Zintegrowana promocja online

10 Grudnia 2020, 09:00 (Czwartek) - 11 Grudnia 2020, 13:00 (Piątek)

Online,

To wydarzenie już się skończyło. Zapraszamy na inne ciekawe wydarzenia.
Dołącz do wydarzenia
  Rodzaj Bilety dostępne do Cena Liczba
  Cena dla Członków SAR
już niedostępne 984,00 zł -
  Cena dla firm niezrzeszonych w SAR
już niedostępne 1 107,00 zł -

O WARSZTACIE:

Dla efektywnego funkcjonowania w roli marketera kluczowa jest znajomość zmieniających się zachowań nabywców i aktualizacja wiedzy na temat dostępnych technologii oraz umiejętność zastosowania wiedzy z zakresu promocji online do planowania, wdrażania i oceny działań marketingowych. Interaktywny, jednodniowy warsztat pozwala przyswoić najistotniejsze zagadnienia teoretyczne podane "w pigułce" i oparte na najnowszych wynikach badań oraz poznać realne przykłady skutecznych, zintegrowanych kampanii promocyjnych online z różnych rynków geograficznych. Ponadto warsztat daje możliwość poznania narzędzi i zbudowania strategii komunikacji online dla własnej marki, produktu, usługi czy przedsiębiorstwa.

NAJWAŻNIEJSZE CELE:

• Dowiesz się jak Internet wpłynął na zmianę na zachowań zakupowych nabywców i działania marketingowe 

• Nauczysz się jak krok po kroku zaplanować strategię promocji online 

• Poznasz narzędzia pozwalające skutecznie promować markę w Internecie 

• Dowiesz się jak mierzyć i oceniać efektywność promocji online

DLA KOGO:

Warsztaty skierowane są dla osób, które zajmują się: 

  • zarządzaniem marką,
  • określaniem założeń komunikacji marketingowej, 
  • tworzeniem konkretnych przekazów kierowanych do konsumentów, 
  • kreacją.

Docelowym odbiorcą warsztatów jest każdy, kto chce lepiej i pełniej zrozumieć w jaki sposób skutecznie komunikować się z konsumentem wykorzystując wiedzę na temat jego procesów decyzyjnych.

PROGRAM:

1. Nabywca w Internecie 

2. Wykorzystanie Internetu w działaniach promocyjnych 

3. Formy promocji online 

• Strona internetowa 

• Search Engine Marketing (SEM) 

• E-mail marketing 

• Reklama online 

• Social media marketing 

• Mobile marketing 

• Online partnerstwo 

• Online Public Relations 

4. Podejście omnichannel 

5. Pomiar promocji online

Zobacz również:

szkolenia