MARCUS Social Media

20 Marca 2025, 09:00-17:00 (Czwartek)

Zobacz na mapie

Dołącz do wydarzenia
  Rodzaj Bilety dostępne do Cena Liczba
  BILET NA SZKOLENIE MARCUS Social Media
20 Marca 2025, 17:00 1 200,00 zł

MARCUS Social Media

Social Media to dynamiczne zjawisko, nie tylko platformy i ich algorytmy. Szkolenie połączone z warsztatem pozwoli w pełni wykorzystać potencjał tkwiący w tych narzędziach.

OPIS SZKOLENIA

W czasie szkolenia wspólnie przeanalizujemy, czy platformy społecznościowe realizują cele sprzedażowe. W tym celu odniesiemy się do algorytmów platform, wykorzystywania aktualnych trendów i strategii komunikacyjnej. Omówimy działania organiczne i płatne oraz - bazując na własnych doświadczeniach - opowiemy, jak przeprowadzić kampanię z influencerami od A do Z. Część teoretyczna będzie uzupełniona o warsztaty.

Cele szkolenia:

  • Prezentacja całego spectrum możliwości działań w social media - narzędzia, trendy, rtm.
  • Uświadomienie mechanizmów działających w social media - algorytmy i kampania płatne .
  • Wypracowanie strategii komunikacji.
  • Zainspirowanie do podjęcia nowych działań social mediowych.
  • Pokazanie, że social media to niezbędny kierunek w planowaniu działań marketingowych marki.

ADRESACI SZKOLENIA (do sekcji Czy to szkolenie jest dla Ciebie)

Szkolenie kierowane jest do:

• Pracowników działu marketingu i komunikacji zajmujących się wizerunkiem marki w Internecie

• Specjalistów i managerów zarządzających komunikacją marki w social media

• Osób, które chcą zwiększyć przychody w swojej firmie, dzięki skutecznym działaniom social mediowym

• Przedsiębiorców zajmujących się budowaniem swojego biznesu

AGENDA SZKOLENIA (program)

1.Algorytmy i trendy

  • Algorytmy poszczególnych platform: czym różni się Facebook od TikToka, co łączy LinkedIn i Instagram?
  • Formaty i formy contentu
  • Trendy i nowości w poszczególnych platformach
  • Case study i warsztat

2.Strategia komunikacji social media

  • Od czego zacząć? Analiza marki i konkurencji
  • Jak poznać odbiorcę?
  • Jak określić i realizować cele w social mediach?
  • Jak planować działania, które zrealizują założone cele?
  • Case study i warsztat

3.Działania organiczne i płatne

  • Czy istnieje dobra kampania bez budżetu?
  • Działania świadomościowe a sprzedażowe
  • Podstawy systemu reklamowego: formaty reklamowe i sposoby rozliczania kampanii
  • Social media w szerszej kampanii digital
  • Case study i warsztat

4.Komunikacja w dwie strony

  • Influencer Marketing - jak robić (i rozliczać) to dobrze?
  • RTMy - czym są, a czym nie są
  • Moderacja i scenariusze kryzysowe
  • Case study i warsztat

KORZYŚCI DLA UCZESTNIKA

  • Dowiesz się, na jakich profilach w mediach społecznościowych powinna być obecna Twoja marka
  • Nauczysz się, jak tworzyć treści w social media, które wyróżnią Twoją markę na tle konkurencji
  • Dowiesz się, jakich narzędzi social media używać, by skutecznie docierać do odbiorców
  • Odkryjesz aktualne trendy oraz inspirujące działania marek w social media i influencer marketingu

Zobacz również:

szkolenia wydarzenia Warszawa