Budowanie marki to budowanie lojalności - WYKŁAD

13 Października 2021, 10:00-11:30 (środa)

To wydarzenie już się skończyło. Zapraszamy na inne ciekawe wydarzenia.
Dołącz do wydarzenia
  Rodzaj Bilety dostępne do Liczba
  Bilet
już niedostępne -

Program:

- Zacznijmy od trendów - na co zwracać uwagę w zmieniającym się krajobrazie social media A.D. 2021?

- Trzy poziomy budowania marki, czyli o tym, po co w ogóle budujemy lojalność i kto to robi dobrze:

* Zachowania (pojedynczy zakup) i metody sterowania zachowaniami konsumenta

* Nawyki (powtarzany zakup) i narzędzia budowania powtarzalnych nawyków konsumenta

* Przekonania (adwokat marki) - jak skłonić konsumenta, który u nas nie kupował, by polecał nas znajomym?

- Trzy składniki lojalności, czyli schodzimy niżej, do psychologicznych aspektów lojalności:

* Zaangażowanie (element "jestem") - budowanie lojalności przez tworzenie punktów styczności z marką

* Intymność (element "słucham") - jak odkrywać potrzeby klienta? Elementy badań marketingowych.

* Pasja (element "przepraszam") - o dodawaniu emocji do komunikacji marketingowej.

- Mapowanie lojalności - podejdźmy do sprawy praktycznie:

* Mapa punktów styczności z marką - jak ją stworzyć?

* Ćwiczenie: mapowanie punktów styczności z marką

- Momenty prawdy, czyli kluczowe punkty styczności z marką - jakie błędy popełniają firmy budując programy lojalnościowe?

* Przed sprzedażą (reklama, content marketing)

* Sprzedaż (budowanie doświadczenia rozpakowywania)

* Obsługa po sprzedaży (doświadczenie zaokrętowania)

* Case studies oraz pytania i odpowiedzi

- Metody wpływu na klienta:

* mimikra, czyli o kelnerkach i papugach

* jednorazowy przyjaciel - budowanie porozumienia

* zasada wzajemności i jak ją mądrze wykorzystać

- Ćwiczenie: budowanie komunikatów językiem klienta

- Jak odpowiadać na trudne pytania?


Prelegent:

Paweł Tkaczyk - jak sam twierdzi - zarabia na życie opowiadaniem historii. Buduje silne marki - pracuje m.in. z Agorą, Grupą Allegro, wieloma mniejszymi firmami. Doradza startupom i innym przedsiębiorstwom - jako mentor np. podczas Startup Weekend czy Startup Fest. Dzieli się wiedzą - pisze blog o budowaniu marki, popełnił trzy książki: "Zakamarki marki", "Grywalizacja" oraz "Narratologia". Prowadzi szkolenia z marketingu, brandingu, social media… Kocha literki niemal w każdej - poza Comic Sans - formie.

Zobacz również:

szkolenia