Insighty i archetypy

3 Listopada 2020, 09:00-13:00 (Wtorek)

Szkolenie online,

To wydarzenie już się skończyło. Zapraszamy na inne ciekawe wydarzenia.
Dołącz do wydarzenia
  Rodzaj Bilety dostępne do Cena Liczba
  Cena dla Członków SAR
już niedostępne 615,00 zł -
  Cena dla firm niezrzeszonych w SAR
już niedostępne 676,50 zł -


O WARSZTACIE:

Co to właściwie jest ten cały consumer insight i dlaczego trudno go sensownie wytłumaczyć? W jaki sposób ludzie podejmują najważniejsze decyzje- nie tylko te związane z kupowaniem produktów? Czym jest archetyp i jak wykorzystać archetypiczne wzory i wyobrażenia do definiowania marki i komunikacji budującej znaczące więzi? W jaki sposób konstruowana jest struktura Wielkiej Opowieści i co z tego wynika dla komunikacji marek i procesu sprzedaży? Podczas autorskiego warsztatu Marka Staniszewskiego gwarantujemy minimum teorii i maksimum praktyki (+mnóstwo zaskoczeń!). Angażująca formuła pozwala uczestnikom na bieżąco stosować zdobytą wiedzę. Praktyczne ćwiczenia i praca na konkretnym produkcie - podany w pigułce proces tworzenia skutecznej komunikacji od inspirującego insightu do tworzenia angażującej historii, która sprzedaje.

NAJWAŻNIEJSZE CELE:

  • Zrozumiesz w jaki sposób odbywa się proces decyzyjny konsumenta. 
  • Dowiesz się jak docierać do wartościowych insightów. 
  • Będziesz potrafił ocenić insight w kategoriach użyteczności marketingowej. 
  • Zrozumiesz czym są archetypy jako zjawisko psychologiczne. 
  • Będziesz potrafił dobrać archetyp marki w oparciu o zakładane cele komunikacyjne. 
  • Poznasz założenia komunikacji opartej o storytelling.

DLA KOGO:

Warsztaty skierowane są dla osób, które zajmują się: 

  • zarządzaniem marką,
  • określaniem założeń komunikacji marketingowej, 
  • tworzeniem konkretnych przekazów kierowanych do konsumentów, 
  • kreacją.

Docelowym odbiorcą warsztatów jest każdy, kto chce lepiej i pełniej zrozumieć w jaki sposób skutecznie komunikować się z konsumentem wykorzystując wiedzę na temat jego procesów decyzyjnych.

PROGRAM:

CONSUMER INSIGHT- jak to "coś" zdefiniować i zidentyfikować? 

  • Omówienie koncepcji consumer insight oraz roli insightów w strategii budowania marki; 
  • Co to jest np. insight kategorii, produktu/marki, oraz tzw. "human-insight"; 
  • Racjonalna a emocjonalna reakcja na przekaz marketingowy; 
  • Consumer Insight, brief kreatywny i skuteczna komunikacja

EMPATIA KONSUMENCKA 

  • W jaki sposób myślą, w co wierzą, o czym marzą konsumenci i dlaczego warto o tym wiedzieć? 
  • Czynniki mające największy wpływ na proces decyzyjny konsumenta; 
  • Schematy poznawcze, motywacje, przekonania, ukryte założenia, uprzedzenia, postawy, stereotypy czyli… co faktycznie wpływa na konsumencki obraz świata i w jaki sposób precyzyjnie go zrekonstruować?

EMOCJE i siła ich wpływu na konsumenta. 

  • Uważna obserwacja zachowań konsumenckich- zasady postępowania i wskazówki.

ARCHETYPY - ukryte wzorce napędzające marki 

  • Archetypiczne reprezentacje, reakcje emocjonalne i nieświadome dążenia konsumentów; 
  • Rola archetypów w budowaniu silnej i znaczącej marki; 
  • Funkcja sfery symbolicznej w komunikacji marki; 
  • Zarządzanie marką poprzez archetyp.

STORYTELLING - siła angażujących opowieści 

  • Kulturowe funkcje mitu, opowieści i wielkich narracji; 
  • Uniwersalne struktury narracyjne; 
  • Funkcje figur i bohaterów w opowieści; 
  • Proces storytellingu a proces angażowania w świat marki; 
  • Storytelling jako narzędzie sprzedaży.
Więcej informacji- BROSZURA

Zobacz również:

szkolenia