Kto odpowiada za treści zamieszczane w portalach internetowych?
9 Października 2020, 10:00 (Piątek)
spotkanie online,

Treści publikowane na portalach internetowych przez ich użytkowników przyprawiają czasem o ból głowy. Nie tylko samych autorów wpisów, ale też administratorów tych portali. Dlatego na najbliższym webinarium na tapet weźmiemy temat odpowiedzialności administratorów i użytkowników portali internetowych.
Kiedy i na jakich zasadach odpowiedzialność ponosi administrator portalu?
Co możesz zrobić, jeśli ktoś narusza Twoje dobre imię w Internecie?
Jakie masz prawa?
Jak takie sprawy wyglądają w praktyce?
Ponadto dowiesz się:
- na czym polega zasada głębszej kieszeni (ang. deeper pocket),
- co wynika z wyroku Google Spain i jak działa prawo do bycia zapomnianym w Internecie?
- czy za hejt można trafić do więzienia?
- jak pracodawca może walczyć z niekorzystnymi wpisami pracowników na portalach typu GoWork;
- jakie sukcesy i doświadczenia w usuwaniu treści z Internetu mamy na swoim koncie.
- adw. Marcin Jan Wachowski - Absolwent Uniwersytetu Szczecińskiego, Akademii Menedżerskiej SGH, Studiów Prawa Nowoczesnych Technologii ALK, stypendysta Ośrodka Studiów Politycznych i Prawnych HaussRissen w Hamburgu. Ukończył aplikację sędziowską i orzekał jako referendarz sądowy. Stały mediator sądowy w dziedzinie prawa technologii i ochrony danych osobowych
przy Sądzie Okręgowym w Warszawie, arbiter stały Sądu Polubownego przy Izbie Gospodarczej Blockchain i Nowych Technologii, członek Grupy Roboczej ds. Rejestrów Rozproszonych
i Blockchain działającej przy Ministerstwie Cyfryzacji, ekspert Związku Pracodawców - Stowarzyszeniu Agencji Zatrudnienia. Klientom doradza w zakresie prawa IP, IT oraz TMT (technologii, mediów i telekomunikacji). - r.pr. Mariola Górniak - Absolwentka Wydziału Prawa Uniwersytetu Warszawskiego. Absolwentka Szkoły Własności Intelektualnej przy Centrum Praw Własności Intelektualnej
im. H. Grocjusza. Specjalizuje się w prawie własności intelektualnej, mediów i nowych technologii. Doradza przedsiębiorcom z branży digital business: mediom, software house, dostawcom usług internetowych, integratorem e-commerce, a także producentom filmowym. W ramach działalności pro bono przez kilka lat doradzała wiodącej polskiej organizacji charytatywnej.
ZAPRASZAMY!