To wydarzenie już się skończyło. Zapraszamy na inne ciekawe wydarzenia.
Szkolenie może podlegać dofinansowaniu z Unii Europejskiej aż do 80%. Sprawdź czy kwalifikujesz się do programu dofinansowań tutaj
Celem szkolenia jest rozwój kompetencji sprzedażowych, cross-sellingu i up-sellingu w salonach branży beauty. Likwidacja oporu wobec zachowań sprzedażowych, wyposażenie w narzędzia komunikacyjne służące sprzedaży produktów, oraz kolejnych usług na każdym etapie podróży klienta przez salon. Umiejętność rozpoznawania typu klienta i odpowiedniego dopasowania obsługi do jego potrzeb.
Efekty uczenia się
- Umiejetność dopasowania się do klienta
- Korzyści ze sprzedaży kosmetyków, usług, siebie - profesjonalna komunikacja werbalna, niewerbalna
- Rozpoznanie indywidualnych potrzeb klienta
- Łatwość w budowaniu długoterminowych relacji z klientami
- Zrozumienie czym jest podróż klienta przez salon i dlaczego jest to kluczem do sukcesu w sprzedaży
- Czym jest sprzedaż i jej nowe spojrzenie oraz jej interpretacja
- Jak świadomie komunikować się z ludźmi w nowych czasach?
- Relacje z całym teamem (zespołem) w salonie i zacieśnienie tych relacji
- Polubienie i akceptacja siebie jako sprzedawcy
- Świadomość tego ze wszyscy jesteśmy sprzedawcami
- Umiejetność radzenia sobie z trudna komunikacją opartą o psychologiczne aspekty kontaktu z drugim człowiekiem
- Narzędzia które otrzymasz spowodują ze każdy klient zostanie zrozumiany oraz ze jego potrzeby bedą spełnione bez względu jakim stylem społecznym jest.
Ramowy program usługi:
- Wszyscy jesteśmy sprzedawcami
- Przyjaciel błyskawica analityk i wódz - kim jesteś Ty, a kim jest Twój klient?
- Proaktywna sprzedaż, a podróż przez salon
- Osoby zaangażowane w sprzedaż i ich zadania i role: fryzjer, asystent, sprzątaczka….
- Badanie potrzeb produktowych, sprzedażowych i psychologicznych
- Język korzyści i opowiadanie historii jako narzędzia sprzedaży produktu, usługi, upsellingu crosselingu.
- Radzenie sobie z obiekcjami i finalizacja sprzedaży - wóz albo przewóz
- IPW, czyli indywidualny program wdrożenia
+ cotygodniowe godzinne follow-up'y:
1. Rozpoznawanie stylów
2. Badanie potrzeb
3. Sprzedaż (język korzyści)
4. Obiekcje i finalizacja