To wydarzenie już się skończyło. Zapraszamy na inne ciekawe wydarzenia.
Dołącz do wydarzenia
  Rodzaj Bilety dostępne do Liczba
  GB2021 - Jak pozyskać pierwszych klientów w Internecie (on-line)

dostępnych: 0

Wyprzedane Brak wolnych miejsc

SZKOLENIE WYŁĄCZNIE DLA UCZESTNIKÓW KONKURSU GDYŃSKI BIZNESPLAN 2021 (link do platformy on-line prześlemy mailowo):

1.Wprowadzenie i omówienie kampanii Google Ads

2.Konfiguracja narzędzi

  • Zakładanie konta Google Ads
  • Łączenie Google Ads i Google Analytics

3.Tworzenie kampanii tekstowej w sieci wyszukiwania:

  • Struktura kampanii na koncie,
  • Dobranie słów kluczowych do kampanii,
  • Konfiguracja kampanii tekstowej,
  • Strategie ustalania stawek,
  • Tworzenie reklam tekstowych,
  • Tworzenie rozszerzeń,
  • Konfiguracja dynamicznej kampanii tekstowej, 
  • Optymalizacja kampanii tekstowych.

    Dlaczego warto wziąć udział w szkoleniu?
     

Kampanie Google Ads to jedno z najlepszych narzędzi do zdobywania nowych klientów i zwiększania sprzedaży. Dzięki płatnej kampanii w wyszukiwarce Google praktycznie natychmiast mamy możliwość dotarcia do milionów użytkowników przeglądarki zainteresowanych konkretnym produktem lub usługą. Na szkoleniu skupimy się na tym co praktyczne, więc od razu przystąpimy do konfiguracji kampanii. Krok po kroku przejdziemy przez wszystkie etapy, tak aby każdy z uczestników mógł wdrożyć sprawdzone rozwiązania we własnej firmie. Szkolenie skierowane jest do osób, które chcą promować swoją firmę w Google Ads, rozpocząć przygodę z marketingiem lub poprawić wyniki prowadzanych już kampanii.


SZKOLENIE PROWADZI:

Tomasz Gębała - Specjalista SEO/SEM (Rafał Butny Agencja Reklamowa Pixella)

Pozycjonowaniem stron internetowych oraz prowadzeniem kampanii Google Ads i analityką internetową zajmuję się zawodowo od 2013 roku. To moja praca, ale przede wszystkim ogromna pasja, o której mógłbym opowiadać bez końca. Na co dzień obsługuję ponad 50 firm z zakresu marketingu i udzieliłem setek godzin konsultacji i szkoleń.

Planując szkolenia skupiam się nad tym, aby zajęcia były jak najbardziej praktyczne, a przekazana wiedza pozwalała uczestnikom podejmować skuteczne działania w obszarze marketingu internetowego. Dążę do tego, aby każdy uczestnik szkolenia był w stanie samodzielnie tworzyć kampanie, zoptymalizować witrynę oraz analizować wyniki, aby poprawić działania marketingowe w swojej firmie.


Zobacz również:

szkolenia wydarzenia Gdynia