Zintegrowana promocja online

14 Kwietnia 2020, 09:00 (Wtorek) - 15 Kwietnia 2020, 13:00 (środa)

SAR Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej, Warszawa Zobacz na mapie

To wydarzenie już się skończyło. Zapraszamy na inne ciekawe wydarzenia.
Dołącz do wydarzenia
  Rodzaj Bilety dostępne do Cena Liczba
  Cena dla Członków SAR
już niedostępne 1 107,00 zł -
  Cena dla firm niezrzeszonych w SAR
już niedostępne 1 353,00 zł -

O WARSZTACIE:

Dla efektywnego funkcjonowania w roli marketera kluczowa jest znajomość zmieniających się zachowań nabywców i aktualizacja wiedzy na temat dostępnych technologii oraz umiejętność zastosowania wiedzy z zakresu promocji online do planowania, wdrażania i oceny działań marketingowych. Interaktywny, jednodniowy warsztat pozwala przyswoić najistotniejsze zagadnienia teoretyczne podane "w pigułce" i oparte na najnowszych wynikach badań oraz poznać realne przykłady skutecznych, zintegrowanych kampanii promocyjnych online z różnych rynków geograficznych. Ponadto warsztat daje możliwość poznania narzędzi i zbudowania strategii komunikacji online dla własnej marki, produktu, usługi czy przedsiębiorstwa.

NAJWAŻNIEJSZE CELE:

• Dowiesz się jak Internet wpłynął na zmianę na zachowań zakupowych nabywców i działania marketingowe 

• Nauczysz się jak krok po kroku zaplanować strategię promocji online 

• Poznasz narzędzia pozwalające skutecznie promować markę w Internecie 

• Dowiesz się jak mierzyć i oceniać efektywność promocji online

DLA KOGO:

Warsztaty skierowane są dla osób, które zajmują się: 

  • zarządzaniem marką,
  • określaniem założeń komunikacji marketingowej, 
  • tworzeniem konkretnych przekazów kierowanych do konsumentów, 
  • kreacją.

Docelowym odbiorcą warsztatów jest każdy, kto chce lepiej i pełniej zrozumieć w jaki sposób skutecznie komunikować się z konsumentem wykorzystując wiedzę na temat jego procesów decyzyjnych.

PROGRAM:

1. Nabywca w Internecie 

2. Wykorzystanie Internetu w działaniach promocyjnych 

3. Formy promocji online 

• Strona internetowa 

• Search Engine Marketing (SEM) 

• E-mail marketing 

• Reklama online 

• Social media marketing 

• Mobile marketing 

• Online partnerstwo 

• Online Public Relations 

4. Podejście omnichannel 

5. Pomiar promocji online

Zobacz również:

szkolenia wydarzenia Warszawa