To wydarzenie już się skończyło. Zapraszamy na inne ciekawe wydarzenia.
Dołącz do wydarzenia
  Rodzaj Bilety dostępne do Cena Liczba
Celem szkolenia jest rozwój kompetencji interpersonalnych wśród urzędników sektora samorządowego, zwłaszcza umiejętności wykorzystywania znajomości zachowań niewerbalnych podczas obsługi interesariuszy. Dzięki szkoleniu, uczestnicy będą w stanie właściwie rozpoznawać zachowania interesariuszy, interpretować je i właściwie na nie reagować - czy to chcąc nawiązać kontakt i uzyskać informacje od interlokutora, czy też w sytuacji konfliktowej lub w celu wykrycia kłamstwa. Szkolenie pozwoli uczestnikom lepiej wykorzystać posiadaną wiedzę i zasoby, którymi dysponują, poprzez lepsze zrozumienie zachowań interesariuszy. Dzięki szkoleniu pracownicy samorządowi będą w stanie w sposób właściwy udzielać pomocy potrzebującym, a tym samym lepiej realizować stojącą przed nimi misję. Bilet na szkolenie MOWA CIAŁA JAKO PODSTAWOWY ELEMENT KOMUNIKACJI

Celem szkolenia jest rozwój kompetencji interpersonalnych wśród urzędników sektora samorządowego, zwłaszcza umiejętności wykorzystywania znajomości zachowań niewerbalnych podczas obsługi interesariuszy. Dzięki szkoleniu, uczestnicy będą w stanie właściwie rozpoznawać zachowania interesariuszy, interpretować je i właściwie na nie reagować - czy to chcąc nawiązać kontakt i uzyskać informacje od interlokutora, czy też w sytuacji konfliktowej lub w celu wykrycia kłamstwa. Szkolenie pozwoli uczestnikom lepiej wykorzystać posiadaną wiedzę i zasoby, którymi dysponują, poprzez lepsze zrozumienie zachowań interesariuszy. Dzięki szkoleniu pracownicy samorządowi będą w stanie w sposób właściwy udzielać pomocy potrzebującym, a tym samym lepiej realizować stojącą przed nimi misję.

już niedostępne 600,00 zł -

Wprowadzenie do szkolenia:
Porozumiewanie się za pomocą komunikacji niewerbalnej stanowi jeden
z przedmiotów badań wybitnych specjalistów na przestrzeni ostatnich dziesięcioleci. Jak wynika z badań, komunikacja niewerbalna w kontakcie z drugim człowiekiem stanowi aż 80% przekazu, który dociera do osoby ludzkiej w toku procesu komunikowania. Znajomość zachowań niewerbalnych jest nie mniej ważna, niż rozumienie znaczenia wypowiadanych słów. Do podstawowych elementów komunikacji niewerbalnej zaliczamy: gesty, ekspresje mimiczne, postawę ciała, dotyk, strefy dystansu komunikacyjnego, zapach, kontakt wzrokowy, a nawet wygląd. Poprzez uczestnictwo w naszym szkoleniu zdobędą Państwo nie tylko kompleksową wiedzę, ale przede wszystkim umiejętności praktyczne, które wiążą się z wysyłaniem oraz odbieraniem komunikatów
w postaci niewerbalnej.


Szczegółowy opis szkolenia:
Celem szkolenia jest rozwój kompetencji interpersonalnych wśród urzędników sektora samorządowego, zwłaszcza umiejętności wykorzystywania znajomości zachowań niewerbalnych podczas obsługi interesariuszy. Dzięki szkoleniu, uczestnicy będą w stanie właściwie rozpoznawać zachowania interesariuszy, interpretować je i właściwie na nie reagować - czy to chcąc nawiązać kontakt i uzyskać informacje od interlokutora, czy też w sytuacji konfliktowej lub w celu wykrycia kłamstwa. Szkolenie pozwoli uczestnikom lepiej wykorzystać posiadaną wiedzę i zasoby, którymi dysponują, poprzez lepsze zrozumienie zachowań interesariuszy. Dzięki szkoleniu pracownicy samorządowi będą w stanie w sposób właściwy udzielać pomocy potrzebującym, a tym samym lepiej realizować stojącą przed nimi misję.


Adresaci szkolenia:
Pracownicy sektora biznesowego, Dyrektorzy, Prezesi, Pracownicy Samorządowi, osoby prywatne i wszyscy zainteresowani pogłębieniem wiedzy na temat komunikacji niewerbalnej.


Nabywane kompetencje i umiejętności:

•  Poszerzenie wiedzy o poszczególnych komponentach składających się na komunikację niewerbalną.
• Zwiększenie przewagi konkurencyjnej w toku rozmowy czy negocjacji.

