Więcej sensu w pracy! (Warsztat dla zarządzających)

4 Grudnia 2020, 09:00-17:00 (Piątek)

SAR Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej, Warszawa Zobacz na mapie

To wydarzenie już się skończyło. Zapraszamy na inne ciekawe wydarzenia.
Dołącz do wydarzenia
  Rodzaj Bilety dostępne do Cena Liczba
  Cena dla Członków SAR
już niedostępne 861,00 zł -
  Cena dla firm niezrzeszonych
już niedostępne 984,00 zł -

INSPIRACJA

Ignorancja osób, które z nami współpracują, projekty wyrzucane do kosza albo odkładane na półkę, wreszcie powtarzalne/nieciekawe zadania. To trzy najczęściej wymieniane powody braku sensu pracy w branży komunikacji marketingowej. Zwróciło na nie uwagę w sumie 54% branży. To dobra wiadomość! Z każdym z tych przeświadczeń można pracować. Nawet więcej- już szereg organizacji potrafi już sobie z nimi umiejętnie radzić. Na warsztacie zajmiemy się źródłem bezsensu, zapoznamy się z praktykami pozwalającymi ograniczyć ich wpływ, aż wreszcie zaproponujemy takie, które pozwolą tych i innych źródeł bezsensu uniknąć w organizacjach, w których pracujemy.


O WARSZTACIE

Kiedy czujemy, że nasza praca nie ma sensu, działamy tak, jakbyśmy szli przez bagno. Powoli, mozolnie stawiamy kolejne kroki, które zamiast wyprowadzić nad na twardy grunt, sprawiają, że zapadamy się coraz głębiej. Podobnie w pracy- im silniej próbujemy zmotywować pracownika nie pokazując mu sensu wykonywanych przez niego zadań, tym bardziej pogrąża się on a apatii i marazmie. Nie musi tak być. Podczas warsztatu zapoznany uczestników z modelem sensu pracy i wspólnie, przechodząc przez poszczególne elementy, spróbujemy odpowiedzieć na pytanie- co zrobić żeby w pracy czuć więcej sensu? Pomieszamy wiedzę z najnowszych badań psychologów organizacji, doświadczenie uczestników warsztatu i rozwiązania, które już sprawdziły się innym. Wszystko po to żeby po całym dniu pracy wyjść z poczuciem, że wykonana praca miała sens, a ta, która dopiero przed nami, warta jest wysiłku.

NAJWAŻNIEJSZE CELE

  • Zrozumienie tego czym sens pracy jest i dlaczego warto o niego dbać; 
  • Pokazanie, w jaki sposób zarządzający, managerowie i HR-owcy mogą mieć wpływ na poczucie sensu pracy w organizacji; 
  • Wspólne zaprojektowanie work experience, które sprawi, że praca będzie mieć więcej sensu; 
  • Odważyć zarządzających, managerów i HR-owców do eksperymentowania z doświadczeniem sensu pracy w organizacji.


Więcej informacji: BROSZURA

Zobacz również:

szkolenia Kampania reklamowa Komunikacja Marketing wydarzenia Warszawa