SAPR - 3PR | Storytelling

29 Kwietnia 2022, 14:00 (Piątek)

To wydarzenie już się skończyło. Zapraszamy na inne ciekawe wydarzenia.
Dołącz do wydarzenia
  Rodzaj Bilety dostępne do Cena Liczba
  SAPR - 3PR | Storytelling
już niedostępne 613,77 zł -

Jak opowiedzieć historię marki?

To szkolenie poświęcone jest w całości tworzeniu historii, które przyciągną Twoich odbiorców. Przekazy, które są bardziej efektywne, broszury, za pomocą których zyskujesz klientów, opowieści promujące Twoją markę na rynku. Badania Uniwersytetu Harvarda pokazują, że człowiek angażuje się najbardziej, jeżeli w jednym przekazie czy wystąpieniu angażujemy obie półkule mózgu. Pokazując i omawiając fakty uruchamiamy lewą półkulę, natomiast inspirując, wzbudzając emocje i kreatywne myślenie uruchamiamy prawą półkulę mózgu - tę właśnie rolę spełnia storytelling.

Cele szkolenia:

  • Zgłębienie koncepcji storytellingu jako świadomie stosowanej techniki angażowania odbiorców.
  • Poznanie metod tego, jak za pomocą historii skuteczniej komunikować się z innymi i efektywniej sprzedawać.
  • Zdobycie wiedzy, skąd brać inspiracje do pisania historii i sprawić, by inni chcieli je czytać.
  • Nauczenie, jak tworzyć opowieści, które skutecznie przykują uwagę odbiorców i zostaną w ich pamięci.

Przebieg szkolenia:

Szkolenie przewiduje 8 punktów, które będą opierały się o następujące zakresy tematyczne:

1. Czym jest dobra historia

2. Najlepsze opowieści w historii i teoria Josepha Campbella

3. Hollywood, Dolina Krzemowa i Wall Street, czyli gdzie rodzą sie dobre historie

4. Narracje które zawsze działają

5. Kogo nie może zabraknąć w waszych historiach

6. Jak dobrze opowiedzieć, czyli poznaj zabójców dobrej narracji

8. Jak to robić w praktyce, czyli identyfikacja i tworzenie dobrej narracji

O prowadzącym:

Jacek Trębecki - interesuje się problematyką komunikowania zwłaszcza jego wpływu na decyzje ekonomiczne, retoryki, a także internal relations. Jest współwłaścicielem agencji public relations Prelite która od 1996 roku prowadzi działalność komunikacyjną w Poznaniu. Jest praktykiem w zakresie komunikowania, budowania narracji, kampanii społecznych oraz nawiązywania relacji z mediami.

Autor kilkuset strategii PR i szkoleń, pracował dla największych podmiotów w kraju (m.in Orlen, PTC, KGHM, Lasy Państwowe, Kulczyk Holding, Siemens, Henkel) i zagranicy (Rząd Federacji Rosyjskiej, JTT Tobacco, METRO Group). Członek jury branżowego konkursu "Złote Spinacze", EUPRERA (The European Public Relations Education and Research Association), PTE, PSPR i SAUEP.

Przeprowadził wiele badań, m.in. wraz z zespołem prof. Krishanmurty Sriramesha z Nanyang University w Singapurze, prof. Alana Freitaga w Uniwersytetu Północnej Karoliny w USA. Autor ponad 60 publikacji specjalistycznych: recenzji, rozdziałów w monografiach i podręcznikach, artykułów itd.

Najważniejsze informacje:

  • Program składa się z 6 bloków tematycznych.
  • Każde szkolenie trwa 3 godziny.
  • Z powodu pandemii, szkolenia będą odbywać się online.
  • Uczestnicy otrzymują Certyfikat SAPR ukończenia kursu / szkolenia.
  • Cena za udział w 1 szkoleniu: 499 zł netto/os.
  • Grupy szkoleniowe liczą maksymalnie 15 osób. Warunkiem rozpoczęcia Kursu jest skompletowanie grupy złożonej minimum z 5 osób. W przypadku braku głoszenia się minimalnej, wymaganej liczby Uczestników, Organizator w porozumieniu z Uczestnikami, ustali zmianę terminu Kursu.
  • Jeśli liczba zainteresowanych szkoleniem przekroczy liczbę dostępnych miejsc - prosimy o kontakt w sprawie możliwej organizacji dodatkowego terminu.
  • Aby zgłosić swój udział w 3PR, należy przesłać do Organizatora wypełniony on-line formularz minimum na 7 dni przed terminem szkolenia.
  • Szczegółowe zasady udziału w szkoleniach opisuje regulamin: https://sapr.com.pl/projekty/szkola-SAPR.

Zobacz również:

szkolenia