• Sprawniejsze odczytywanie zachowań oraz komunikatów wysyłanych przez

   interesariuszy.

• Sprawniejsze i efektywniejsze realizowanie zamierzonych celów, których

   powodzenie zależy od innych osób.

• Zwiększenie możliwości wykorzystania swojej wiedzy oraz zasobów.

• Zwiększenie efektywności doboru środków pomocy dla osób, które jej

   potrzebują.

• Zwiększenie możliwości otwarcia się na drugiego człowieka w codziennym

   życiu.


Zarys szkolenia:
Moduł I Wprowadzenie.
Moduł II Zachowania niewerbalne.
Moduł III Wykorzystanie zachowań niewerbalnych w kontaktach
z interesariuszami.
Moduł IV Różnice kulturowe i osobowe.


Szczegółowy plan szkolenia:
Moduł I
Wprowadzenie
(1 x 45 minut).
1) Co to są zachowania niewerbalne?
2) Typy zachowań niewerbalnych.
3) Dlaczego zachowania niewerbalne są ważne?
4) Jak rozpoznawanie i stosowanie komunikacji niewerbalnej może pomóc w miejscu pracy i kontaktach z interesariuszami?

Moduł II
Zachowania niewerbalne
(3 x 45minut).
1) Pozytywne pierwsze wrażenie.
2) Mimika twarzy i znaczenie uśmiechu.
3) Pozycje ciała.
4) Gestykulacja i sposób poruszania się.
5) Proksemika - wpływ przestrzeni na relację.
6) Spojrzenie i sygnały wzrokowe.
7) Ubiór.
8) Czynniki paralingwistyczne (tempo, ton głosu).

Moduł III
Wykorzystanie zachowań niewerbalnych w kontaktach z interesariuszami
(3 x 45 minut).
1) Sposoby nawiązywania więzi.
2) Diagnozowanie sposobu zachowania interesariusza.
3) Zachowania sugerujące otwartość i chęć niesienia pomocy.
4) Rozpoznawanie kłamstwa.
5) Radzenie sobie w sytuacji konfrontacji.
6) Zachowania niewerbalne a powaga stanowiska.


Moduł IV
Różnice kulturowe i osobowe
(1x 45 minut).
1) Zachowania niewerbalne a różnice kulturowe.
2) Różne osobowości, różne zachowania.
3) Odczytywanie komunikatów niewerbalnych z uwzględnieniem różnic kulturowych i osobowych.


Metody i techniki wykorzystywane podczas szkolenia:
Prezentacja multimedialna, interaktywny wykład, case study, ćwiczenia oraz możliwość skorzystania z indywidualnych konsultacji.


Sylwetka Prowadzącego:

Adwokat Radosław Potok - Absolwent prawa Uniwersytetu Jagiellońskiego. W latach 2012-2016 uczestnik studiów doktoranckich na Wydziale Prawa i Administracji Uniwersytetu Jagiellońskiego. Prowadził szkolenia z zakresu prawa oraz zarządzania w Polsce, Stanach Zjednoczonych, Izraelu oraz Włoszech. Stypendysta międzynarodowych programów (Wydział Prawa Tel Aviv University), publikuje artykuły naukowe w fachowej prasie prawniczej. Od 2015 roku prowadzi własną Kancelarię Adwokacką. W ramach pracy zawodowej zajmuje się obsługą gospodarczą podmiotów z branży górniczej, energetycznej, budowlanej, hotelarskiej. W Krakowie prowadzi działalność społeczną w ramach której zapewnia potrzebującym, gorzej sytuowanym mieszkańcom Krakowa, podstawową nieodpłatną pomoc adwokacką w zakresie prawa rodzinnego, spadkowego, pracy oraz prawa karnego. Prywatnie zainteresowany coachingiem mentalnym, sztuką negocjacji, giełdą oraz przestępczością gospodarczą.


Miejsce szkolenia:
Hotel Fero Express ***
Ul. Bolesława Śmiałego 60, 30-398 Kraków
telefon: 12 390 09 00

Termin szkolenia:

07.12.2018 (piątek).


Czas trwania szkolenia:
8 x 45 minut (6 godzin zegarowych).


Godziny szkolenia:
10:00 - 16:00.

Cena:
600,00 zł/os.

Cena obejmuje:
Udział w szkoleniu, materiały szkoleniowe, notesy i długopisy firmowe, zaświadczenie o uczestnictwie w szkoleniu. Możliwość skorzystania z indywidualnych konsultacji. W przerwach: obiad, kawa, herbata, ciasto. Istnieje także możliwość rezerwacji noclegów.

Zobacz również:

szkolenia Mowa ciała wydarzenia 30-398 Kraków