Stres, niepokój i wypalenie zawodowe niszczą zespoły - jak zadbać o kondycję psychiczną pracowników?
4 Czerwca 2020, 12:00-13:30 (Czwartek)
Wymagające i złożone zadania, widmo kryzysu, przestoje w projektach, a w dodatku wszystko to do pokonania w zdalnym zespole? Trudne sytuacje wystarczająco stresują nas w normalnych warunkach, nie mówiąc już obecnej sytuacji. Aktualnie jak nigdy potrzebujemy odporności psychicznej, bo właśnie teraz testowana jest ona najbardziej.
Jako lider zespołu możesz pomóc jego członkom w radzeniu sobie ze stresem, niepokojem, a tym samym przeciwdziałać ich wypieleniu zawodowemu lub spadkowi motywacji. Poznaj zasady i praktyczne metody, jak zadbać o kondycję psychiczną pracowników.
Cel szkolenia
Zdobycie praktycznej wiedzy z odporności psychicznej - jak wpływać na nastawienie zespołów i indywidualne reakcje pracowników, by pomóc im lepiej radzić sobie ze stresem, niepokojem i przeciwdziałać wypaleniu zawodowemu.O trenerce
Socjolog/Trener biznesu/Coach ACC ICF, Konsultant metody MTQ48 - naukowego narzędzia badającego siłę i odporność psychiczną, socjolog z uprawnieniami mediatora sądowego, facylitator job craftingu- nowoczesnej metody na wzmacnianie zaangażowania i odpowiedzialności pracowników, absolwentka pscyhologii pozytywnej na SWPS, praktyk Racjonalnej Terapii Zachowań.
Wieloletni praktyk biznesu, z doświadczeniem zawodowym zdobytym na stanowiskach sprzedażowych, menedżerskich oraz trenerskich w międzynarodowych korporacjach na rynku usług finansowych. Trener i coach z ponad 10-letnim doświadczeniem w prowadzeniu szkoleń, sesji coachingowych. Zrealizowała ponad 1000 dni szkoleniowych i ponad 800 godzin coachingu menadżerskiego.
Szkoliła m.in. innymi dla: Comarch, WABCO, Wago, Lumel S.A., Elektrotim, Luxon, 3M, BZ WBK, Santander, Żagiel S.A, Getin Bank, Credit Suisse, Tauron, Gestamp, Bolsius Polska Sp.z o.o., Solar, Luxon, PPG., Jastrzębska Spółka Węglowa, Vantage Development S.A., Unicall Service, Sappi
Specjalizacja trenerska: zarządzanie emocjami i stresem, budowanie odporności psychicznej, zarządzanie konfliktem w zespołach, budowanie zaangażowania i odpowiedzialności pracowników, inteligencja emocjonalna, asertywna obsługa trudnego klienta, efektywność osobista.
Warunki udziału
Udział w webinarium jest bezpłatny, jednakże możliwy wyłącznie po otrzymaniu potwierdzenia udziału od organizatora na maila podanego w formularzu zgłoszeniowym do dnia 4.06.2020 r. Organizator spotkania zastrzega sobie możliwość selekcji zgłoszeń, a także możliwość zmiany terminu lub odwołania wydarzenia.