Jak budować markę krok po kroku
5 Maja 2020, 10:00 (Wtorek) - 6 Maja 2020, 15:00 (środa)
Szkolenie online,
INSPIRACJA
Marka to pojęcie abstrakcyjne, istniejące tylko w ludzkich umysłach. Aby ją zbudować, potrzebujesz strategii. Czy wiesz, jak to zrobić? Od czego zacząć? Na jakie pytania musisz sobie odpowiedzieć? Co musisz wiedzieć? Co w budowaniu marki jest ważne, a co ważne nie jest? Strategia marki jest w gruncie rzeczy bardzo prosta - przekonasz się o tym podczas tego szkolenia. Zdobędziesz narzędzia potrzebne do budowania silnych marek i nauczysz się z nich korzystać.
O WARSZTACIE
Nie masz czasu na MBA, ale chcesz pogłębić i uporządkować wiedzę o strategii, żeby tworzyć silne marki? Chcesz nauczyć się budować marki, które ludzie kochają, a nie tylko lubią? Chcesz zrozumieć tajniki strategii i nauczyć się korzystania z najważniejszych narzędzi?
• Czym jest marka i jak się ją tworzy?
• Od czego zaczyna się budowanie marki - od insight'u, od misji, od produktu?
• Na jakie pytania trzeba znać odpowiedź?
• Co to jest strategia marki i jak to się ma do pozycjonowania czy strategii komunikacji?
• Czym różni się strategia marki od strategii marketingowej i strategii komunikacji?
• Jak odróżnić tożsamość marki od wizerunku i pozycjonowania?
Te pozornie proste pytania budzą więcej wątpliwości niż odpowiedzi nawet u osób z ogromnym doświadczeniem w komunikacji. A są to przecież podstawy w strategii, bo strategia to nic innego jak umiejętne odpowiadanie na dobrze zadane pytania. Nauczysz się odpowiadać na wszystkie powyższe i wiele innych, kluczowych dla sukcesu marki pytań. I bardzo ważne - Twoja wiedza o marce będzie spójna, klarowna i uporządkowana. Szkolenie połączone jest z warsztatem, przećwiczysz więc cały proces strategiczny i poznasz cenne techniki warsztatu strategicznego.
NAJWAŻNIEJSZE CELE
• Zdobędziesz kompleksową wiedzę na temat budowania marki i kluczowych pojęć marketingowych
• Przejdziesz proces budowania marki na narzędziach strategicznych
• Nauczysz się sekwencji zadawania pytań strategicznych
• Poznasz i nauczysz się stosować najważniejsze zasady budowania marki
• Zdobędziesz i uporządkujesz swoją wiedzę strategiczną
• Nauczysz się poruszać w gąszczu trudnych pojęć i narzędzi strategicznych
• Doświadczysz tego osobiście, że strategia marki jest w gruncie rzeczy bardzo prosta