MARCUS Efektywność w reklamie

7 Marca 2024, 09:00-17:00 (Czwartek)

Zobacz na mapie

Dołącz do wydarzenia
  Rodzaj Bilety dostępne do Cena Liczba
  BILET NA SZKOLENIE MARCUS Efektywność w reklamie
5 Marca 2024, 17:00 1 200,00 zł

MARCUS Efektywność w reklamie

OPIS SZKOLENIA NA HEADER

Warsztat inspiracyjny oparty o najciekawsze case studies. Obejmuje praktyczne wskazówki dotyczące przygotowania zgłoszenia Twojej kampanii do konkursów efektywności marketingowej.

OPIS SZKOLENIA

W czasie szkolenia dowiesz się:

  • 1.Jak optymalnie zaplanowana strategia kampanii pozwala uzyskać satysfakcjonujące efekty, nawet w trudnym otoczeniu biznesowym.
  • 2.W jaki sposób zyskać lojalność obecnych i pozyskać nowych odbiorców dla swojej marki - ze szczególnym naciskiem na najmłodszego odbiorcę (pokolenie Zet i Alfa) i niestandardowe kanały dotarcia.
  • 3.Jak wyróżnić się na tle konkurentów niestandardowymi pomysłami kreatywnymi.
  • 4.Jak wykorzystać najnowsze zdobycze technologii w kampaniach reklamowych na podstawie światowych case studies.
  • 5.W jaki sposób przygotować się do zgłoszenia kampanii do konkursów efektywności marketingowej - na przykładzie najważniejszych dla branży marketingowej konkursów: Effie// IAB //Golden Arrow.

ADRESACI SZKOLENIA (część "Czy to szkolenie jest dla Ciebie?")

Szkolenie skierowane jest do:

  • §Specjalistów i managerów działających w obszarze szeroko pojętego marketingu, trade marketingu, aktywacji marki
  • §Właścicieli marek i firm zainteresowanych zwiększeniem skuteczności swoich działań komunikacyjnych
  • §Osób zainteresowanych rozszerzeniem wiedzy na temat komunikacji marketingowej

AGENDA SZKOLENIA (program)

BLOK 1

Efektywność kampanii to nie tylko sprzedaż.

  • Strategia marketingowa
  • Dotarcie do grupy docelowej
  • Strategia mediowa - przykłady efektywnych / zwycięskich strategii mediowych / wykorzystania technologii / niestandardowego dotarcia do odbiorcy
  • Rozwiązania kreatywne / technologiczne
  • Zmiana postrzegania / zachowania odbiorcy kampanii

BLOK 2

Kiedy zacząć myśleć o nagrodach?

  • BADANIA: Jak sprawdzić kondycję naszej marki? Jakie badania wykonać przed kampanią?
  • BRIEF: Jakie informacje w briefie są niezbędne dla agencji kreatywnej, by przygotować kreacje "szyte na miarę" i realizujące KPI?
  • PROCES stworzenia zgłoszenia

KORZYŚCI DLA UCZESTNIKA

Efektem szkolenia będzie pozyskanie wiedzy na temat tego, jak we właściwy sposób zaplanować strategię kampanii, tak aby wypracować satysfakcjonujące efekty.

Dowiesz się również, w jaki sposób zyskać lojalność obecnych i pozyskać nowych odbiorców dla swojej marki, jak wyróżnić się na tle konkurencji oraz jak wykorzystać najnowsze zdobycze technologii w kampaniach reklamowych.

Dzięki naszym wskazówkom lepiej przygotujesz się do zgłoszenia kampanii do konkursów efektywności marketingowej - przykłady oprzemy na wymaganiach najważniejszych dla branży marketingowej konkursów: Effie, IAB i Golden Arrow.

Zobacz również:

szkolenia wydarzenia Warszawa