEADER

Od Alphy po Boomersa: czy (i kiedy) jednoczesna komunikacja do przedstawicieli różnych pokoleń ma sens?

Sharpowska strategia komunikacji w praktyce: rola personalizacji i targetowania w kampaniach reklamowych.


  • OPIS SZKOLENIA

W czasie szkolenia zdefiniujemy poszczególne segmenty konsumentów w szerokiej grupie przez pryzmat pokoleniowy. Pokażemy różnice i podobieństwa w konsumpcji mediów, rodzaj i sposób komunikacji w określonych segmentach grup oraz strategie kosztowe wykorzystywanych kanałów/ narzędzi.

Cele szkolenia:

  • Wyjaśnienie, dlaczego szeroka komunikacja nie zawsze spełnia wyznaczone cele marketingowe.
  • Pokazanie, jak właściwie komunikować do poszczególnych segmentów.
  • Pokazanie, jak efektywnie komunikować się do szerokich grup docelowych, wykorzystując specyfikę różnych segmentów wiekowych w kontekście konsumpcji mediów.

  • ADRESACI SZKOLENIA (w sekcji Czy to szkolenie jest dla Ciebie?)

Szkolenie jest kierowane do:

• Pracowników działów marketingu i komunikacji zajmujących się komunikacją marketingową

  • Specjalistów i managerów zarządzających komunikacją marki, odpowiedzialnych za wyniki sprzedażowe

  • AGENDA SZKOLENIA (program)

    • 1.Wprowadzenie słuchaczy w realia danego pokolenia: jego kulturę, modę i szeroko rozumiane trendy.
    • 2.Pokazanie różnic i wspólnych cech dla poszczególnych pokoleń.
    • 3.Przyjrzenie się bliżej, w jaki sposób przedstawiciele danego pokolenia konsumują media. Przykłady jak branża postrzega poszczególne segmenty przez pryzmat reklamy.
    • 4.Przyjrzenie się kosztom związanym z komunikowaniem się do poszczególnych segmentów.
    • 5.Krótkie podsumowanie.

  • KORZYŚCI DLA UCZESTNIKA

    • Dowiesz się, kiedy szerokie podejście do grupy docelowej jest złotym środkiem.
    • Poznasz różnice w komunikacji do poszczególnych grup wiekowych.
    • Poznasz główne platformy komunikacji w różnych grupach wiekowych wraz z oceną ich efektywności kosztowej.
    • Odkryjesz aktualne trendy oraz inspirujące działania marek w ramach wszystkich segmentów. 

    Zobacz również:

    szkolenia wydarzenia Warszawa