To wydarzenie już się skończyło. Zapraszamy na inne ciekawe wydarzenia.
Dołącz do wydarzenia
  Rodzaj Bilety dostępne do Liczba
Analityka internetowa w 5 krokach
- jak podejmować decyzje w oparciu o dane?
Analityka internetowa w 5 krokach - jak podejmować decyzje w oparciu o dane?

Analityka internetowa w 5 krokach
- jak podejmować decyzje w oparciu o dane?

już niedostępne -

Analityka internetowa w 5 krokach- jak podejmować decyzje w oparciu o dane?

Google, PFR i OChK oraz Olsztyński Park Naukowo-Technologiczny zapraszają na szkolenie w ramach programu Firmy Jutra, w trakcie którego dowiesz się
* jak prowadzić biznes w oparciu o dane, jak je prawidłowo czytać i dzięki temu podejmować lepsze decyzje biznesowe;

W trakcie spotkania:

● poznasz praktyczne podejście do analityki biznesowej;

● dowiesz się, które kanały komunikacji pracują dla twojego biznesu;

● dowiesz się, jak podejmować decyzje, które będą rozwijać twój biznes;

● poznasz najważniejsze raporty analityczne i nauczysz się je czytać;

● dowiesz się, jak przeprowadzić prawidłową konfigurację narzędzia Google Analytics 4.

Dla kogo jest to szkolenie?

Szkolenie dla przedsiębiorców i osób chcących rozpocząć sprzedaż produktów lub usług przez internet, dzięki któremu dowiesz się, jak podejmować decyzje w oparciu o kluczowe dla twojego biznesu liczby.

Co zyskujesz?

W trakcie spotkania doradca Google z programu Firmy Jutra koncentruje się na praktycznym wykorzystaniu narzędzi, które pomogą rozwinąć sprzedaż za pośrednictwem internetu. 

Po zakończeniu szkolenia każdy z uczestników może otrzymać dostęp do unikalnych materiałów szkoleniowych. 

Ekspert Google: Mateusz Adamiak

Doradca Google w programie Firmy Jutra.

Od blisko czterech lat związany z digital marketingiem. Swoje doświadczenia zdobywał m.in. w: projekcie Google Internetowe Rewolucje, mass mediach (GrupaOnet, Telewizja Polska, Gazeta Wyborcza), a także we współpracy z uczelniami wyższymi. Specjalizuje się m.in.: w analizie witryn pod kątem User Interface / User Experience,SEO i SEM; tworzeniu strategii marketingowych; działań w zakresie contentmarketingu; rozwoju social mediów (Facebook, Instagram, YouTube, LinkedIn,Pinterest, Twitter); planowaniu kampanii reklamowych (Facebook Ads, LinkedIn Ads,Google Ads).

Zobacz również:

szkolenia wydarzenia Olsztyn