Social media i content marketing cz.II
27 Maja 2022, 14:00 (Piątek)
To wydarzenie już się skończyło. Zapraszamy na inne ciekawe wydarzenia.
Chcesz wykorzystać media społecznościowe i content marketing?
Content marketing to sztuka tworzenia interesujących treści dla ściśle określonych grup odbiorców. Składa się na to: głębokie rozumienie insightów informacyjnych i potrzeb informacyjnych grup odbiorców, umiejętność dobrego doboru języka i formy przekazu, rozumienie kanałów komunikacji (w tym algorytmów pozycjonujących) i umiejętność promocji wygenerowanych treści. I rzeczone kwestie będą przedmiotem szkolenia.
Przebieg szkolenia - agenda szkolenia
Cz. I: Fundamenty strategii komunikacji
Kluczowe trendy społeczne
Systematyka grup odbiorców i analiza komunikacji kluczowych mediów
Umiejętność dostosowania języka do potrzeb odbiorców
Pisanie: blogi i komunikacja wewnętrzna
Tworzenie angażujących treści: social media
Data driven content, machine learning I automatyzacja
Narzędzia pomocne w content marketingu
Promocja treści:L growth hacking i inne
Cz. II: Ćwiczenie warsztatowe będziemy tworzyć ciekawe treści (ok. 25% szkolenia)
Forma i narzędzia szkolenia
Zajęcia prowadzone w formie wykładu z elementami interaktywnymi. W zależności od możliwości technicznych uczestnicy będą rozwiązywać ćwiczenie lub wezmą udział w warsztacie.
Efekty szkolenia
Wiedza
Absolwent szkolenia:
- wie, które treści działają w określonej grupie odbiorców (i dlaczego),
- potrafi zaplanować narzędzia content marketingowe,
- wie, na co zwracać uwagę pisząc (w różnych mediach),
- wie, na co zwracać uwagę planując filmiki czy inne rodzaje przekazu medialnego,
- potrafi pisać: na blogi, na facebooku, na linked in, na twitterze,
- potrafi promować wytworzone treści.
Umiejętności
Absolwent szkolenia potrafi:
- lepiej pisać/zarządzać treściami,
- przygotować i wycenić działania content marketingowe dla marki
- monitorować i określać KPI dla strategii content marketingowej.
O prowadzącym:
Szymon Sikorski - Prezes Zarządu i strateg w Publiconie. Były Prezes Polskiego Stowarzyszenia Public Relations. Pełnił funkcję doradcy zarządu m.in. ABSL, ARAW, WKS Śląsk Wrocław. Pomysłodawca cyklu konferencji Social Media Day oraz Zawartości. Były juror krajowych i międzynarodowych konkursów branżowych (Złote Spinacze, Bright Awards).
Wykładowca na UWr, WSE im. ks. Tischnera w Krakowie i wielu innych. Interesują go nowe media - w szczególności e-commerce i social media. Pożeracz książek. Amator biegania i polskiego hip-hopu.
Najważniejsze informacje:
- Program składa się z 6 bloków tematycznych.
- Każde szkolenie trwa 3 godziny.
- Z powodu pandemii, szkolenia będą odbywać się online.
- Uczestnicy otrzymują Certyfikat SAPR ukończenia kursu / szkolenia.
- Cena za udział w 1 szkoleniu: 499 zł netto/os.
- Grupy szkoleniowe liczą maksymalnie 15 osób. Warunkiem rozpoczęcia Kursu jest skompletowanie grupy złożonej minimum z 5 osób. W przypadku braku głoszenia się minimalnej, wymaganej liczby Uczestników, Organizator w porozumieniu z Uczestnikami, ustali zmianę terminu Kursu.
- Jeśli liczba zainteresowanych szkoleniem przekroczy liczbę dostępnych miejsc - prosimy o kontakt w sprawie możliwej organizacji dodatkowego terminu.
- Aby zgłosić swój udział w 3PR, należy przesłać do Organizatora wypełniony on-line formularz minimum na 7 dni przed terminem szkolenia.
- Szczegółowe zasady udziału w szkoleniach opisuje regulamin: https://sapr.com.pl/projekty/szkola-SAPR.