INSPIRACJA
Kiedy myślisz "brief" automatycznie myślisz "agencja". I to jest w porządku: briefy należą do tradycyjnych narzędzi pracy agencji. Wiele z nich nie rozpocznie projektu bez briefu. Dobry brief jest ważnym dokumentem, który należy zrobić dla każdego projektu marketingowego, niezależnie od tego, kto jest w niego zaangażowany. Nawet jeśli jest to projekt wewnętrzny. Nawet jeśli dotyczy to tylko freelancera lub dwóch. Czemu?
• Ustawiają oczekiwania
• Określają odbiorców
• Pokazują pożądane wyniki
W SAR wypracowaliśmy zakres briefu, który przyjął cały rynek. Poznaj go od podstaw i pracuj profesjonalnie.
O WARSZTACIE
Brief to początek procesu planowania projektu komunikacyjnego. Jedynie bazując na zebranych od klienta informacjach agencja może być gotowa do przygotowania i nanoszenia zmian w projekcie. Bez briefu nie istnieje komunikacja w projekcie komunikacji marketingowej. Bez briefu nie ma kampanii. Brief znać musi każdy.
NAJWAŻNIEJSZE CELE
• Poznasz kluczowe elementy briefu klienckiego, czyli czego musimy się z niego dowiedzieć, na jakie pytania należy odpowiedzieć?
• Dowiesz się wszystkiego o procesie briefingowym i pracy z klientem - jak ma przebiegać, jakie ma etapy, o co i jak należy pytać?
• Nauczysz się interpretacji briefu klienckiego - przełożenia zwartych w nim informacji na konkretne działania komunikacyjne, czyli umiejętności stworzenia briefu "egzekucyjnego" (kreatywnego).
Więcej informacji: BROSZURA