Research, czyli samodzielne pozyskiwanie wiedzy o konsumentach

18 Września 2020, 09:00-13:00 (Piątek)

Szkolenie on-line,

To wydarzenie już się skończyło. Zapraszamy na inne ciekawe wydarzenia.
Dołącz do wydarzenia
  Rodzaj Bilety dostępne do Cena Liczba
  Cena dla Członków SAR
już niedostępne 615,00 zł -
  Cena dla firm niezrzeszonych
już niedostępne 676,50 zł -


INSPIRACJA

Dobry research powinien być podstawą każdego projektu marketingowego. Żeby być skutecznym i nowatorskim w swoich działaniach, każdy marketer czy pracownik agencji musi zebrać niezbędną ilość wiedzy o kategorii i konsumencie przed rozpoczęciem rzeczywistej pracy. Niestety proste zapytanie wpisane do wyszukiwarki nie zawsze jest skuteczne, z drugiej strony nie zawsze też mamy czas i budżet na przeprowadzenie profesjonalnych badań rynku. Na szczęście możliwości samodzielnego zbierania wiedzy jest mnóstwo, trzeba tylko umieć zajrzeć w odpowiednie miejsca i zadać odpowiednie pytania. Trzeba tylko posiąść niezbędną wiedzę na temat źródeł i technik korzystania z nich.

O WARSZTACIE

Podczas intensywnego, 4-godzinnego warsztatu on-line uczestnicy:

• Dowiedzą się, w jaki sposób szukać informacji o marce i kategorii w sieci;

• Odkryją nowe źródła wiedzy, ogólnodostępne strony i serwisy, z których warto korzystać w swojej codziennej pracy; 

• Dostaną do ręki praktyczne narzędzia i wiedzę jak konstruować proste ankiety oraz wywiady z konsumentami; 

• Nauczą się wybierać spośród ogromu informacji w sieci te właściwe i wiarygodne; 

• Poznają techniki zbierania danych jakościowych i ilościowych zarówno siedząc przed ekranem własnego komputera, jak i "w terenie"; 

• Nauczą się systematyzować oraz analizować zebrane dane i informacje.

NAJWAŻNIEJSZE CELE

• Dowiesz się jak zrobić skutecznych research, który pomoże w stworzeniu strategii, zaplanowaniu kampanii czy monitorowaniu działań konkurencji 

• Nauczysz się jak prostymi metodami i w szybki sposób znaleźć informacje, które pozwolą zdiagnozować sytuację marki oraz jej otoczenia konkurencyjnego 

• Będziesz w stanie samodzielnie zdobyć wiedzę o konsumencie, w momencie gdy sytuacja nie pozwoli Ci na przeprowadzenie czasochłonnych i kosztownych badań rynkowych


Więcej informacji:BROSZURA

Zobacz również:

szkolenia Komunikacja Marketing Research