To wydarzenie już się skończyło. Zapraszamy na inne ciekawe wydarzenia.
Dołącz do wydarzenia
  Rodzaj Bilety dostępne do Liczba
  Jak pozyskać klientów do sklepu internetowego? Dobre praktyki i narzędzia dla e-commerce - szkolenie ONLINE
już niedostępne -

Google, PFR i OChK zapraszają na szkolenie on-line w ramach programu Firmy Jutra, w trakcie którego dowiesz się jakie narzędzia i dobre praktyki przybliżą twój sklep do osiągania najlepszych wyników sprzedaży.

Szkolenie odbędzie się online na platformie Zoom - link do szkolenia zostanie przesłany na maila dzień przed szkoleniem.

W trakcie spotkania opowiemy:
● jakie są najnowsze trendy w sprzedaży przez internet;
● w jaki sposób przygotować stronę sklepu na odwiedziny użytkowników;
● w jaki sposób zadbać o widoczność sklepu w wynikach wyszukiwania;
● jak reklamować ofertę sklepu w wyszukiwarce i do czego najlepiej zacząć;
● jak promować sklep w oparciu o media społecznościowe;
● jak analizować dane i optymalizować działania związane ze sprzedażą.

Dla kogo jest to szkolenie?
Szkolenie dla przedsiębiorców i osób chcących rozpocząć sprzedaż produktów lub usług przez internet, dzięki któremu dowiesz się, w jaki sposób przygotować sklep internetowy i o co zadbać aby zwiększyć szansę na sprzedażowy sukces.
Co zyskujesz?
W trakcie spotkania doradca Google z programu Firmy Jutra koncentruje się na praktycznym wykorzystaniu narzędzi, które pomogą rozwinąć sprzedaż za pośrednictwem internetu. Po zakończeniu szkolenia każdy z uczestników może otrzymać dostęp do unikalnych materiałów szkoleniowych.


Prowadzący:
Damian-Nowak

DAMIAN NOWAK
Trener marketingu - Doradca Google w Programie Firmy Jutra
Praktyk i miłośnik narzędzi Google a także certyfikowany specjalista z możliwości ich wykorzystania. Swoją wiedzę i pasję rozwijał także jako wieloletni doradca i lider w projekcie Google Internetowe Rewolucje oraz Firmy Jutra - program Google i PFR, gdzie przeprowadził kilkaset godzin indywidualnych spotkań, szkoleń, prelekcji i warsztatów dla przedsiębiorców i instytucji. Doświadczenia zdobywał również pracując dla lokalnych rozgłośni radiowych i prasy oraz jako kierownik działu marketingu agencji eventowo-marketingowej. Obecnie prowadzi też własną agencję reklamową i dzieli się praktyczną wiedzą wskazując sposoby wykorzystania marketingu online i nowych technologii do rozwoju przedsiębiorstw w całej Polsce.

Zobacz również:

szkolenia