W trakcie webinaru realizowanego w ramach programu Google Firmy Jutra, dowiesz się:
● o jakie elementy musisz zadbać na stronie, aby zrobić dobre wrażenie na użytkowniku;
● jak korzystać z analityki, aby zacząć sprzedawać więcej.
Dodatkowo opowiemy o:
● testach UX;
● szybkości ładowania strony - dlaczego jest ważna i jak ją mierzyć;
● jak zadbać o elementy strony aby usprawnić działanie strony;
● narzędziach i skryptach, które pomogą Ci usprawnić stronę mobilną;
● gdzie szukać wsparcia w ramach programu Google i PFR - Firmy Jutra.
Po zakończeniu szkolenia każdy z uczestników, może otrzymać dostęp do unikalnych materiałów szkoleniowych, a po zapisaniu się do programu, także do kursu wideo, poświęconego analityce i reklamie w internecie oraz możliwość wzięcia udziału w dyżurach eksperckich i indywidualnych konsultacjach z doradcą Google.
PROWADZĄCA:
Ewa Wójcik
Entuzjastka szeroko pojętego marketingu internetowego i budowania zyskownych biznesów w sieci.
Szczególnie interesuje się tematyką budowania i optymalizacji stron internetowych, pozycjonowaniem, content marketingiem oraz tworzeniem skutecznych kampanii reklamowych Google Ads.
Na co dzień pomaga przedsiębiorcom w zakresie wykorzystania narzędzi marketingu online w celu zwiększania sprzedaży i budowania silnego wizerunku marki. Prywatnie kocha sport, podróże i ludzi z ironicznym poczuciem humoru.
SZKOLENIE ODBĘDZIE SIĘ NA PLATFORMIE ZOOM (link zostanie wysłany mailowo 1-2 dni przed szkoleniem).
Miejsce
Gdynia