Zintegrowana promocja online
14 Kwietnia 2020, 09:00 (Wtorek) - 15 Kwietnia 2020, 13:00 (środa)
SAR Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej, Warszawa Zobacz na mapie
O WARSZTACIE:
Dla efektywnego funkcjonowania w roli marketera kluczowa jest znajomość zmieniających się zachowań nabywców i aktualizacja wiedzy na temat dostępnych technologii oraz umiejętność zastosowania wiedzy z zakresu promocji online do planowania, wdrażania i oceny działań marketingowych. Interaktywny, jednodniowy warsztat pozwala przyswoić najistotniejsze zagadnienia teoretyczne podane "w pigułce" i oparte na najnowszych wynikach badań oraz poznać realne przykłady skutecznych, zintegrowanych kampanii promocyjnych online z różnych rynków geograficznych. Ponadto warsztat daje możliwość poznania narzędzi i zbudowania strategii komunikacji online dla własnej marki, produktu, usługi czy przedsiębiorstwa.
NAJWAŻNIEJSZE CELE:
• Dowiesz się jak Internet wpłynął na zmianę na zachowań zakupowych nabywców i działania marketingowe
• Nauczysz się jak krok po kroku zaplanować strategię promocji online
• Poznasz narzędzia pozwalające skutecznie promować markę w Internecie
• Dowiesz się jak mierzyć i oceniać efektywność promocji online
DLA KOGO:
Warsztaty skierowane są dla osób, które zajmują się:
- zarządzaniem marką,
- określaniem założeń komunikacji marketingowej,
- tworzeniem konkretnych przekazów kierowanych do konsumentów,
- kreacją.
Docelowym odbiorcą warsztatów jest każdy, kto chce lepiej i pełniej zrozumieć w jaki sposób skutecznie komunikować się z konsumentem wykorzystując wiedzę na temat jego procesów decyzyjnych.
PROGRAM:
1. Nabywca w Internecie
2. Wykorzystanie Internetu w działaniach promocyjnych
3. Formy promocji online
• Strona internetowa
• Search Engine Marketing (SEM)
• E-mail marketing
• Reklama online
• Social media marketing
• Mobile marketing
• Online partnerstwo
• Online Public Relations
4. Podejście omnichannel
5. Pomiar promocji online
Miejsce
Czerska 8/10, Warszawa