Narzędzia pogłębiania diagnozy klienta w czasach pandemii
21 Maja 2020, 12:00-13:00 (Czwartek)
Pogłębiona diagnoza klienta - zapytasz, czy warto ją przeprowadzać w tym trudnym czasie dla sprzedawców? Oczywiście, że tak! Rafał Brodowski, trener i były dyrektor handlowy w Grupie Kapitałowej ORLEN, pokaże Ci, jak zwiększyć swoją efektywność w kryzysie i poradzić sobie z panującym zastojem.
Pandemia zmieniła drastycznie proces zakupowy i decyzyjny klientów niemal wszystkich branż. Widmo kryzysu sprawiło, że wszyscy staliśmy się bardziej ostrożni i dokładnie kalkulujemy potrzebę inwestycji. Właśnie dlatego tak ważne jest, aby nie walczyć z obiekcjami, ale lepiej zrozumieć klienta i zaproponować mu usługę, która będzie naprawdę dopasowana. Wtedy potrzeba zrodzi się w nim sama.
Nasz webinar pozwoli Ci wzmocnić umiejętności pogłębionej diagnozy potrzeb/sytuacji klientów w tym trudnym czasie.
Agenda szkolenia
- Potencjalne zachowania klientów w trudnej sytuacji
- Diagnoza potrzeb klientów
- Diagnoza sytuacyjna
- Narzędzia diagnozy - przegląd
- Metafora Titanica
- Model S-K-I
- Narzędzie: pogłębianie potrzeb klienta - potencjalne efekty
O trenerze
Rafał Brodowski - profesjonalny certyfikowany trener biznesu, Absolwent Wyższej Szkoły Psychologii Społecznej w Warszawie. Posiada dyplom Akademii Profesjonalnego Trenera Biznesu Akademii Leona Koźmińskiego. Ekspert w dziedzinie sprzedaży posługujący się w pracy nie tylko wiedzą, ale również zdobytym doświadczeniem. Praktykę w dziedzinie sprzedaży oraz szkoleń o tematyce obsługi klienta, sprzedaży i organizacji pracy zdobywał pracując jako dyrektor handlowy w Grupie Kapitałowej ORLEN.
Od roku 2008 szkolił kadrę menadżerską oraz pracowników takich firm jak: PKN ORLEN SA, Poczta Polska SA, DPD Polska, Lufthansa AG, 4F (OTCF Sp. z o.o.), Polskie Stacje Paliw HUZAR SA, Najwyższa Izba Kontroli, NFZ, Mota-Engil Central Europe SA, Zehnder Polska Sp. z o.o., Chem Poland Sp. z o.o., RUCH SA, Małpka SA, SofLab Technology Sp. z o.o. i wielu innych.
Specjalizacja trenerska: sprzedaż (prospecting, relacje z klientami, badanie potrzeb, prezentacje handlowe, sprzedaż telefoniczna, radzenie sobie z obiekcjami, zamykanie sprzedaży, sprzedaż wieloetapowa, itd.), negocjacje (proces negocjacji, techniki negocjacyjne, itd.), obsługa klienta (telefoniczna, bezpośrednia, trudne sytuacje w obsłudze, itd.), organizacja pracy, zarządzanie sobą w czasie, sterowanie strumieniem zadań.
Warunki udziału
Udział w webinarium jest bezpłatny, jednakże możliwy wyłącznie po otrzymaniu potwierdzenia udziału od organizatora na maila podanego w formularzu zgłoszeniowym do dnia 21.05.2020 r. Organizator spotkania zastrzega sobie możliwość selekcji zgłoszeń, a także możliwość zmiany terminu lub odwołania wydarzenia.