Marketing mądrzejszy o rok 2020. Świąteczny live questusa z Natalią Hatalską
17 Grudnia 2020, 17:00 (Czwartek)
Świątecznie i optymistycznie (choć na odległość) chcemy spojrzeć z Wami w przyszłość. Przyszłość zapewne inną niż ta, którą znaliśmy do tej pory. Rok 2020 był dla nas wszystkich ogromnym wyzwaniem. Co zmienił? Czego nas nauczył? O co jesteśmy dziś mądrzejsi?
Zamiast tradycyjnej świątecznej questusówki przy winie, w tym roku chcemy spotkać się z Wami online. Właśnie dlatego postanowiliśmy stworzyć to, nieco nietypowe, wydarzenie online na żywo. Naszym gościem specjalnym będzie osoba, która bada trendy i z przenikliwością patrzy w przyszłość od lat - Natalia Hatalska, CEO infuture.institute. Wspólnie postaramy się ocenić, na ile prognozy sprzed roku wytrzymały starcie z pandemiczną rzeczywistością. Wskażemy także, czy możliwe jest myślenie o trendach w perspektywie równie niepewnego 2021 roku. Rozmowę z Natalią Hatalską poprowadzi naturalnie prof. Robert Kozielski.
Oprócz tego mamy dla Was marketingową grę-niespodziankę, która będzie ostatecznym dowodem na to, że nie ma rzeczy, których nie da się zrobić online. Postara się o to sam Michał Dziekoński.
Plan spotkania:
17.00 - Live z Natalią Hatalską: Marketing mądrzejszy o rok 2020. Czego nas nauczył i co zmienił? Rozmowę poprowadzi prof. Robert Kozielski
18.00 - Grywalizacja online: Marketing międzykulturowy w praktyce. Prowadzenie: Michał Dziekoński
19.15 - Ogłoszenie wyników gry i świąteczne pożegnanie
UWAGA! LIMIT MIEJSC NA ZOOM SIĘ WYCZERPAŁ I ZE WZGLĘDU NA CHARAKTER GRY NIE MOŻEMY GO JUŻ POWIĘKSZYĆ. Jeśli chcesz jako pierwszy otrzymać link do nagrania z wystąpienia Natalii Hatalskiej zostaw nam swój e-mail.
Przewidywany czas wysyłki: 22-23 grudnia.
Nasz świąteczny live będzie też premierowym odcinkiem
questus marketing podcast - naszego nowego projektu. W najbliższych tygodniach zaprezentujemy Wam cykl marketingowych podcastów, których gośćmi będą m. in. Julia Kołodko, Lech. C Król, Jacek Pogorzelski, Tadeusz Żórawski czy Michał Medowski. A to dopiero początek!
Patronem medialnym wydarzenia jest Nowy Marketing.