
MARCUS Efektywność w reklamie
OPIS SZKOLENIA NA HEADER
Warsztat inspiracyjny oparty o najciekawsze case studies. Obejmuje praktyczne wskazówki dotyczące przygotowania zgłoszenia Twojej kampanii do konkursów efektywności marketingowej.
OPIS SZKOLENIA
W czasie szkolenia dowiesz się:
- 1.Jak optymalnie zaplanowana strategia kampanii pozwala uzyskać satysfakcjonujące efekty, nawet w trudnym otoczeniu biznesowym.
- 2.W jaki sposób zyskać lojalność obecnych i pozyskać nowych odbiorców dla swojej marki - ze szczególnym naciskiem na najmłodszego odbiorcę (pokolenie Zet i Alfa) i niestandardowe kanały dotarcia.
- 3.Jak wyróżnić się na tle konkurentów niestandardowymi pomysłami kreatywnymi.
- 4.Jak wykorzystać najnowsze zdobycze technologii w kampaniach reklamowych na podstawie światowych case studies.
- 5.W jaki sposób przygotować się do zgłoszenia kampanii do konkursów efektywności marketingowej - na przykładzie najważniejszych dla branży marketingowej konkursów: Effie// IAB //Golden Arrow.
ADRESACI SZKOLENIA (część "Czy to szkolenie jest dla Ciebie?")
Szkolenie skierowane jest do:
- §Specjalistów i managerów działających w obszarze szeroko pojętego marketingu, trade marketingu, aktywacji marki
- §Właścicieli marek i firm zainteresowanych zwiększeniem skuteczności swoich działań komunikacyjnych
- §Osób zainteresowanych rozszerzeniem wiedzy na temat komunikacji marketingowej
AGENDA SZKOLENIA (program)
BLOK 1
Efektywność kampanii to nie tylko sprzedaż.
- Strategia marketingowa
- Dotarcie do grupy docelowej
- Strategia mediowa - przykłady efektywnych / zwycięskich strategii mediowych / wykorzystania technologii / niestandardowego dotarcia do odbiorcy
- Rozwiązania kreatywne / technologiczne
- Zmiana postrzegania / zachowania odbiorcy kampanii
BLOK 2
Kiedy zacząć myśleć o nagrodach?
- BADANIA: Jak sprawdzić kondycję naszej marki? Jakie badania wykonać przed kampanią?
- BRIEF: Jakie informacje w briefie są niezbędne dla agencji kreatywnej, by przygotować kreacje "szyte na miarę" i realizujące KPI?
- PROCES stworzenia zgłoszenia
KORZYŚCI DLA UCZESTNIKA
Efektem szkolenia będzie pozyskanie wiedzy na temat tego, jak we właściwy sposób zaplanować strategię kampanii, tak aby wypracować satysfakcjonujące efekty.
Dowiesz się również, w jaki sposób zyskać lojalność obecnych i pozyskać nowych odbiorców dla swojej marki, jak wyróżnić się na tle konkurencji oraz jak wykorzystać najnowsze zdobycze technologii w kampaniach reklamowych.
Dzięki naszym wskazówkom lepiej przygotujesz się do zgłoszenia kampanii do konkursów efektywności marketingowej - przykłady oprzemy na wymaganiach najważniejszych dla branży marketingowej konkursów: Effie, IAB i Golden Arrow.
Miejsce
BOBROWIECKA 8, Warszawa